2017-09-22, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeP
Ja, jäklar vad det har eskalerat, haha! Känns som att varenda salong (med typ två undantag) i huvudstaden är rena bordeller. Tar ju bort spänningen lite, men är ju samtidigt rätt... praktiskt.

Minns nostalgiskt mitt allra första besök i innerstadens norra ytterkant. Lätt nervös, kåt som fan och utan aning om vad som väntade. Slutade med 4-hands av en tjej på 18-20 och en äldre dam. Så snuskigt! Eller första gången man fick några fingrar i rumpan. Suck.

Önskar bara att det fanns större variation. Verkar mest vara kvinnor mellan 25 och 45. Ladyboys finns inte nånstans längre. Synd att man missade den chansen. Ser att man kan få en man på vissa ställen, så det får väl bli nästa grej att prova. Har inga erfarenheter av killsex, men vill prova nåt nytt!

Enligt damerna här i Gbg så finns det några ladyboys här, jag såg 2 st i en salong men de har åkt tillbaka till Thailand nu. En var tjock och en smal. Ladyboy är nog inget jag vill testa dock.
Citera
2017-09-22, 14:42
Medlem
Jag tror jag vet vilka två ställen du menar...
Och visst finns det en och annan ladyboy att ge sina fantasier utlopp med.

Citat:
Ja, jäklar vad det har eskalerat, haha! Känns som att varenda salong (med typ två undantag) i huvudstaden är rena bordeller. Tar ju bort spänningen lite, men är ju samtidigt rätt... praktiskt.

Minns nostalgiskt mitt allra första besök i innerstadens norra ytterkant. Lätt nervös, kåt som fan och utan aning om vad som väntade. Slutade med 4-hands av en tjej på 18-20 och en äldre dam. Så snuskigt! Eller första gången man fick några fingrar i rumpan. Suck.

Önskar bara att det fanns större variation. Verkar mest vara kvinnor mellan 25 och 45. Ladyboys finns inte nånstans längre. Synd att man missade den chansen. Ser att man kan få en man på vissa ställen, så det får väl bli nästa grej att prova. Har inga erfarenheter av killsex, men vill prova nåt nytt!
Citera
2017-09-22, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swip
Enligt damerna här i Gbg så finns det några ladyboys här, jag såg 2 st i en salong men de har åkt tillbaka till Thailand nu. En var tjock och en smal. Ladyboy är nog inget jag vill testa dock.

Jag har fått massage och HJ av en vad jag förmodar är en ladyboy.
HJ:et var förstklassigt så gissade att hen hade tränat en del på sig själv.
Skulle nog inte tacka nej till att prova en ladyboy men då bara Hj till oss bägge.
Vet inte alls hur vanligt det är i Sverige.
Citera
2017-09-23, 10:59
Medlem
Nån som har nån uppfattning om vad thaibrudarna gillar att man är rakad runt batongen? Nån rakad som fått kommentar av massösen om detta?
Citera
2017-09-23, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birdi50
Nån som har nån uppfattning om vad thaibrudarna gillar att man är rakad runt batongen? Nån rakad som fått kommentar av massösen om detta?

De är ju rakade runt musen själva. Så tror inte de har någon uppfattning.
De är mest intresserade av vad du har i pungen.
Citera
2017-09-23, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birdi50
har varit i djungeln sen 2010, HE av olika sorter på 9 av 10 i gbg.

Flickorna som masserar gillar bara dina pengar, så länge du inte stinker och har torkat röven så får du nåt oavsett hur mycket eller lite hår du har. Dom gillar inte dig eller din snopp, det är plånboken dom vill ha.

Har du märkt att du får billigare öl på bolaget om du är rakad i ansiktet?
Citera
2017-09-23, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
har varit i djungeln sen 2010, HE av olika sorter på 9 av 10 i gbg.

Flickorna som masserar gillar bara dina pengar, så länge du inte stinker och har torkat röven så får du nåt oavsett hur mycket eller lite hår du har. Dom gillar inte dig eller din snopp, det är plånboken dom vill ha.

Har du märkt att du får billigare öl på bolaget om du är rakad i ansiktet?

Jag har fått kommentaren...Du är väldigt ren. Och det av en som inte ger mig HE. Fast den tjejen älskar att prata snusk. VIll gärna veta om mitt sexliv :-P
Citera
2017-09-23, 14:08
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
....
De är mest intresserade av vad du har i pungen.
Pengapungen. 😂💰💰💰
Citera
2017-09-23, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Pengapungen. 😂💰💰💰

Stämmer bra det! Var den pungen jag syftade på.
Citera
2017-09-24, 17:38
Medlem
Citat:

Hade vara slunkit in lite sporadiskt på stamstället tills för någon månad sedan då jag upptäckte att i stort sett alla salonger hade öppet 9 - 22 sju dagar i veckan. Och att priserna halverats. 500 spänn för lite oljekladd och ett ligg. Helt otroligt. Och riktigt fräscha unga tjejer dessutom. Jag hänger på så länge det håller.
Citera
2017-09-24, 18:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av UGEbladet
Hade vara slunkit in lite sporadiskt på stamstället tills för någon månad sedan då jag upptäckte att i stort sett alla salonger hade öppet 9 - 22 sju dagar i veckan. Och att priserna halverats. 500 spänn för lite oljekladd och ett ligg. Helt otroligt. Och riktigt fräscha unga tjejer dessutom. Jag hänger på så länge det håller.

Oj, vad härligt! Blir ju ett dyrt nöje annars... Och knulla unga tjejer är ju svårt att tröttna på, hehe. Jakten på ladyboys känns helt hopplös däremot. Funderar på att testa en kille i veckan istället. Det skulle bli första gången! Men vore kul att ha gjort.
Citera
2017-10-03, 00:56
Medlem
Forsberg21s avatar
Hur ser det ut i Jönköping? Nån salong man borde besöka när man är i stan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in