2017-10-04, 19:24
Medlem
TantLinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhDSalander
Vet ej, jag associerar att han typ "knullar" henne med kniven, så som sexualsadister, när man hör dem intervjuas eller läser om dem ,
ofta berättar hur de tänker i stunden och att detta innebär extrem njutning. Kvinnohat i sin allra yttersta sjuka form. Har inget med sex att göra för den delen.
Jag föreställer mig att han bundit henne i armar o ben när han gjort detta. Därför har han sågat bort lemmar, för att undanröja märken efter rep.
Citera
2017-10-04, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantLinn
Jag föreställer mig att han bundit henne i armar o ben när han gjort detta. Därför har han sågat bort lemmar, för att undanröja märken efter rep.

Det har jag också föreställt mig...han kanske utövade alla sadistiska föreställningar på Kim Åhh..tycker det är så hemskt!

Tror det även var ett slagsmål mellan dom..han hade minst två blåmärken på bröstet uppe vid kragen på en bild, sen hade han rivmärken efter Kims naglar på halsen o tyckte även han var röd på ena kinden.
Sen fanns Kims hårtussar på flera ställen i ubåten...det var verkligen ingen olycka.
Citera
2017-10-04, 19:37
Medlem
Hallongass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Ja, om det fanns ett sms som handlade om hurvrädd hon var eller nåt hemskt hon varit med om, så fattar jag inte varför de inte använder det som ett bevis i häktningsförhandlingen.

Pojkvännen var svensk. Svenskar kan vara dåliga på att få tummen ut och ringa polisen hur oroliga de än är. Vill liksom inte störa och skämma ut sig. De väntar lite till.

Fast pojkvännen är väl dansk?
Citera
2017-10-04, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallongas
Japp. Danskt namn.
Citera
2017-10-04, 19:39
Medlem
Fjalliss avatar
Vad är troligt att han kört kniven 14 ggr mellan benen för egen njutning och avslutat med bröstkorgen för att hon skulle dö? Shit får fan rysningar, vad hon lär ha skrikit och lidit isf
Citera
2017-10-04, 19:40
Bannlyst
Ok, så... skulle PM kunna slingra sig ur detta?

Låt säga att han kommer med något i stil med detta:

Jag har inte berättat detta tidigare, då jag inte vill ange denna person, bla blaa... men jag var inte ensam på båten med KW... babbel bla bla...! Och jag har inget ytterligare att tillägga utöver detta.

Var hamnar vi då? Man kan sluta sig till att han burit kroppsdelar på ryggen upp ur båten. Men det finns inget som bevisar att han var den som dödade KW. Inte heller att det var han som styckade henne.

Han säger att han sett henne dö, och andra saker, vad han nu egentligen menar med det.. Vad sker med läget om han introducerar något helt nytt, typ i denna stil?

It ain't over till the fat lady sings.
Citera
2017-10-04, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
RaketMadsens Rumlaboratoriums hemsida är nu tömd på innehåll

http://rml.space/

RML eies ikke av Madsen, det er RLM som eier UC3 Neutulus også så det er således inte Madsen som eier ubåten heller.
Citera
2017-10-04, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aethelred
Dansk och svensk radar ger en ganska exakt bild av Madsens rutt den aktuella kvällen.

Etter hva jeg har lest så forsvant ubåten fra radarne kl 04 om natten og dukket opp på radarne først om morgenen, så Madsen har gjort mest mulig for at han inte skall spores
Citera
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallongas

Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Japp. Danskt namn.

Danskar är nästan svenskar. Så de dröjer säkert med att anmäla någon försvunnen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
RML eies ikke av Madsen, det er RLM som eier UC3 Neutulus også så det er således inte Madsen som eier ubåten heller.
Vi vet. Men verksamheten kan inte förknippas med Madsen.
Citera
2017-10-04, 19:48
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjallis
Vad är troligt att han kört kniven 14 ggr mellan benen för egen njutning och avslutat med bröstkorgen för att hon skulle dö? Shit får fan rysningar, vad hon lär ha skrikit och lidit isf

Vad jag förstått högg han henne just när hon dog eller strax efter.
Citera
2017-10-04, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Vi vet. Men verksamheten kan inte förknippas med Madsen.

Nei det er klart, RML er under avvikling nå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in