Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-08, 17:28
  #34045
Medlem
Frimurares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
Haha, går det att sjunka lägre på WT-skalan? En välkänd KGB fick spö och KGB "botade" AFA...;0)

Så var det, ja. WT eller ej, mitt inlägg bevisar i alla fall att jultomten eller vad fan han kallar sig, har fel.

Edit: Julgubbe var det visst.
Citera
2017-10-09, 19:18
  #34046
Medlem
outoforders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frimurare
Egentligen så borde jag väl inte sjunka så lågt att jag besvarar dina trolliga inlägg. Men...

Minns du när ett femtontal AFA misstog en på den tiden väldigt känd KGB-grabb för att vara "fascist"? Det slutade med att AFA fick böta 50.000 SEK. KGB ville även styra upp ett box mot rödingarna, men AFA-representanterna grät och var livrädda, och boxet uteblev.

Jag kan dra upp otaliga tillfällen när fotbollsgrabbar sopat på AFA/RF. Du kan med fördel dra upp några exempel på när AFA klippt fotbollsligister, så får vi se om du är sanningsenlig eller ej.

Du är ju inte heller sanningsenlig . Tycker absolut att jultomten trollar . Men det som hände den incidenten är inte heller särskilt sanningsenligt . Tänker inte skriva så mycket mer än att om man vet vilka som var med på möten från "afa" och vilka från kgb som var med och kännder/kända dessa efter och innan så vet man att det du säger inte stämmer .
Citera
2017-10-09, 21:18
  #34047
Avstängd
drrtys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outoforder
Du är ju inte heller sanningsenlig . Tycker absolut att jultomten trollar . Men det som hände den incidenten är inte heller särskilt sanningsenligt . Tänker inte skriva så mycket mer än att om man vet vilka som var med på möten från "afa" och vilka från kgb som var med och kännder/kända dessa efter och innan så vet man att det du säger inte stämmer .

Du har skrivit på fb länge men nu gjorde du bort dig din pajas.
Det där stämmer absolut och är cirka 10 år gammalt.
Men då gick väl du i blöjjor.
/en som var med på den tiden

Ps. Frimurare; det hände i gamla stan?
Citera
2017-10-09, 23:09
  #34048
Medlem
Låt oss säga att Sverige får möta Danmark i ett play-off till VM. Åker några firmor ner till Danmark? Isåfall, vilka? WM känns ju som den hetaste kandidaten att dra ner med hyfsade nummer?
Citera
2017-10-10, 00:05
  #34049
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ishockwave
Låt oss säga att Sverige får möta Danmark i ett play-off till VM. Åker några firmor ner till Danmark? Isåfall, vilka? WM känns ju som den hetaste kandidaten att dra ner med hyfsade nummer?

År 2009 så åkte ju WM, DFG, Malmö och Helsingborg ner och levde rövare. Ca 200 grabbar sammanlagt.
Citera
2017-10-10, 10:39
  #34050
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mffaren1994
År 2009 så åkte ju WM, DFG, Malmö och Helsingborg ner och levde rövare. Ca 200 grabbar sammanlagt.
Varav cirka 80 av dessa va DIF. Riktigt bra Sverigemobb. "Du gamla du fria" när arresten va full av grabbar från Sverige. Gåshud
Citera
2017-10-15, 20:18
  #34051
Medlem
Smällde mellan ay och bhs utanför vida igårkväll, trodde alla sa att det va Djurgården som va överklass och hänger på Sture p?
Citera
2017-10-15, 23:57
  #34052
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BosseU
Smällde mellan ay och bhs utanför vida igårkväll, trodde alla sa att det va Djurgården som va överklass och hänger på Sture p?

Haha, Vida är ju dock i klass med Marquiese. Tror till och med vakterna har högre status än klientelet. Finns det film?
Citera
2017-10-19, 19:09
  #34053
Medlem
Vill minnas att det var en hel del grabbar från WM som sprang rätt snabbt och lämnade Jens i sticket. Förvisso 2008 men ändå..
http://www.youtube.com/watch?v=LXpUR...layer_embedded


Citat:
Ursprungligen postat av Frimurare
Egentligen så borde jag väl inte sjunka så lågt att jag besvarar dina trolliga inlägg. Men...

Minns du när ett femtontal AFA misstog en på den tiden väldigt känd KGB-grabb för att vara "fascist"? Det slutade med att AFA fick böta 50.000 SEK. KGB ville även styra upp ett box mot rödingarna, men AFA-representanterna grät och var livrädda, och boxet uteblev.

Jag kan dra upp otaliga tillfällen när fotbollsgrabbar sopat på AFA/RF. Du kan med fördel dra upp några exempel på när AFA klippt fotbollsligister, så får vi se om du är sanningsenlig eller ej.
Citera
2017-10-19, 19:40
  #34054
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uncensoredwords
Vill minnas att det var en hel del grabbar från WM som sprang rätt snabbt och lämnade Jens i sticket. Förvisso 2008 men ändå..
http://www.youtube.com/watch?v=LXpUR...layer_embedded

Vilka fega jävlar! Behöver beväpna sig och vara i stort numerärt överläge för att få ett par bollar. Vidriga små kräk utan vare sig heder eller pungkulor
Citera
2017-10-21, 15:52
  #34055
Medlem
Var cirka 25/30 grabbar från Wisemen och Ultras Göteborg i Stockholm och kollade på u19 semi finalen på Grimsta mellan BP och IFK. Någon som sitter på mer info? De är ju knappast här endast för att kolla på u19 fotboll.
Citera
2017-10-21, 23:53
  #34056
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ishockwave
Var cirka 25/30 grabbar från Wisemen och Ultras Göteborg i Stockholm och kollade på u19 semi finalen på Grimsta mellan BP och IFK. Någon som sitter på mer info? De är ju knappast här endast för att kolla på u19 fotboll.

Var du där? CP
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback