2017-10-03, 13:33
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Kan det ha varit ett hatmotiv ihop med att han just förlorat mycket pengar? Det borde väl framkommit nu om han förlorat mycket pengar? Har någon sett något om det?

Han ska enligt CNN tvärtom ha uppfattats som TREVLIG av grannar, enligt en kort intervju på CNN nyss.
Citera
2017-10-03, 13:33
Medlem
Enligt SR så väntar polisen på att GMs fru som befinner sig utomlands ska komma hem. Men va fan det är väl bara att hämta hem henne? Hon måste ju vara en nyckelperson att förhöra för att få veta vad GM var för kuf.
Citera
2017-10-03, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Strobelampa som blinkat kontinuerligt långt innan skotten gick.
https://www.facebook.com/AdrianVBaca/videos/10211897677732257/

Nope sett flera olika kameravinklar, synkat med skottlossningen och tom poliser över radion som bekräftar det...
Citera
2017-10-03, 13:35
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vixxing
Nope sett flera olika kameravinklar, synkat med skottlossningen och tom poliser över radion som bekräftar det...
Men va? Du ser ju att den blinkar på min länk. Innan skotten går av? Du har ju fakta framför ögonen för fan?
Citera
2017-10-03, 13:36
Medlem
Clay Allisons avatar
Det kvittar hur mycket bevis som kommer visas upp för dig, du kommer aldrig att släppa 'false flag'-teorin. Så länge du klamrar dig fast vid den kommer du känna dig viktig och smart. Jag antar att det finns många fler 'false flag'-operationer du lyckats genomskåda. Du älskar begreppet false flag.
Citera
2017-10-03, 13:38
Medlem
SkateBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Ja det är inte undra på att våra makthavare har panik nu med alla dessa skjutningar. Dels så är det ett problem för de som vill att vi skall ha fortsatt fri invandring, men det är också ett problem för de som påstår att Sveriges restriktiva vapenlagar är effektiva mot skjutningar.

I USA har man alltid sagt att det är lika bra att alla får ha vapen, för om man förbjuder vapen så drabbar det bara de laglydiga medborgarna. De kriminella kommer alltid åt vapen i vilket fall som helst.

Jag är helt för liberalare vapenlagar, men helst skulle jag vilja att vapen som säljs skall ha ett smart lås som gör att bara ägaren kan använda vapnet. Detta skulle förhindra många vådaskott och skulle underlätta brottsutredningar.

Som detta smarta låset? Som hackas ganska enkelt. https://www.youtube.com/watch?v=ANllOmgJH9Y
Citera
2017-10-03, 13:38
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Det kvittar hur mycket bevis som kommer visas upp för dig, du kommer aldrig att släppa 'false flag'-teorin. Så länge du klamrar dig fast vid den kommer du känna dig viktig och smart. Jag antar att det finns många fler 'false flag'-operationer du lyckats genomskåda. Du älskar begreppet false flag.
Ännu en i mängden som "vaknat" och nu ser ljuset. Så tröttsamt att det gör ont, och fullständigt faktaresistenta är de också.
Citera
2017-10-03, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vixxing

Polisen pratar också om en strobe light i radiotrafiken så de misstog sig helt enkelt.
Citera
2017-10-03, 13:40
Bannlyst
https://www.youtube.com/watch?v=gTsq0xyrSRA
https://www.youtube.com/watch?v=oam54y4o6RU

Två olika vinklar Stroben för ett jävla väsen
Citera
2017-10-03, 13:41
Medlem
Citat:
Men va? Du ser ju att den blinkar på min länk. Innan skotten går av? Du har ju fakta framför ögonen för fan?

men hallå... fakta som motbevisar vad folk vill tro gills inte begriper du väll
Citera
2017-10-03, 13:42
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Gick in, hittade inget. Direktlänka tack?

Han tramsar bara. Det stod något om två-tre förvirrade twittrare som hoppades att det hade strukit med många vita Trump-supporters som diggade countrymusik. Därifrån till att "vänstern" skulle ha "hyllat" dådet är ett befängt hopp, och en slutsats som inte ens Fria Tider drar.
Citera
2017-10-03, 13:42
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Jag ser på Wikipedia att Paddocks farmor ska ha hetat Olga Gunderson. Kan vettvillingen ha skandinavisk påbrå? Finns nyckeln till hans massaker finnas där, i hans gener?

Ja en stor del av dagens Amerikaner har väl skandinaviska gener, vart vill du komma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in