2017-10-03, 14:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Det är INGET ljud i min länk, under 8 sekunder. Du får mer än gärna försöka förklara det. Skulle det ta 8 sekunder för ljudet att komma in? Är de ett 20tal mil bort och filmar?

Dina länkar är skotten från 32a våningen, med folk som misstar en blinkande lampa i samband med dessa skott. Att de låter olika är för de är i den första ett par hundra meter ifrån och i den andra rakt under hotellet. Logiskt och enkelt, men förmodligen inte kittlande nog för Dunning-krueger offer som dig.

Just det, det är INGET ljud i din länk vart är ljudet från publiken och musiken?
Citera
2017-10-03, 14:05
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vixxing
På klippet Firewire använder som "bevis" på "inget ljud" hör du överhuvudtaget någon av dom 1000tals människorna som står några meter framför kameran? Hör du musiken ur dom jättelika högtalarna? Hur ska du då kunna höra automateld från flera hundra meter bort?
Hörs rätt tydligt tycker jag: https://www.liveleak.com/view?i=fd4_1506925351

Ok, vi tar det igen:

I Las Vegas blinkar en jävla lampa.

Vixxing: En konspiration!

Ja, det förklarar förstås följande:

Citat:
Men vissa människor accepterar att 600c varma eldar på några få våningar kan få byggnader i stål och betong att pulvriseras på 11 sekunder... Vilka tror du är klokast?
Nej det är det få människor som tror, men det är alltid lika kul när efterblivna foliehattar försöker visa att de kommit något på spåren samtidigt som de avslöjar hur totalt hjärndöda de är.
Citera
2017-10-03, 14:06
Medlem
santos_devilles avatar
En 60+ Antifa medlem, låter sjukt troligt.

Jag tror folk greppar efter halmstrå eftersom denna skjutning inte hade något annat motiv än att personen var skadad i skallen
Citera
2017-10-03, 14:06
Medlem
RonPaul2008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Enligt uppgifter tidigare i tråden var han revisor på ett dotterbolag så det har nog ingen relevans för detta fall.

Ah måste ha missat det, tack. Ja då spelar ju det en mindre roll men hur kan då en revisor fullständigt förlora kontrollen och flippa ur som han gjorde? Storyn går liksom inte ihop.
Citera
2017-10-03, 14:08
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Det är INGET ljud i min länk, under 8 sekunder. Du får mer än gärna försöka förklara det. Skulle det ta 8 sekunder för ljudet att komma in? Är de ett 20tal mil bort och filmar?

Dina länkar är skotten från 32a våningen, med folk som misstar en blinkande lampa i samband med dessa skott. Att de låter olika är för de är i den första ett par hundra meter ifrån och i den andra rakt under hotellet. Logiskt och enkelt, men förmodligen inte kittlande nog för Dunning-krueger offer som dig.

Citat:
Just det, det är INGET ljud i din länk vart är ljudet från publiken och musiken?
Det är ljud från publiken, hörs tydligt bakgrundsljud. Med "inget ljud" menade jag inget vapenljud. Du är bara intresserad av att ha rätt, inte veta vad som är rätt va?
Citera
2017-10-03, 14:13
Medlem
_killahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Är väl "femtielva" på den här teorin, men han hade väl troligen skyhöga spelskulder sen en lång tid tillbaka. Då ville han hämnas på det syndiga spelnästet som förstört hans en gång så goda ekonomi.

Han var Rik.

Citat:
Mycket som tyder på false flag eller att dom iaf inte berättar hela sanningen, sett oberoende bildbevis från olika källor på minst en skytt till på 4:e våningen... (sök på youtube på "vegas shooter 4th floor")
Flera olika kameravinklar från olika personer...

Finns ingen annan skytt. Det var en strobelight.
Fönstren på Mandalay bay kan ej öppnas. Menar du att din skytt på 4e våningen sköt samtidigt och sedan lagade fönstret utan att någon såg detta?
Citera
2017-10-03, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville

Antifa tror jag inte då antifa består av huliganer, anarkister och annat kriminellt drägg. Däremot en bitter Hillary Clinton supporter.
Citera
2017-10-03, 14:15
Bannlyst
Citat:
Men vissa människor accepterar att 600c varma eldar på några få våningar kan få byggnader i stål och betong att pulvriseras på 11 sekunder... Vilka tror du är klokast?

Detta kommer förmodligen bara göra dig mer övertygad om att du är en speciell snöflinga som ser sanningen.

Men får jag fråga om du är psykotisk? vad snackar du ens om? Vart brann det i Las Vegas?

Detta är inte alls något svårt, faktum är att psykologi förklarar detta mycket väl men människan kommer aldrig sluta vilja vara speciell, förmodligen det sista hen försöker vara (speciell) så länge hen identifierar sig som ett själv.
Citera
Medlem
nordicwraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville

Jag tror folk greppar efter halmstrå eftersom denna skjutning inte hade något annat motiv än att personen var skadad i skallen

Antifa medlem var han förmodligen inte. Men om han var vänsteraktivist så är det intressant i sammanhanget.

Om judiska föreningen skulle råka ut för en massaker skulle man misstänka antisemiter. Om en countryfestival som till största del består av trumpväljare blir blir attackerad är det relevant i sammanhanget om killen är anti trumpanhängare.

Annars vore det ju irrelevant att Breivik var högertraditionalist.
Senast redigerad av nordicwrath 2017-10-03 kl. 14:19.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenMykonos
Antifa tror jag inte då antifa består av huliganer, anarkister och annat kriminellt drägg. Däremot en bitter Hillary Clinton supporter.

Fast inte heller det vet vi ju något om...
Citera
2017-10-03, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonPaul2008
Ah måste ha missat det, tack. Ja då spelar ju det en mindre roll men hur kan då en revisor fullständigt förlora kontrollen och flippa ur som han gjorde? Storyn går liksom inte ihop.

Nej det är det alla i tråden och polisen i Vegas försöker finna en förklaring till.
Citera
2017-10-03, 14:17
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvanligtSpeciell
Detta kommer förmodligen bara göra dig mer övertygad om att du är en speciell snöflinga som ser sanningen.

Men får jag fråga om du är psykotisk? vad snackar du ens om? Vart brann det i Las Vegas?

Detta är inte alls något svårt, faktum är att psykologi förklarar detta mycket väl men människan kommer aldrig sluta vilja vara speciell, förmodligen det sista hen försöker vara (speciell) så länge hen identifierar sig som ett själv.
Han pratar om 9/11 och att det är en konspiration för "Jet fuel can't melt steel beams". Trodde genuint det bara var en meme i dagens läge.
https://www.youtube.com/watch?v=FzF1KySHmUA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in