2017-10-02, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Osså har vi ju Åsa Lindhagen (MP) att plågas av i Stockholm.

Ja jävlar där har vi beviset att man inte behöver ha synapserna kopplade trots man pluggar till Civilingenjör. Industriell dito iof. Slöseri med skolpeng hela dan. Galen i varje gen.
Citera
2017-10-02, 13:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Visst är det så. Alla stater som haft Sovjetunionen som granne eller" beskyddare" vet hur man skall skydda sin befolkning och varför.

I Sverige har tom haft en statsminister som har varit KGB agent åt Sovjet, även om han blev skjuten så har Sverige aldrig rensat samhället på gamla statsi och KGB agenter..
Citera
2017-10-02, 13:20
Medlem
BernardLoutres avatar
Sitter i lobbyn på Clarion Sign. Jag kan se dem skymta på andra sidan torget men på lagom avstånd så turisterna slipper se skiten.
Citera
2017-10-02, 13:32
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Hoppas de överåriga barnen lyssnar på asylrätten. Om barnen följt asylrätten har första landsprincipen följts. Bluffa sig igenom Europa och ett tiotal säkra ländet då följer man inte asylrätten.
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-10-02 kl. 13:45.
Citera
2017-10-02, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
I Sverige har tom haft en statsminister som har varit KGB agent åt Sovjet, även om han blev skjuten så har Sverige aldrig rensat samhället på gamla statsi och KGB agenter..

Dessutom finns namnen i en redan skriven bok. Dock fick författaren ta bort dem i den tryckta versionen annars skulle hon åtalas. Demokratin Sverige du vet. Birgitta Almgrens forskning och bok i ämnet Stasi och aktuella svenskar saboterades medvetet av Säpo och hennes livsverks hotades. Fina killar det där. Jag undrar om inte vår allas stora idol Dan Eliasson var med på ett hörn i sammanhanget.

http://www.jallai.se/2011/11/sapo-forsvunna-stasi-spionerna/
Citera
2017-10-02, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Tror inte att dessa strejkande hazarbarn har en aning om hur mycket pengar som har ramlat till vem det nu är som har kontot. Skulle vara roligt om var och en av dem begärde ut sin ansenliga del, det handlar ju om 7000.000 inte 7000
Ja verkligen. Såg det sen också med 700', galet mycket pengar. Någon borde syna den där talaren och brodern.
Det blir nog snart andra tongångar när de inser att de inte kommer få stanna och känner sig lurade. Hoppas det drabbar en vänster i så fall som antagligen ljugit för baarnen.
Citera
2017-10-02, 17:01
Medlem
Pungsvings avatar
http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/ingegerd-83-pl%C3%B6jde-rakt-igenom-nazisterna-1.4691928

Men när muslimska gäng "äger" gatan eller affären, när de rör sig i grupp, dagligen, då är PK nötterna så fogliga.

Nassarna är där för att demonstrera sitt missnöje med att samhället faller samman. Det är tryggt att tillrättavisa en nasse om hyfs eftersom de har visst sunt förnuft. Det går inte att tillrättavisa en muslim eller ett gäng muslimer eftersom de är där för att ta över och döda dig, i framtiden, eller nu, om du protesterar.
Senast redigerad av Pungsving 2017-10-02 kl. 17:41.
Citera
2017-10-02, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/ingegerd-83-pl%C3%B6jde-rakt-igenom-nazisterna-1.4691928

Men när muslimska gäng "äger" gatan eller affären, när de rör sig i grupp, dagligen, då är PK nötterna så fogliga.

Nassarna är där för att demonstrera sitt missnöje med att samhället faller samman. Det är tryggt att tillrättavisa en nasse om hyfs eftersom de har visst sunt förnuft. Det går inte att tillrättavisa en muslim eller ett gäng muslimer eftersom de är där för att ta över och döda dig, i framtiden, eller nu, om du protesterar.

Citat:
Tanten plöjde rakt igenom samlingen av nazister med sin kundvagn.

Oj då vad modigt av kärringen (not) . Ja, jag skulle vilja se henne plöja genom de som kastade stenar eller plöja genom några no-go zoner där invandrargänget terroriserar med bilbränder och annat jävelskap.
Citera
2017-10-02, 18:33
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Hur får visu ut information om utvisningar? Om polisen nu är allvarlig ska han förflyttas i tysthet under natten skräcködlorna är på krigsstigen och lär sätta in motstånd trotsa lagen. Skräcködlorna skrämmer mig NRM har aldrig skrämt mig.

Citat:
Barnutlämningen kommer att bli ett mörkt kapitel i vår historia. Jag kan inte skaka av mig känslan av att befinna mig i Tyskland på 30-t. Nazister demonstrerar, regeringen säljer barn till Afghanistan, barn skickas riket runt för skelettröntgen så att deras kroppsdelar kan utvärderas- leva eller dö? Har vi fastnat i en mardröm? Snälla, väck mig! #låtdeungastanna #vistarinteut #stoppautvisningarnatillafghanistan #stoppabarnutlämningen

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=475962202787944&id=2998714537 30354
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-10-02 kl. 18:35.
Citera
2017-10-02, 18:39
Medlem
another-devils avatar
Nu lämnar afgahnerna norra Bantorget enligt SVT. Det blev för dåligt väder.
Citera
2017-10-02, 18:45
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Hur får visu ut information om utvisningar? Om polisen nu är allvarlig ska han förflyttas i tysthet under natten skräcködlorna är på krigsstigen och lär sätta in motstånd trotsa lagen. Skräcködlorna skrämmer mig NRM har aldrig skrämt mig.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=475962202787944&id=2998714537 30354

Finns antagligen läckor/infiltratörer på såväl förvar som Migrationsverket.
Citera
2017-10-02, 18:50
Medlem
fittslems avatar
https://www.facebook.com/events/170863973464765

Strax kommer ceremoni att hållas. Norra bantorget kommer lämnas och det kommer redovisas ny plats.
Vilken plats tror ni blir här näst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in