2017-05-08, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
vilket jävla skägg
härrejävlar vilka stora armar du har!
Citera
2017-05-08, 18:04
Medlem
VitMan40Pluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollpunkten
Till låt mig tvivla på att dom är släkt
Det nämnde dom själva i något avsnitt jag sett. Bryllingar eller nåt. Dom är coola båda två men Morgan är man favorit.
Citera
2017-05-08, 18:30
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitMan40Plus
Dom är inte bara kompisar utan släkt med varandra.
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
På vilket sätt?
Citat:
Ursprungligen postat av nollpunkten
Till låt mig tvivla på att dom är släkt
Citat:
Ursprungligen postat av VitMan40Plus
Det nämnde dom själva i något avsnitt jag sett. Bryllingar eller nåt.
Inte blodsband, men släkt får de väl räknas som. Morgan har en släkting som gift in sig i Ola-Connys släkt. Det är Morgans pappas kusin som är gift med Ola-Connys morbror.

Våren 2013 chattade Ola-Conny med Expressens läsare.

Karl: Är du och Morgon bästisar på riktigt?

Ola-Conny: Det är faktiskt så att vi är lite släkt. Så vi känner varandra sedan start, våra föräldrar känner varandra. Vi är släkt på det viset att min morbrors fru är kusin med Morgans pappa. Vi är väldigt olika varandra, men vi har lite samma tänk kan man säga. Men svaret är ja, vi jobbar på samma jobb och äter lunch varje dag och sen händer det att vi åker ut och dansar tillsammans.

http://www.expressen.se/nyheter/oia-...sarnas-fragor/
Senast redigerad av emma80 2017-05-08 kl. 18:32.
Citera
2017-05-08, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Inte blodsband, men släkt får de väl räknas som. Morgan har en släkting som gift in sig i Ola-Connys släkt. Det är Morgans pappas kusin som är gift med Ola-Connys morbror.

Ola-Conny: Det är faktiskt så att vi är lite släkt. Så vi känner varandra sedan start, våra föräldrar känner varandra. Vi är släkt på det viset att min morbrors fru är kusin med Morgans pappa. Vi är väldigt olika varandra, men vi har lite samma tänk kan man säga. Men svaret är ja, vi jobbar på samma jobb och äter lunch varje dag och sen händer det att vi åker ut och dansar tillsammans.

Jo, det va ju också ett sätt att vara släkt på. Ingift i två led. Men visst, släktfest kan de ju ha ihop!
Citera
2017-05-09, 01:08
Medlem
VitMan40Pluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80

Tack för klargörandet. Inga blodsband.
Citera
2017-05-09, 07:00
Medlem
WayneJohns avatar
Han ser ju generellt väderbiten och sliten ut, kanske doppat näsan i pulverpåsen om inte annat..
Citera
2017-05-09, 09:35
Medlem
Kan nog vara rätt så tröttsamt när 100tals varje dag kommer fram å vill prata eller ta kort.
Citera
2017-05-09, 09:45
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galago
Kan nog vara rätt så tröttsamt när 100tals varje dag kommer fram å vill prata eller ta kort.

Å andra sidan tjänar han nog mer än de andra butiksbiträdena på Ullared.
Citera
2017-05-12, 00:36
Moderator
Schlesiens avatar
Sammanfogning av trådar

Utgångna rubriker:
Ola-Conny Wallgren, börjar bli sjuk? 30 inlägg
Hur mycket fitta får Ola-Conny och Morgan? 182 inlägg

/ Moderator
Citera
2017-05-12, 19:58
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galago
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Å andra sidan tjänar han nog mer än de andra butiksbiträdena på Ullared.

Jo, de båda SKA ha ordentligt betalt! De är ju ur marknadsföringsperspektiv mycket värdefulla för Ullared. Sen så får man väl anta att de båda inte förväntas hinna med lika mycket som övriga på en dag då de blir avbrutna stup i ett för massa idioter som vill bli fotade med dem.

Men de största skälet till att de skall ha riktigt bra betalt är att de under flera år och och+ TV serier framställts som Sveriges två främsta Riksmogon .
Citera
2017-05-15, 22:31
Medlem
Blev lite förvånad när Ola Conny dök upp på ett foto från ett motorsprts garage i Malmö .
Citera
2017-06-01, 07:29
Medlem
Citat:
"Ullared"-profilen Ola-Conny Wallgren har gått på nitar i kärlekslivet och säger att han blivit bränd.

Citat:
Han berättar att han blivit bränd flera gånger, och nu är lite försiktig. Det gör att han inte gärna dejtar främmande kvinnor längre.
– Jag har varit med så många gånger, och träffat en och annan och blivit besviken ibland, säger han.
– Då har man blivit lite försiktig, fortsätter han.

Citat:
Ola-Conny Wallgren är berest, och han har under sina resor märkt att han snabbt kan få kontakt med kvinnor i andra länder. Och att han där inte är någon kändis underlättar, menar han.
– När jag är utomlands vet de inte vem jag är. Då är man på samma plan, med samma villkor, säger han.

http://www.expressen.se/noje/ullared...-har-gett-upp/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in