2017-07-24, 05:30
Medlem
Klart med ny säsong av Ullared. Morgan verkar ha krävt att man ska utöka hans chipssortiment för att delta.
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...l-ha-dillchips
Citera
2017-07-25, 18:39
Medlem
enfindams avatar
Jag läste precis att Morgan ska vara med i Biggest looser VIP.
Citera
2017-07-26, 23:51
Medlem
bees avatar
#SEexcellence kungAttVaSvensk!! ......... var goda fyll på

vi kliver gärna av båten ...... ^ ^

Trådämnena duger inte till underlag i en pissränna, ser ni andra kvaliteter hos dem ??
Citera
2017-07-27, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Klart med ny säsong av Ullared. Morgan verkar ha krävt att man ska utöka hans chipssortiment för att delta.
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...l-ha-dillchips

Kan förstå att han vill ha dillchips det är lättare att uttala än sourcreamchips.
Han hade ju rätt stora besvär vid förra premiären.

https://www.youtube.com/watch?v=yP3PTPDCl0M
Citera
2017-07-27, 23:59
Medlem
ElakaSofias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Kan förstå att han vill ha dillchips det är lättare att uttala än sourcreamchips.
Han hade ju rätt stora besvär vid förra premiären.

https://www.youtube.com/watch?v=yP3PTPDCl0M

Ja vi bor ju i Sverige så dillchips känns bra, dillchips och inlagd sill.
Citera
2017-09-17, 10:34
Medlem
Enmansdemos avatar
Är Morgan autist eller schizoid?
Citera
2017-10-05, 17:21
Medlem
MettaFocks avatar
Alltså, hur har dessa två blivit kända genom Ullared-serien egentligen? Hur upptäcker man dessa som känns så skygga?

Iallafall, träffade Morgan på en bar i Halland. Upplevde han som homofobisk (jag var med ett lesbiskt par) och rasist, men vet inte om det stämmer. Kan han dölja det så bra i deras reseserie? Då kanske han är klokare än vad det verkar.
Citera
2017-10-05, 19:06
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MettaFock
Iallafall, träffade Morgan på en bar i Halland. Upplevde han som homofobisk (jag var med ett lesbiskt par) och rasist, men vet inte om det stämmer. Kan han dölja det så bra i deras reseserie? Då kanske han är klokare än vad det verkar.
Jag vet inte, men Morgan är nog inte så mycket för den moderna världen som innefattar bögerier och mångkultur. Han har väl en kristen tro dessutom. En vettig människa med andra ord.
Citera
2017-10-06, 02:19
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Är Morgan autist eller schizoid?

Någonting är det helt klart som inte stämmer med honom riktigt. Han är ju väldigt seg i skallen och har ett konstigt rörelsemönster, liksom långsam i rörelserna också och går lite konstigt.

Jag misstänker att han är född med navelsträngen runt halsen, eller någon liknande fosterskada, men jag vet inte. I Biggest Loser och den senaste säsongen av Morgans och Olla-Connys reseprogram tar han faktsikt lite mer plats än han har gjort tidigare och skämtar till det lite grand emellanåt.
Citera
2017-10-06, 10:57
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Någonting är det helt klart som inte stämmer med honom riktigt. Han är ju väldigt seg i skallen och har ett konstigt rörelsemönster, liksom långsam i rörelserna också och går lite konstigt.

Jag misstänker att han är född med navelsträngen runt halsen, eller någon liknande fosterskada, men jag vet inte. I Biggest Loser och den senaste säsongen av Morgans och Olla-Connys reseprogram tar han faktsikt lite mer plats än han har gjort tidigare och skämtar till det lite grand emellanåt.
Morgan är en person jag inte blir riktigt klok på. Framstår som lite bakom och slö när man kollar serien. Går runt i sin egen lilla bubbla och värld.

Samtidigt bor han gott i ett hus (ärvt från föräldrarna som jag har förstått det), reser jorden runt med sin bästis och verkar vara miljonär efter att ha investerat bra i aktieaffärer.

Säkerligen mer pengar på kontot och mer berest än både mig, dig och de flesta andra här inne. Så han skrattar nog hela vägen till banken. Det är väl bara att lyfta på hatten och gratulera honom, samt inse att man nog aldrig lär bli riktigt klok på honom, antar jag.
Citera
2017-10-06, 11:19
Medlem
Bizmarcks avatar
Är han alkis, Morgan?
Citera
2017-10-06, 15:17
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Morgan är en person jag inte blir riktigt klok på. Framstår som lite bakom och slö när man kollar serien. Går runt i sin egen lilla bubbla och värld.

Samtidigt bor han gott i ett hus (ärvt från föräldrarna som jag har förstått det), reser jorden runt med sin bästis och verkar vara miljonär efter att ha investerat bra i aktieaffärer.

Säkerligen mer pengar på kontot och mer berest än både mig, dig och de flesta andra här inne. Så han skrattar nog hela vägen till banken. Det är väl bara att lyfta på hatten och gratulera honom, samt inse att man nog aldrig lär bli riktigt klok på honom, antar jag.

Att han är lite långsam behöver ju inte betyda att han är helt dum i huvudet. Om han nu har asberger eller någon sådan diagnos så brukar väl många av dem med den typen av diagnoser nörda in sig i något ämne. Då kan det ju vara så att han har nördat in sig i hur aktiemarknaden fungerar och därför är framgåsrik där. Eller så har han bara haft bonntur, alternativt att han har fått professionell hjälp med hur han ska investera.

Att han är berest beror ju helt och hållet på Kanal 5, som har skickat honom runt på en massa ställen. Men både han och Ola-Conny verkar ju vara för trångsynta och korkade för att få ut något av reseandet.

T.ex. de åker till Hawaii för att se om de kan äta samma Hawaiiburgare - en vanlig burgare med en ananasskiva på - som de brukar göra hemma i Ullared. Sen är programmet så klart vinklat för att de ska framstå som riktigt korkade, men jag det verkar inte som om filmteamet och producenten behöver vinkla så mycket för att lyckas med att nå det målet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in