Citat:
Ursprungligen postat av
Goran2012
Jag tror det är så ”enkelt” att PM tänker inte logiskt. Han tänker inte som en normalt funtad människa. Han är så graciös och narzisistisk. En Gud i sina egna ögon och han kan komma undan med vad som helst.
Ut över det så tror jag att han har mördat (och kanske även styckat) förr och kommit undan med det vilket gör att han tappar noggrannheten.
Eller kan det helt enkelt vara så att han inte är så duktig på att varken tänka logiskt eller att planera noggrant när han jobbar solo? Vanligtvis har han ju alltid en grupp bakom sig i vars glans han sen solar och tar hel äran åt sig. Den här gången skulle han prestera något på egen hand - och det gick direkt i skogen.. Hans beräkningar/uppskattningar angående hur mycket viktigt torson kräver för att hålla sig på botten - höll inte. Han kunde inte tänka sig att polisen skulle kunna följa ubåtsrutten och därmed avslöja hans lögner. Han trodde inte att ubåten skulle bärjas. Han kom inte ihåg kamerorna på platsen där han påstod sig ha lämnat KW etc.
Hittills har han klarat sig genom att göra sig så svår och icke samarbetsvillig att folk inte har orkat vrida arm med honom. De har hellre givit upp och låtit honom hållas. Men den gubben gick inte när det kom till polisundersökningen.
Helt fruktansvärt att tänka sig att de absolut värsta farhågorna som väcktes redan relativt tidigt i tråden (våldtäkt, mord) troligtvis är bara en skrapning på ytan angående vad som de facto ägde rum ombord innan och efter KW:s död. 14st knivhugg i underlivet läste jag någonstans.. Oavsett om den riktiga siffran vore bara hälften då är det fortfarande helt horribelt att tänka sig vilken dödsångest KW måste ha haft strax innan sin död.
Det går inte riktigt att ta in vilka djur det går loss på våra gator. Att plåga en människa till döds tycks ge den här sortens idioter den yttersta njutningen.
Och sen alltid denna svans av imbecilla kvinnor (eller "kvinnor" i detta fall) som vill gifta sig med dessa män..
Undrar vad fru Madsen funderar på nuförtiden?