Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-09, 10:24
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uhhhva
Är du säker på att din fru är med på noterna? (Många kvinnor gör allt för sina makar och går med på detta "för hans skull" även fast dom undermedvetet önskar sig tvåsamhet)
Jadå, hon är mycket delaktig i planerandet och kommunikation med andra par. Ofta är jag passiv i en chattgrupp och min fru aktiv. Hon säger ifrån om det inte passar.
Däremot har vi träffat par där mannen är drivande då avbryter vi för den andra kvinnas skull.
Citera
2017-10-09, 11:28
  #86
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Jadå, hon är mycket delaktig i planerandet och kommunikation med andra par. Ofta är jag passiv i en chattgrupp och min fru aktiv. Hon säger ifrån om det inte passar.
Däremot har vi träffat par där mannen är drivande då avbryter vi för den andra kvinnas skull.

Du känner inget obehag utav att hon är så jävla drivande?
Citera
2017-10-09, 12:04
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uhhhva
Du känner inget obehag utav att hon är så jävla drivande?
Haha, nä, men vi turas nog om att vara drivande. Ofta kollar jag runt vad som erbjuds och vad det finns för event, sen visar jag henne och då säger hon sitt. Känns det bra är det nog fifty-fifty med vem som fortsätter kontakten.
Många vill också se att det är tjejerna som är aktiva för att sålla bort oseriösa.
Citera
2017-10-09, 18:23
  #88
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Haha, nä, men vi turas nog om att vara drivande. Ofta kollar jag runt vad som erbjuds och vad det finns för event, sen visar jag henne och då säger hon sitt. Känns det bra är det nog fifty-fifty med vem som fortsätter kontakten.
Många vill också se att det är tjejerna som är aktiva för att sålla bort oseriösa.

Det låter faktiskt mycket spännande, kan förstå charmen, men är alldeles för kontrollerande utav mig just nu. Tanken har slagit en dock, så får se om det utvecklas framöver
Citera
2019-04-29, 10:01
  #89
Medlem
DevilsThrees avatar
Fortfarande någon aktiv här i 2019?

// ungt par som är intresserade av swingers
Citera
2019-04-29, 11:29
  #90
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsThree
Fortfarande någon aktiv här i 2019?

// ungt par som är intresserade av swingers

Vi är aktiva och hållt på i snart 4år
Citera
2019-04-29, 11:35
  #91
Medlem
DevilsThrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Vi är aktiva och hållt på i snart 4år

Härligt!
Som sagt, vi är ett ungt par, 25, som har börjat bolla lite med tankarna runt swingers.
Vi har haft en del trekanter med varandra, men vi har pratat om att utforska lite mer.

Vi har kollat runt lite online, och för oss låter PiH som det bästa alternativet för oss. Någon som kanske har erfarenhet därifrån som möjligtvis skulle kunna berätta lite om det stället, lokalen, folket osv.
Vad bör man förvänta sig för första gången man besöker?
Citera
2019-04-29, 11:50
  #92
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsThree
Härligt!
Som sagt, vi är ett ungt par, 25, som har börjat bolla lite med tankarna runt swingers.
Vi har haft en del trekanter med varandra, men vi har pratat om att utforska lite mer.

Vi har kollat runt lite online, och för oss låter PiH som det bästa alternativet för oss. Någon som kanske har erfarenhet därifrån som möjligtvis skulle kunna berätta lite om det stället, lokalen, folket osv.
Vad bör man förvänta sig för första gången man besöker?

PIH har vi varit på flera ggr. Det är ju upp till var och en att göra en bedömning men som lokal är den helt ok i vårat tycke.
Hur det blir upplevelsemässigt är väldigt olika beroende på vilka andra som är där. Ibland kan det kännas att det är svårt att bli insläppt för att det redan är gruppkonstellationer som är där tillsammans.
Första gången ni är där kan ni ju bara känna på stämningen och bara vara med varandra.
Känna av hur ni tycker det är med att ha sex bredvid andra osv.
Sedan kan ni alltid annonsera på BC för att komma i kontakt med ett annat par som ska dit och ta en drink innan, då blir det ju en naturlig inkörsport.
Anmäl er via mail på hemsidan och kom ihåg att ta med kontanter. Det finns bar med öl och vin.
Citera
2019-04-30, 18:41
  #93
Medlem
Används det alltid kondom på swingersfester eller kan kvinnor gå omkring med fitta och röv fylld med sperma och sen sätta sig på en ny kuk eller sätta sig på ett ansikte medan sperman rinner ur fittan tex?
Citera
2019-04-30, 20:57
  #94
Medlem
Mulla Krekars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Används det alltid kondom på swingersfester eller kan kvinnor gå omkring med fitta och röv fylld med sperma och sen sätta sig på en ny kuk eller sätta sig på ett ansikte medan sperman rinner ur fittan tex?
Det är oftast kondomkrav, o tänk på att swingers är ingen knullgaranti, vilket många verkar tro... Desperata singelkillar tror det är att bara betala o sätta på varenda tjej där! Det är det inte! Tjejen måste vara med på det, även vid gangbang, o då är det kondom som gäller, om inget annat har kommits överens om!

Tror verkligen folk att kvinnor som går på swingers är nån sorts slynor som tar allt eller!?
Citera
2019-04-30, 23:28
  #95
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Det är oftast kondomkrav, o tänk på att swingers är ingen knullgaranti, vilket många verkar tro... Desperata singelkillar tror det är att bara betala o sätta på varenda tjej där! Det är det inte! Tjejen måste vara med på det, även vid gangbang, o då är det kondom som gäller, om inget annat har kommits överens om!

Tror verkligen folk att kvinnor som går på swingers är nån sorts slynor som tar allt eller!?

Ja du radar ju upp självklarheter för oss som varit på Swingersklubb, men visst är det som du säger.
Citera
2019-04-30, 23:48
  #96
Medlem
Mulla Krekars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Ja du radar ju upp självklarheter för oss som varit på Swingersklubb, men visst är det som du säger.
Jo, jag har bara varit på swingers ett par gånger, men han frågar ju!

Han verkar ju tro att tjejer går omkring där o hoppar på första bästa korv, kanske som t.o.m. kommer från ett gloryhole? Det är inte tjejer som går runt "med fitta och röv fylld med sperma och sen sätta sig på en ny kuk" som denne utryckte sig. Jag o min vännina låg o mös bakom väggen, så kommer det plötsligt en kuk genom gloryholet! Jag hängde upp en handduk på den!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback