2017-10-04, 00:01
Medlem
scaleo97s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baragnell
Det var några box under dagen och i alla slog antifascister ner nazister. Ingen som känner till något om att någon firmagruppering attackerat "Afa".

Detta är helt offtopic men måste bemötas.

"antifascister" kom inte ens en meter nära nmr, så din illusion om att stolta stora starka antifascister malde ner nazister är osanning. De enda som fick veva med nmr var polisen, vilket slutade med att en polis bröt handen och 22 av nmrs egna blev gripna.

Kulmen av afas "kamp" mot nmr bestod av att slunga sten mot polisen, tända några rökbomber så att man kunde få till en ny Instagram bild och att slåss några sekunder med arga göteborgare.
Citera
2017-10-04, 00:11
Medlem
scaleo97s avatar
Citat:
Och fortfarande inga uppgifter om att någon firma skulle smällt på folk ur Afa. Förutom de enstaka personer ur Wisemen som skulle leka hjältar men fick springa istället.

Suck.... För att hålla denna tråd kring ämnet det är tänkt så kan jag ju i alla fall bemöta den sista delen i ditt inlägg.

Vissa säger att wm gjorde något, andra att dom inte ens var där och du menar att wm åkte på däng av afa. Då undrar jag vad du har som styrker detta? Förutom era sagostunds berättelser som ni berättar för varandra på syndikalistiskt forums fik på fredagskvällarna...
Citera
2017-10-04, 00:14
Medlem
baragnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaleo97
Suck.... För att hålla denna tråd kring ämnet det är tänkt så kan jag ju i alla fall bemöta den sista delen i ditt inlägg.

Vissa säger att wm gjorde något, andra att dom inte ens var där och du menar att wm åkte på däng av afa. Då undrar jag vad du har som styrker detta? Förutom era sagostunds berättelser som ni berättar för varandra på syndikalistiskt forums fik på fredagskvällarna...

Korrigerade mitt inlägg. Skrev aldrig att några ur WM fick däng av Afa. Finns enstaka personer som tillhör WM på filmen som figurerat, de fick springa från kidsen, vilket visas på filmen. Fanns säkert mer folk ur WM på plats under demonstrationen, var trots allt många göteborgare där.

Hänger inte på Syndikalistiskt forum, tack för försöket.

Om det stämmer det Emil Hagberg säger kan man ju tycka det är konstigt att "opolitiska" huliganer har direktnummer till en av Sveriges ledande nassar.
Senast redigerad av baragnell 2017-10-04 kl. 00:18.
Citera
2017-10-04, 00:18
Medlem
scaleo97s avatar
Citat:
Korrigerade mitt inlägg. Skrev aldrig att några ur WM fick däng av Afa. Finns enstaka personer som tillhör WM på filmen som figurerat, de fick springa från kidsen, vilket visas på filmen. Fanns säkert mer folk ur WM på plats under demonstrationen, var trots allt många göteborgare där.

Hänger inte på Syndikalistiskt forum, tack för försöket.

Okej... Så du menar motstridigt mot vad alla andra menar att det faktiskt var wm med i den rusningen i videon som cirkulerat? Om nu så är fallet så fattar jag ärligt talat inte varför du känner en sådan stolthet i att typ 6 personer behövde retirera efter man rusat mot typ 200 personer...
Citera
2017-10-04, 00:20
Medlem
baragnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaleo97
Okej... Så du menar motstridigt mot vad alla andra menar att det faktiskt var wm med i den rusningen i videon som cirkulerat? Om nu så är fallet så fattar jag ärligt talat inte varför du känner en sådan stolthet i att typ 6 personer behövde retirera efter man rusat mot typ 200 personer...

Ja, det påstår jag. Och nej, inte hela WM utan enstaka personer ur WM. Känner ingen stolthet, jag beskrev händelseförloppet, det var liksom inte Afa som jagade iväg dem. Oavsett hur narrativet i media ser ut.
Senast redigerad av baragnell 2017-10-04 kl. 00:25.
Citera
2017-10-04, 00:52
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Fick det här på PM, och det känns som att det snarare tillhör tråden än min inbox.

Han påstår alltså att jag har fått honom bannad, och även fast han inte alls verkar vara det så förstår jag inte hur jag skulle ha kunnat bidra till det bara genom att fråga honom hur hans våldsverkande gynnar hans idrottsförening.

Snubben är ett troll. Jag må hata dig, men jag respekterar dig. Hata GAIS! Mvh: Göran

DIF
Citera
2017-10-04, 09:36
Medlem
Mounotos avatar
Enligt denna tråd, "Högerhuliganer bakom ..." så ligger ett par "högerhuliganer" bakom tumultet med vänsterextremisterna.
Citera
2017-10-04, 12:48
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donald_trump
tråkigt att "vanliga supportrar" råkar illa ut. tyvärr så har Hammarby satt detta i system och hoppa på djurgårdare under en längre tid. så förstår att de tar hämnd. så "tacka" eller skyll på Hammarby i detta fall.
Trams. Alla ligor har hoppat på vanliga supportrar, det börjar väl som tur är minska om man jämför med 80-90 tal men visst gör "alla" så fortfarande. Och även om det inte vore så så är det ett sjukt larvigt argument, "dom började"...

// minst itk på flashback
Citera
2017-10-04, 14:03
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Jag skrev inte någonstans att vi skulle spela mot Landskrona, så jag rör inte ihop någonting. Vi skulle spela hockey mot Rögle i Ängelholm.

Wow. Vilken otroligt dålig parering för att slippa svara på frågan. Som sagt, skåning....
Den skåningen som skriver är ett troll eller mentalt tappad, han skriver massa skit i supportersäsongs-tråden. Visste inte att han skrev här inne också, han verkar iaf tro själv att han är en livsfarlig huligan men det tar jag med två ton salt

Kommentarer som du fick där på slutet brukar vara standardsvar när det blir för mycket detaljer
Citera
2017-10-04, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julgubbe
Hur vet du det? Känner du alla som va på plats som både attackerade afa och sedan åkte på stryk av afa? Jag kan säga dig att det är tvärtom. Sen skulle ju wm försvara sina gator men såklart håller dom sig borta när dom vet att afa är i krokarna och styr och ställer. Duktigt av wm att hålla sig undan.

Sluta med ditt skitsnack
Citera
2017-10-04, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1907.Skane
Komsi komsi.

När får vi se Malmö mot Helsingborg i grusgrop?
Citera
2017-10-05, 06:45
Medlem
Vad hände egentligen med Frontline? Varför monterades hela ligan ner? Vet att rätt många åkte in osv, men efter så många år bara försvinna. Minns fettot lever han fortfarande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in