Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.LincoN
hur känns det om ni t ex har en trekant med en till man och du sprutar först?
Sen ser du honom spruta ner din fru, i....
Vart får dom spruta?
eller är det endast kondom som gäller?
Har ni regler? så som att alltid göra allt tillsammans?
Läste tidigare ett inlägg från dig om att frun din vill träffa en man på egen hand?
Vi har haft trekant med en till man några gånger, ibland har jag sprutat först och ibland den andre mannen. Vissa gånger har vi hållt på ganska länge dvs. jag eller han har kunnat ladda om. Jag tycker inte att det varit nåt problem. Dock har vi pratat om hur det skulle kunna bli om det är en uthållig rackare som aldrig kommer, då kan jag bryta om jag tycker att det går för långt, det är ju den andre mannen som är gäst på våra villkor.
Aldrig sprut i fittan, det är vår deal att det är vår privata grej.
Kondom alltid med singelmän, vissa par som vi umgås med och känner väl skippar vi kondom med.
Regler är att endast jag får knulla henne analt och som sagt sprut i. Vi gör allt tillsammans i den mening att vi är i samma lokal, ibland delar vi på oss och hon är med nån/några och jag med andra. Men oftast är vi i samma konstellation eller intill varandra i ett partnerbyte t.ex.
Det där med att hon vill träffa en annan man har inte hänt än, och just nu är det inte aktuellt. Vi pratade om det ett tag men det var mest fantasier.