2017-10-04, 18:22
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Vi kommer hädanefter fortsätta chocka samhället och makthavarna med våra aktioner och utspel, samtidigt som vi tar hand om varandra och fortsätter bygga relationer människor emellan

och en video på de 58 dagarna.

https://www.facebook.com/ungisverige.nu/?fref=ts

Ska de chocka oss mera ? ska uppfattas som hot ?

Det de har gjort är att skapa ett hundratal nya SD-röstare. Med det i åtanke borde Mattias Karlsson chillat med sin kommentar och istället skickat dem ett tackkort.
Citera
2017-10-04, 18:24
Medlem
Citat:
Vi kommer hädanefter fortsätta chocka samhället och makthavarna med våra aktioner och utspel, samtidigt som vi tar hand om varandra och fortsätter bygga relationer människor emellan

"Vi tänker göra allt vi kan för att få en framtid i Sverige. "

Jasså, vad ska ni bidra med då ? Sitta på aschlet ?

Om ni nu tänker göra allt vad ni kan för att få en framtid i Sverige, börja med att skaffa ett jobb och bostad, men inte ens det tänker ni göra.

Det enda ni tänker på är Hazarerna dvs era landsmän.

Det gör jag också, tänker på svenskarna. Därför är jag emot er.
Citera
2017-10-04, 18:30
Medlem
Om regeringen ger efter för dessa krav, så kommer det inte dröja länge tills nya grupper tar efter, då man då vet att det fungerar. Detta är nog regeringen medveten om. Det skulle bli kaos!
Citera
2017-10-04, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
Ingen har ännu valt detta som ett studieobjekt men givetvis vore det en intressant antropologisk utmaning att formulera tankevärlden hos de som ser det rimliga i att resa till ett främmande land och kräva, snylta, skita ned, skräna, hota...

Vad är nästa steg ? Tiggarna ska börja sätta sig och kräva PUT i Sverige.

Ska de vara här, ska alla andra också vara här, på samma och lika villkor. Alla ska ha samma rättigheter. Alla ska få stanna för att det går inte att leva i deras länder som de flyttar eller flyr ifrån.

Jag hoppas verkligen de blir hemskickade. NU.

Jag är så förbannad på att regeringen gör inget, inget händer, det bara pågår.

Hazarerna skrattar oss svenskar i ansiktet. Du är LURAD, för jag lurade dig.

Hur kommer detta samhälle att se ut om de har ljugit för att får stanna här i landet, då är det fritt för vem som helst att komma hit och lura MIG på PUT.

Vad är det för folk som kommer att växa upp i Sverige ?
- min pappa kom hit för att han sa att han var 16 år men det var han inte, han var 23.
Han lurade alla.
- vad bra att din pappa bor här i dag.

Vad är det för moral denna farsa lär sin unge ??? Det är bara att ljuga för regering och riksstad.

Det står i Koranen att muslimerna får ljuga om det handlar om deras liv och lem.
Visst ljug oss rakt upp i ansiktet, det är helt OK, Allah tycker det är helt OK.
sedan ska vi försörja dessa.

Jag finner inga ord för sådana. Hazarer.
Citera
2017-10-04, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Om regeringen ger efter för dessa krav, så kommer det inte dröja länge tills nya grupper tar efter, då man då vet att det fungerar. Detta är nog regeringen medveten om. Det skulle bli kaos!

Exakt, det jag är inne på, exakt, vi tänker samma tankar. Kaos !
Då kan vi lägga ner MIG, det behövs inte. Alla får stanna.
Citera
2017-10-04, 18:50
Medlem
Och nu igen

Citat:
DEPORTERING 10/10 FRÅN GÖTEBORG
Just nu har vi starka uppgifter som tyder på att deporteringen kommer att ske från Göteborg! Det verkar bli en gruppdeportering och vi alla måste hjälpas åt att få stopp på detta!
Vi återkommer med tider så fort som möjligt, men vi måste bli flera tusen som visar att detta inte är ok!
Du som är papperslös ska inte komma utan du är med oss i hjärta och tanke!

#VSIU mobiliserar

https://twitter.com/vistarinteut/status/915352531685056512

Gruppdeportering ? hur många 2 eller 3 st mer klarar inte polisen av.

Och man kan slå vad om att det blir VUT i sista minuten
Citera
2017-10-04, 18:59
Medlem
LaScalas avatar
Citat:

Jag ser det som en krigsförklaring mot det svenska samhället.
Jag blir mer chockad över myndigheternas handlingsförlamning.
Citera
2017-10-04, 19:07
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Jag ser det som en krigsförklaring mot det svenska samhället.
Jag blir mer chockad över myndigheternas handlingsförlamning.
Men se där i alla fall. Polisen verkar ha satt ned foten tillslut:
Citat:
Sittstrejka dagar och nätter har varit viktigt för oss för att visa vad vi går för, men nu när hösten kommer blir det svårt för ungdomarna att strejka dygnet runt då vi inte längre får använda oss av presenningar och sovmaterial (polisdirektiv).
Resten är bara tandlösa ord.

Vi har sett hur det gick när "sittstrejken skulle sprida sig till alla skolor" eller när de skulle chocka med "en landsomfattande strejk" för BB/LSS och pensionerna eller den totala brist på respons som följde av uttalandet "Vi bygger Sverige".

Nu återstår bara en (snart) bidragssugande organisationen av Ung Vänsters skapelse med samma personer som i VISU, ensamkommandes förbund etc.

Men kontentan är - det här var ett fiasko.
Senast redigerad av Tinuviel 2017-10-04 kl. 19:11.
Citera
2017-10-04, 19:37
Medlem
Jag undrar om de går under Terrollagen med sina handlingar och aktiviteter?
TERROLLAGEN
1.Injaga allvarlig fruktan hos en befolkning eller befolkningsgrupp.
2.Tvinga offentliga organ eller en mellanstatlig organisation att vidta eller avstå från att vidta eller avstå från att vidta en åtgärd.
3.Destabilisera eller förstöra grundläggande politisk, konstitutionella, ekonomiska eller sociala strukturer.
Citera
2017-10-04, 20:46
Medlem
LaScalas avatar
Nu är hon igång igen!
Nu ska hon lära Matias K moral. Och bygga landet med honom.

Vill du träffa mig Mattias?Jag har lärt mig om moral.tänkte jag kan lära dig oxå, i stället för att hata på en 17åring kan vi bygga landet.

https://twitter.com/fatemeh_khavari/status/915622512972705794
Citera
2017-10-04, 20:52
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Nu är hon igång igen!
Nu ska hon lära Matias K moral. Och bygga landet med honom.

Vill du träffa mig Mattias?Jag har lärt mig om moral.tänkte jag kan lära dig oxå, i stället för att hata på en 17åring kan vi bygga landet.

https://twitter.com/fatemeh_khavari/status/915622512972705794
Hon har väl ingen moral. Hon tvingar sig kvar i Sverige och retar gallfeber på svensken (utom några vänstermuppar då) genom att hävda att hon ska ta över landet och bli statsminister. Hon är ju närmast en psykopat!
Senast redigerad av Bengrot 2017-10-04 kl. 20:55.
Citera
2017-10-04, 20:58
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Hon har väl ingen moral. Hon tvingar sig kvar i Sverige och retar gallfeber på svensken (utom några vänstermuppar då) genom att hävda att hon ska ta över landet och bli statsminister. Hon är ju närmast en psykopat!
Hon och Amir är marionetter, små maskotar för vänsterfolk som tränar inför valrörelsen. Det är verkligen hjärtlöst hur de används och är det några som bidrar till en ökad hotbild mot dem så är det sagda vänsterfolk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in