2017-10-05, 09:36
Medlem
FreedomFighter-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lollipo
Vad hände egentligen med Frontline? Varför monterades hela ligan ner? Vet att rätt många åkte in osv, men efter så många år bara försvinna. Minns fettot lever han fortfarande?

Blev mer eller mindre helt bortplockade av snuten efter premiären 2014. Många som åkte in samt många som blev trakasserade av snuten, så folk orkade helt enkelt inte.
Citera
2017-10-05, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julgubbe
Hur vet du det? Känner du alla som va på plats som både attackerade afa och sedan åkte på stryk av afa? Jag kan säga dig att det är tvärtom. Sen skulle ju wm försvara sina gator men såklart håller dom sig borta när dom vet att afa är i krokarna och styr och ställer. Duktigt av wm att hålla sig undan.
Under vilken sten bor du? Vet du ens vilka som rör sig med AFA?

Jag såg de på en stockholms demo förra året och jag kan lugnt säga att de grabbarna inte får så mycket gjort när de kommer till box. Vafan de har ju till och med tjejer i leden.

Hade polisen inte skyddat AFA så skulle till och med bönderna i NMR sopa dom.
Citera
2017-10-05, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomFighter-
Blev mer eller mindre helt bortplockade av snuten efter premiären 2014. Många som åkte in samt många som blev trakasserade av snuten, så folk orkade helt enkelt inte.

Många trasiga knarkare också.

Mördaren dömdes i dagarna av Lunds tingsrätt för ringa narkotikabrott, bruk av kokain.

B 3947-17
Citera
2017-10-05, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
Många trasiga knarkare också.

Mördaren dömdes i dagarna av Lunds tingsrätt för ringa narkotikabrott, bruk av kokain.

B 3947-17

Mördaren? Inget bra uttryck för någon som delade ut en smäll med olyckligt slut. Alla äkta som skriver i tråden skulle kunna vara i den situationen. Många gånger om.
Det var inte uppsåtligen, det vet och fattar till och med vänner och djurgårdare.
Citera
2017-10-05, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Mördaren? Inget bra uttryck för någon som delade ut en smäll med olyckligt slut. Alla äkta som skriver i tråden skulle kunna vara i den situationen. Många gånger om.
Det var inte uppsåtligen, det vet och fattar till och med vänner och djurgårdare.

"Äkta" vaddå? En galen knarkare som slår kvinnliga ordningsvakter i ansiktet med glas?

Dödar en vanlig, jovialisk och oförberedd supporter?

Otur?

Är det konsensus i tråden?

https://www.google.se/amp/s/petterssonsblogg.se/2014/04/02/niclas-wallentinsson-haktad/amp/
Citera
2017-10-06, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
"Äkta" vaddå? En galen knarkare som slår kvinnliga ordningsvakter i ansiktet med glas?

Dödar en vanlig, jovialisk och oförberedd supporter?

Otur?

Är det konsensus i tråden?

https://www.google.se/amp/s/petterssonsblogg.se/2014/04/02/niclas-wallentinsson-haktad/amp/

Misstänkt för misshandel och vållande till annans död enligt din länkade artikel. Att klappa till någon och ha otur. De flesta i tråden har klappat till någon. Senaste diskussionen handlar om hur tjackade djurgådare misshandlar utomstående. Han kunde ha dött.
Mord är vad DFG:aren här pysslade ned: https://www.expressen.se/nyheter/stockholm/man-gripen-for-mord-i-lagenhet/
Var har du läst "jovialisk"? 50 lätta på att du inte kan sätta órdet i en annan mening än du läst på nätet.
Tråkigt som fan att någon fått sätta livet till igen, men det är baksidan av idioter som slår på andra. Beredda eller ej.
Citera
2017-10-06, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Misstänkt för misshandel och vållande till annans död enligt din länkade artikel. Att klappa till någon och ha otur. De flesta i tråden har klappat till någon. Senaste diskussionen handlar om hur tjackade djurgådare misshandlar utomstående. Han kunde ha dött.
Mord är vad DFG:aren här pysslade ned: https://www.expressen.se/nyheter/stockholm/man-gripen-for-mord-i-lagenhet/
Var har du läst "jovialisk"? 50 lätta på att du inte kan sätta órdet i en annan mening än du läst på nätet.
Tråkigt som fan att någon fått sätta livet till igen, men det är baksidan av idioter som slår på andra. Beredda eller ej.

Haha, är jovialisk ett "svårt ord" i din OBS-klasstillvaro...;0)

Inget du drar upp har med knarkaren Niclas Wallentinson att göra, men det förstår du säkert.

Om han fått ett kännbart straff efter sitt besinningslösa överfall på en kvinnlig ordningsvakt hade världen varit en bättre plats:

"Han är känd i huligankretsar och är tidigare dömd för hot mot tjänsteman. Detta i samband med att han hotat skjuta en kvinnlig ordningsvakt med två skott i pannan när hon påtalat att han inte betalt entréavgift på en krog. Domen blev 60 dagsböter á 150 kronor. B 3607-09 Där står bland annat:

W har den 9 maj 2009 vid Murphys bar på Köpmansgatan i Åstorp, när ordningsvakten JF påtalade att W inte betalat entréavgift, med hot om våld förgripit sig på F i hennes myndighetsutövning genom att svinga ett ölglas med öl i riktning mot målsägandens huvud eller överkropp och senare även uttala hot att komma tillbaka och skjuta målsäganden i pannan med två skott."
Citera
2017-10-08, 01:01
Medlem
Citat:
nmr haha dom har inte en chans mot afa, dom är lika rädda som wm, sköldar hjälmar haha kom igen, domr är klart tuffare än sveriges huliganer men tyvärr vinner afa 100% av gångerna.
Vad röker du för nått?

Jag har själv sett personer i AFA. Jag hade till och med en gammal kollega som var aktiv inom RevFront. Det är inget annat än töntar, det finns liksom inget diskutera. Jag har själv sett dom, knappast nån ser ut att ha varit på ett gym 1 dag i sitt liv. Än mindre på en ordentlig kampsportsklubb.

Men om du känner 10-15 AFA "grabbar" runt sthlm kan du väll PMa mig så styr vi upp något.
Citera
2017-10-08, 13:10
Medlem
Kul och knäcka första inlägget här

Jag tycker det är rätt roligt att afa trollet inte nämner alla pengar som har försvunnit från deras afa kassa pga det har gjort bort sig mot fel personer. Eller När man har samarbetat med polisen när det inte har gått som det har tänkt sig mot sina påhittade fiender. Ett sorligt kapitel rakt av.

Fotboll är opolitiskt! Privata åsikter är en annan sak.
Citera
2017-10-08, 13:21
Medlem
manodepressivs avatar
Hörde att en blandliga (BBS, YB, DY) fick på trynet av luxemburgska grabbar igår kväll. Är det sant eller lösa rykten?
Citera
2017-10-08, 16:56
Medlem
Frimurares avatar
Citat:
nmr haha dom har inte en chans mot afa, dom är lika rädda som wm, sköldar hjälmar haha kom igen, domr är klart tuffare än sveriges huliganer men tyvärr vinner afa 100% av gångerna.

Egentligen så borde jag väl inte sjunka så lågt att jag besvarar dina trolliga inlägg. Men...

Minns du när ett femtontal AFA misstog en på den tiden väldigt känd KGB-grabb för att vara "fascist"? Det slutade med att AFA fick böta 50.000 SEK. KGB ville även styra upp ett box mot rödingarna, men AFA-representanterna grät och var livrädda, och boxet uteblev.

Jag kan dra upp otaliga tillfällen när fotbollsgrabbar sopat på AFA/RF. Du kan med fördel dra upp några exempel på när AFA klippt fotbollsligister, så får vi se om du är sanningsenlig eller ej.
Citera
2017-10-08, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frimurare
Egentligen så borde jag väl inte sjunka så lågt att jag besvarar dina trolliga inlägg. Men...

Minns du när ett femtontal AFA misstog en på den tiden väldigt känd KGB-grabb för att vara "fascist"? Det slutade med att AFA fick böta 50.000 SEK. KGB ville även styra upp ett box mot rödingarna, men AFA-representanterna grät och var livrädda, och boxet uteblev.

Jag kan dra upp otaliga tillfällen när fotbollsgrabbar sopat på AFA/RF. Du kan med fördel dra upp några exempel på när AFA klippt fotbollsligister, så får vi se om du är sanningsenlig eller ej.

Haha, går det att sjunka lägre på WT-skalan? En välkänd KGB fick spö och KGB "botade" AFA...;0)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in