2017-10-03, 18:10
Medlem
Tipper Madsen har sett på for mye filmer på sider som dette:
http://www.bestgore.com/
https://www.heavy-r.com/
Citera
2017-10-03, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Du känner inte lite att du klamrar dig fast vid halmstrån?

"Et stik på brystkassens forside og i alt 14 stik i underlivet. Disse er påført 'omkring dødens indtræden eller kort tid efter."

Edit: såg att du backade. Inte ofta man ser det på FB. Cool.

Jo alla måste nog inse fakta nu. Redan när man fann torson stod det nog ganska klart det här med omfattande stickvåld mot bröst och könsorgan. Vettvilligt våld. Orsaken att rättsmedicin uttrycker sig som de gör är att hypotetiskt kan hon ha varit nydöd eller döende när hon stacks (dvs att blodet fortfarande pumpade) när hon stacks.

Med tanke på att ha inte kände henne är det nog troligt att liknande gärningar föregått detta.
Citera
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Han har vel kjørt inn en lang gjenstand som har skadet indre organer da?

Vet ej, jag associerar att han typ "knullar" henne med kniven, så som sexualsadister, när man hör dem intervjuas eller läser om dem ,
ofta berättar hur de tänker i stunden och att detta innebär extrem njutning. Kvinnohat i sin allra yttersta sjuka form. Har inget med sex att göra för den delen.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Tro fan han ville att kroppen skulle ligga på havets botten. Detta är ett fall man får ont i magen av. Han lever osäkert i häktet nu. Trots isolering.

Det vi har fått veta idag kan tala för att KW har lidit en plågsam död, PM torterade henne på ett bestialiskt sätt, borde ge avtryck i påföljden tycker jag.

Finns det någon bild på PM:s mor, vore intressant att jämföra med offret.
Citera
2017-10-03, 18:14
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boboslacke
Jo alla måste nog inse fakta nu. Redan när man fann torson stod det nog ganska klart det här med omfattande stickvåld mot bröst och könsorgan. Vettvilligt våld. Orsaken att rättsmedicin uttrycker sig som de gör är att hypotetiskt kan hon ha varit nydöd eller döende när hon stacks (dvs att blodet fortfarande pumpade) när hon stacks.

Med tanke på att ha inte kände henne är det nog troligt att liknande gärningar föregått detta.

Jag vet inte om stickvåldet mot könet var känt förrän idag. Efter att torson hittats tror jag man 'bara' pratade om att Madsen försökt punktera för att hindra att den skulle flyta upp.

Men jag kan ha fel såklart.
Citera
2017-10-03, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhDSalander
Vet ej, jag associerar att han typ "knullar" henne med kniven, så som sexualsadister, när man hör dem intervjuas eller läser om dem ,
ofta berättar hur de tänker i stunden och att detta innebär extrem njutning. Kvinnohat i sin allra yttersta sjuka form. Har inget med sex att göra för den delen.

Inte kniv väl. Troligen något vasst verktyg typ mejsel syl eller liknande.
Citera
2017-10-03, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Jag vet inte om stickvåldet mot könet var känt förrän idag. Efter att torson hittats tror jag man 'bara' pratade om att Madsen försökt punktera för att hindra att den skulle flyta upp.

Men jag kan ha fel såklart.
Precis. Detta hemska är nytt för oss.
Citera
2017-10-03, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minnesota
Det här är riktigt otäckt. För mig var PM "dömd" redan när det stod klart att hans första utsaga om KW var en lögn. Men detta är så jävla...bestialiskt. Saknar ord.

Undrar dock fortfarande vad det var för "kränkande detaljer" som PM kom med när man bestämde sig för att lägga locket på vid början av utredningen.
Tror du inte det var stickskadorna då? För vill minnas att det var för KW:s anhöriga som man inte ville att en viss del av obduktionen skulle bli offentlig så tidigt i processen (men då sa man också att den delen av obduktionen var högst inkriminerande för PM)...
Citera
2017-10-03, 18:19
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY

Finns det någon bild på PM:s mor, vore intressant att jämföra med offret.

"hepp" !

Detta vore faktiskt intressant..
Citera
2017-10-03, 18:19
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boboslacke
Inte kniv väl. Troligen något vasst verktyg typ mejsel syl eller liknande.

Jag utgår från att det stämmer som åklagaren sa: " Åklagaren : - Jeg vil sige, at hun også fordrejer spørgsmålet om et seksuelt motiv, når der lige omkring dødstidspunktet er påført 10 knivstik på ydre kønsdele og fire stik i kønsdelene. Hvis det ikke er seksuelt, så ved jeg ikke, siger han. " __________________
Citera
2017-10-03, 18:21
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Tror du inte det var stickskadorna då? För vill minnas att det var för KW:s anhöriga som man inte ville att en viss del av obduktionen skulle bli offentlig så tidigt i processen (men då sa man också att den delen av obduktionen var högst inkriminerande för PM)...
Absolut tror jag att sekretessen syftade på stickskadorna i underlivet, låter logiskt att klassa dem som kränkande.
Citera
2017-10-03, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aloc

Jo, något i den stilen. Om han skulle påstå att han våldtog, torterade och styckade KW så skulle det ha varit olämpigt att delge de anhöriga den informationen innan det fanns teknisk bevisning.

Men jag får isåfall inte det att gå ihop med hans systematiska lögner och bortförklaringar. Inser nu att jag inte kan någontingt om hur rättssystemet fungerar. Låt oss anta att han redan för länge sedan har berättat om detta för åklagaren - hur kan det isåfall gå ihop med att han sitter och ljuger till media via sin försvarsadvokat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in