2017-10-03, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Lugnt. Starkt av dig att erkänna. Credd till dig där.
Nu är jag mest nyfiken på vad de bortslängda mobilerna innehöll. Foton från när han styckade henne? Han kanske t o m filmade. Hans försvarsadvokat går nog hem och kräks nu. Frågan är om hon ens klarar att se Madsen i ögonen efter detta. Hon måste ju göra sitt jobb, men det blir inte lätt. Hon har alltid varit den som sätter dit avskum. Nu ska hon försvara ett sådant.

Men nu är de värsta spekulationerna över. Och vi vet. Vi VET. Stackars Kim. Stackars hennes familj och kille.

Bra spørsmål, kan han ha lastet film og bilder opp på internett etter drapet?
Typ, med uregistrert sim-kort.
Citera
2017-10-03, 16:34
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Obduktionsrapporten viser stiksår på Kim Walls kønsorganer
*
Der er ifølge obduktionsrapporten flere skader på torsoen, der viser tegn på vold kort før dødens indtræden.*
Det drejer sig om et stik på brystkassens forside, ti*stiksår på ydre kønsdele og fire stiklæssioner i vagina, fortæller anklageren, der understreger, at de pårørende i sagen er underrettet og orienteret.*
*
Derudover er der påført arme, ben og hoved amputeret med en sav, viser rapporten.*
*
Kim Walls DNA er fundet på*Peter Madsens højre hånd,*i hans nakke og ved hans næsebor*med en sandsynlighed på 1: 1000000, som man normalt definerer som et sikkert bevis.*

Det var väl de blodstänken vid PM's näsborrar som man kunde se på fotot när PM står och pratar med polisen efter landstigningen.
Citera
2017-10-03, 16:34
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Lugnt. Starkt av dig att erkänna. Credd till dig där.
Nu är jag mest nyfiken på vad de bortslängda mobilerna innehöll. Foton från när han styckade henne? Han kanske t o m filmade. Hans försvarsadvokat går nog hem och kräks nu. Frågan är om hon ens klarar att se Madsen i ögonen efter detta. Hon måste ju göra sitt jobb, men det blir inte lätt. Hon har alltid varit den som sätter dit avskum. Nu ska hon försvara ett sådant.

Men nu är de värsta spekulationerna över. Och vi vet. Vi VET. Stackars Kim. Stackars hennes familj och kille.

Advokaten visste redan, hon och M hade fått alla uppgifterna i förväg.
Citera
2017-10-03, 16:35
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Det var väl de blodstänken vid PM's näsborrar som man kunde se på fotot när PM står och pratar med polisen efter landstigningen.

Men hur kunde han vara så cool vid landstigningen? Pratglad och avspänd?
Citera
2017-10-03, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Som många andra i tråden är jag chockad. Har ståpäls av obehag. Jag försökte tänka ”snällt” och ”normalt” från början - att han blivit arg och slagit ihjäl henne. Sedan tagit tillfälle till att ”undersöka” hennes nakna kropp innan han styckade henne. Aldrig trodde jag att han skurit henne i könsorganet samt att han hade filmer med kvinnor som blir dödade. Aldrig. Nej, aldrig. Sexualsadist tänkte jag definivt inte i detta fall.

Stackars Kim Wall - vilken skräck hon måste ha känt.
Exakt så, jag hade en teori om att hon kanske verkligen fått en smäll av luckan och att han panikade över det och ströp henne. Men nu... det är nästan för vidrigt för att tänka på. Lås in aset och släng bort nyckeln.
Citera
2017-10-03, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna

Hvorfor er Vladimir Putin så cool etter å ha drept 10 000 Ukrainere?

Det har noe med psyken å gjøre, alle hjerner fungerer ikke på samme sett.
Senast redigerad av Sugar-Daddy 2017-10-03 kl. 16:39.
Citera
2017-10-03, 16:38
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Men hur 17 kunde en så intelligent man välja ett offer under sådana omständigheter, när han visste att han skulle bli den förste att bli misstänkt? Och sedan röja undan efter sig så slarvigt? Nu undrar jag om han kan ha fått en psykos?

Citat:

Inte psykos - ut ren och skär psykopat.
Citera
2017-10-03, 16:39
Medlem
Snapcounts avatar
Det var inte lite åklagaren kom med.., och de där 14 sticken i underlivet. Det är ju sådant man skulle ha förväntat sig att höra ifrån en Ted Bundy dokumentär..

Jag gillar inte att använda ordet "hat", och ännu mindre "kvinnohat"..(går inflation i det enligt mig), men-men.., att ge sig på könsorganen såpass intensivt höjer nog ögonbrynen hos mig. Förefaller att vara en riktigt ful fisk, Peter dvs..
Citera
2017-10-03, 16:39
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:

Om han är psykopat (inte helt otroligt) känner han ingen ånger, ingen empati. Då är det inga problem att le och vara glad. Det sitter i ryggmärgen på honom.
Citera
2017-10-03, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Om han är psykopat (inte helt otroligt) känner han ingen ånger, ingen empati. Då är det inga problem att le och vara glad. Det sitter i ryggmärgen på honom.

Exakt
Citera
2017-10-03, 16:40
Medlem
Citat:
Advokaten visste redan, hon och M hade fått alla uppgifterna i förväg.
Självklart. De måste ju alltid få veta.
Citera
2017-10-03, 16:41
Medlem
Citat:
Därför att han är sjuk i huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in