2017-10-03, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forsberg21
Hur ser det ut i Jönköping? Nån salong man borde besöka när man är i stan?
kolla tmg
Citera
2017-10-03, 08:21
Medlem
Forsberg21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
kolla tmg
Säger inte så mycket, spridda omdömen 😊
Citera
2017-10-04, 00:07
Medlem
Citat:
nä men om du orkar kolla reglerna för tråden och svaren till alla andra puckon som tror att vi namnger salonger här skulle du fatta att det enda svar du kan få här är tmg.
Citera
2017-10-04, 09:01
Medlem
Citat:

Det går också att bilda sig en egen uppfattning om salonger, och inte tro på vad andra tycker.
Citera
2017-10-04, 10:51
Medlem
Citat:
Hur ser det ut i Jönköping? Nån salong man borde besöka när man är i stan?

Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
kolla tmg

eller kanske vara så våghalsig o prova ett par olika,,,,,,

Huuamig vad otäck det kan vara,,,,,,
Citera
2017-10-04, 20:46
Medlem
berra77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Örebro! Är nyinflyttad. Vart finns de unga tjejerna + HE?
Enligt TMG finns det 14 salonger i Örebro.
Tar du en salong i veckan så vet du till jul var dessa tjejer finns och kan ge dig själv en julklapp.

Själv börjar jag inse att det är de lite äldre som vet hur man bäst tar hand om en man.
Citera
2017-10-11, 22:14
Medlem
Någon som varit på Thaimassage salongen i Sölvesborg?
Någon som vet hur massagen är där ?
Citera
2017-10-11, 23:18
Medlem
Har testat lite nya salonger i Stockholm, ja, nya för mig i varje fall. Efter att ha tagit tio salonger på måfå, kan jag säga att åtta av dessa erbjuder minst HJ som extra. De två som inte erbjöd extra, var också dom två som kostade mest. Åttio procent är nog för lågt för andelen som erbjuder extra om man räknar alla salonger som finns i Stockholm, men med ett så litet urval som tio, så blir varje salong ganska utslagsgivande. Dock är det svårt att förstå de som besökt minst tre salonger och inte blivit erbjudna något extra. I denna test har jag spelat nybörjare, behållit kalsonger på, lagt mig med framsidan uppåt och liknande.

Skriver lite recensioner senare i den andra tråden.
Citera
2017-10-11, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Har testat lite nya salonger i Stockholm, ja, nya för mig i varje fall. Efter att ha tagit tio salonger på måfå, kan jag säga att åtta av dessa erbjuder minst HJ som extra. De två som inte erbjöd extra, var också dom två som kostade mest. Åttio procent är nog för lågt för andelen som erbjuder extra om man räknar alla salonger som finns i Stockholm, men med ett så litet urval som tio, så blir varje salong ganska utslagsgivande. Dock är det svårt att förstå de som besökt minst tre salonger och inte blivit erbjudna något extra. I denna test har jag spelat nybörjare, behållit kalsonger på, lagt mig med framsidan uppåt och liknande.

Skriver lite recensioner senare i den andra tråden.

Va? Får du extra trots att du inte fipplar med stålar i entren, näckar, lägger dasen nedåt, stönar och lyfter på arslet när de närmar sig det? Trodde det var omöjligt att ens få HJ om man inte följde FB:s checklista
Citera
2017-10-12, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gentleman007
Ärade bröder!
Just nu svämmas min PM-låda över av förfrågningar från bröder som vill ha tips på massageställen som ger HE. Jag försöker svara så gott jag kan, men kutym är att man också som frågeställare ska ha något att byta med och att man varit medlem en tid. Jag kan inte veta om någon av er egentligen är "fabror blå" som vill komma och förstöra en lite oskyldig företeelse som massage med HE.

Men – och det är kanske det viktigaste - alla bröder som får tips på ställen sköt detta diskret!
Ring inte till kliniken, eller maila och fråga i första frågan hur mycket HE kostar. HE existerar inte officiellt - någonstans!
Kom ihåg det! Tyvärr har jag fått erfara, senast igår, att ställen som jag rekommenderat via pm får direkta frågor om detta på tex telefon.

En gentleman kommer till Thaistället nyduschad och fräsch, är vänlig och artig. Har man beställt tid, beställer man oljemassage om de frågar på tlf.
På kliniken går man till anvisat rum och klär av sig, duschar ev om de har dessa faciliteter.
Tar av sig kalsongerna och lägger sig på britsen och njuter av dofter och svag musik i högtalarna.
Om man vill ha HE brukar det lösa sig under massagens gång, som många andra bröder så väl beskrivit. Hon "råkar" nudda de intimare delarna lite för ofta, man kan "stöna" lite behagfullt när hon masserar rumpan, eller rycka till när hon kommer åt pungen. Dessa signaler är ofta fullt tillräckliga för att man ska få sin önskade behandling, efter att man accepterat ett antal fingrar som hon visar upp (mellan 3-5f fingrar/hundralappar). Eller också frågar man lite vänligt och diskret om de har "some extra".
Svårare än så är det inte.
Men kom också ihåg att bara för att en tjej givit HE, är det inte säkert att alla på kliniken gör det och oftast inte mama san.
HE är och förblir en personlig sak mellan gästen och massösen. Låt oss hålla det på den nivån. Det vinner vi alla på.
Mvh/ Gentleman007

Jag tar mig friheten att citera detta inlägg från vår fina broder "Gentleman007"
Det är så fina och tänkvärda ord,fast inlägget är gammalt
Citera
2017-10-12, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Va? Får du extra trots att du inte fipplar med stålar i entren, näckar, lägger dasen nedåt, stönar och lyfter på arslet när de närmar sig det? Trodde det var omöjligt att ens få HJ om man inte följde FB:s checklista

Tanken var precis tvärt om, vara den där som inte kan den fulla FB-handboken, utan är lite blyg och inte riktigt hade räknat med något extra. Av de åtta erbjudanden, tackade jag vänligt men bestämt nej till sju av dom. Tror att ett av besöken nog skulle kunna räknas som sexuellt ofredande, då hon inte tog ett nej vänligt, utan drog ner mina kalsonger tre gånger, och jag skyddar mig så gott det går med händerna för att hon inte ska rycka dasen av mig.
Citera
2017-10-12, 13:28
Medlem
Finns det någon som vet om det finns tex Afrikansk massage eller annat i Göteborg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in