2017-10-03, 13:44
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Ja en stor del av dagens Amerikaner har väl skandinaviska gener, vart vill du komma?

Ingen rök utan eld säger jag.
Citera
2017-10-03, 13:44
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vixxing
https://www.youtube.com/watch?v=gTsq0xyrSRA
https://www.youtube.com/watch?v=oam54y4o6RU

Två olika vinklar Stroben för ett jävla väsen
Glaset är helt, ljudet förändras inte alls mellan vad de säger ska vara 32an skytten och 2a skytten, ljuset har bevisligen blinkat när skott inte ringer ut och det finns inget alls förutom dessa två videos, som i sig inte visar något alls mer än ett blinkande ljus och ljuden av skott. Men visst, om du vägrar släppa din världsbild för den är mer intressant i ditt huvud, oavsett att du har sett lampan blinka utan skott, varsågod, räkna med ignorans från nu.
Citera
2017-10-03, 13:45
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Ingen rök utan eld säger jag.
Typiskt konspirations-tjaffs, avsaknaden av bevis är bevis nog. Låt säga att han har en svensk mormor eller liknande, finns det överhuvudtaget något intressant i det alls?
Citera
2017-10-03, 13:46
Avstängd
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Han ska enligt CNN tvärtom ha uppfattats som TREVLIG av grannar, enligt en kort intervju på CNN nyss.

Man kan nog uppfattas som trevlig samtidigt som man inombords känner hat och ruvar på en "hämnd".
Citera
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Han ska enligt CNN tvärtom ha uppfattats som TREVLIG av grannar, enligt en kort intervju på CNN nyss.

Dubbla budskap då foxnews skriver detta:
"Some of their neighbors described Paddock as "extremely standoffish" and "aggressively unfriendly," the report said.

One reportedly described him as "weird," and said he "kept to himself."

http://www.foxnews.com/us/2017/10/02/stephen-paddock-suspected-las-vegas-gunman-stashed-weapons-in-room-police-say.html
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Glaset är helt, ljudet förändras inte alls mellan vad de säger ska vara 32an skytten och 2a skytten, ljuset har bevisligen blinkat när skott inte ringer ut och det finns inget alls förutom dessa två videos, som i sig inte visar något alls mer än ett blinkande ljus och ljuden av skott. Men visst, om du vägrar släppa din världsbild för den är mer intressant i ditt huvud, oavsett att du har sett lampan blinka utan skott, varsågod, räkna med ignorans från nu.

Jag har två oberoende kameravinklar MED ljud, du har en utan... Jag räknar med ignorans från dig utan tvekan...
Citera
2017-10-03, 13:47
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Han tramsar bara. Det stod något om två-tre förvirrade twittrare som hoppades att det hade strukit med många vita Trump-supporters som diggade countrymusik. Därifrån till att "vänstern" skulle ha "hyllat" dådet är ett befängt hopp, och en slutsats som inte ens Fria Tider drar.
Nej jag var mest intresserad om det fanns nåt officiellt. Vad ett gäng förvirrade AFA-kids skriker om bryr jag mig föga. Men om någon lyckats göra som Vice VD: "CBS fires vice president who said Vegas victims didn't deserve sympathy because country music fans 'often are Republican'"...
Citera
2017-10-03, 13:48
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Typiskt konspirations-tjaffs, avsaknaden av bevis är bevis nog. Låt säga att han har en svensk mormor eller liknande, finns det överhuvudtaget något intressant i det alls?

Äsch jag försökte vara rolig. Never mind.
Citera
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vixxing
Jag har två oberoende kameravinklar MED ljud, du har en utan... Jag räknar med ignorans från dig utan tvekan...
Ja, du har ljud som inte går att avgöra om det är 32a våningen eller inte, alls. Jag har en där du har samma blinkande helt utan ljud, förklara det?
Citera
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Varför verkar vissa personer utgå från att varje attack som sker i världen är en false flag av något slag?

Som att det inte finns tillräckligt med idioter på den här planeten för att begå hemska handlingar utan att det iscensätts av CIA med hjälp av crisis actors osv.
Citera
2017-10-03, 13:51
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Varför verkar vissa personer utgå från att varje attack som sker i världen är en false flag av något slag?

För att många av attackerna inte bekräftar deras världsbild, och det blir för svårt för dem att hantera.
Citera
2017-10-03, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ja, du har ljud som inte går att avgöra om det är 32a våningen eller inte, alls. Jag har en där du har samma blinkande helt utan ljud, förklara det?

Ska jag behöva förklara för dig att ljud färdas långsammare än ljus? Om du omedelbart hört ljuden samtidigt som ljusblixtarna hade det brytit mot fysikens lagar... Förklara istället hur två för varandra okända människor får med samma "strobljus" medans skottljuden hörs tydligt (från mycket närmare håll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in