2017-09-22, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
+100 , det är patetisk att en rättsstat som Sverige inta klara av att rensa samhället på illegala människor. Att man dessutom försöker bråka till sej PUT genom att demonstrera visa att de är ännu viktigare dra på dem en spottluva och sedan slå dem i järn, returnera till hemlandet.

men först beslagta deras mobiler så de inte kan kontakta juristerna, aktivister, journalister och andra landsförrädare

Citat:
Ursprungligen postat av SingSing
Det blir även spännande när de ska gena över Gärdet. (såg på deras hemsida att de ska snedda över Gärdet).
Enligt Försvarsmakten så är det förbud att beträda, fotografera, avbilda eller beskriva de avspärrad områderna, så som Försvarsdagens område på Gärdet.
Från och med 21/9 kl. 12.00- 26/9kl.12.00.
Förutom den 24/9 då det är Försvarsdagen på Gärdet, då får allmänheten vistas på området med vissa restriktioner.

Fan vad perfekt - om soldaterna får för sig att börja skjuta vilt när demon går förbi

Annars är sista instansen själva ambassaden - iom att hota en ambassad är som att hota landet självt då hoppas jag att deras soldater/vakter är väl posterade och redo med automatvapen.

Bara en konflikt med vapen kan få dem att veta hut ! det enda dessa parasiter vet om demokratin är hur de kan få utnyttja den för egen fördel.
Citera
2017-09-22, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Det är dit de ska, ja.
https://twitter.com/nabizadehse/status/911150730291159040

Eller som de uttrycker sig på Facebook:

Ser att de bryter mot ännu ett krav i sitt demonstrationstillstånd - de som bär gula västar ska vara över 18 år. De har satt på västen på ett barn (i nioårsåldern).

De är på väg lajvar från UiS hemsida och tar med sig småbarn de förljugna jävlar. Och deras röster... såna KRAVMASKINER ! Fy fan man kan bli rasist för mindre
Senast redigerad av Antidemokretin 2017-09-22 kl. 11:12.
Citera
2017-09-22, 11:07
Medlem
Då ska de marschera till ambassaden på Lidingö då som är stängd, får mig att tänka på om Wahlbecks text om Ullared att det var stängt där när han kom fram.
Och sedan var det ljuständning på söndag och när de får flyga hem ska bli spännande det.
Citera
2017-09-22, 11:12
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Det blir även spännande när de ska gena över Gärdet. (såg på deras hemsida att de ska snedda över Gärdet).
Enligt Försvarsmakten så är det förbud att beträda, fotografera, avbilda eller beskriva de avspärrad områderna, så som Försvarsdagens område på Gärdet.
Från och med 21/9 kl. 12.00- 26/9kl.12.00.
Förutom den 24/9 då det är Försvarsdagen på Gärdet, då får allmänheten vistas på området med vissa restriktioner.

Jag var på Södra Fiskartorpvägen 10:00-10:30, det var fullt krig bakom mej. Skottsalvorna ekade över nejden. Hade jag inte vetat att det var lösa skott hade jag tagit betäckning.
Hoppas de hör det från sin diministration och skiter på sej!
Hade jag haft tid på mej hade jag fortsatt till Lidingö. Det är ju nära.
Kunde vore kul att se vad de tog sej till vid en stängd ambassad.
Det varnades i radion för trafikhinder under deras 500-mannadimnistration.
Nu ska dom hindra trafiken också. Hoppas dom clashar med en kolonn raska svenska soldater nånstans.
De marcherade nämligen tappert på Lidingövägen i riktning mot stan.
Senast redigerad av LaScala 2017-09-22 kl. 11:16.
Citera
2017-09-22, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persetan
Fanns ju youtubevideo från Migrationsverket där man propagerade att Sverige är bidragsparadis och refugees welcome etc. Löfven sa ju att hans Europa inte bygger murar och en klar inbjudan.

Behövs inget geni för att förstå hur man blir av med dom som får nekad put. Det baaarnen inte vill är komma tillbaks till släkten som ett misslyckande på investerade pengar i put.

Styret i Sverige sitter i en rävsax, dom vill inte ha massutvisningar med polisbrutalitet anklagandes över sig från msm etc. Får dom stanna är det som att ha vidöppna gränser igen. Utav 80.000 som fått avslag och skulle tills nu ha avvisats är majoriteten kvar, det är ju baaarnen medvetna om och kör på.

Slutsatsen blir väl att man måste ha mera is i magen och mer tydlighet, och det gäller både politikerna och vanliga medborgare. Inte låta sig förföras av Pascalidou eller skrämmas av DN:s och Expovänsterns gråterskor utan köra hårt på lag och ordning och våra nationella/rättsliga intressen. Men jag medger att det förmodligen skulle kräva ett slags paradigmskifte i ett land där den reella makten sedan länge har bjudit in Expo och genusvänstern i finrummet och behandlar dessa som opartiska experter, och där det över huvud taget anses skumt att börja tala om nationalstatens intressen.
Citera
2017-09-22, 11:17
Medlem
Angående Försvarsmakten om skyddsområde /skyddsobjekt.
Så står det i lagen :
Den som uppsåtligen eller av oaktsamhet bryter mot ett förbud för tillträde eller avbildning, döms till böter eller fängelse i högst ett år.
Good luck vid Gärdet! 😊
Citera
2017-09-22, 11:21
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Hazarerna har ju tillgång till wifi kan det vara en upptrappning från ensamkommande? Jag får känslan av att hotet kommer kunna kopplas till ensamkommande. Redan hotat Bali med familj till livet, huggit en polis.

(FB) Säpo har tagit emot nytt terrorhot i sthlm 21/9 2017
Citera
2017-09-22, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Jag var på Södra Fiskartorpvägen 10:00-10:30, det var fullt krig bakom mej. Skottsalvorna ekade över nejden. Hade jag inte vetat att det var lösa skott hade jag tagit betäckning.
Hoppas de hör det från sin diministration och skiter på sej!
Hade jag haft tid på mej hade jag fortsatt till Lidingö. Det är ju nära.
Kunde vore kul att se vad de tog sej till vid en stängd ambassad.
Det varnades i radion för trafikhinder under deras 500-mannadimnistration.
Nu ska dom hindra trafiken också. Hoppas dom clashar med en kolonn raska svenska soldater nånstans.
De marcherade nämligen tappert på Lidingövägen i riktning mot stan.
Undrar om deras organisationkamrater vet om att de inte får bryta en militärkolonn?
Citera
2017-09-22, 11:27
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Hazarerna har ju tillgång till wifi kan det vara en upptrappning från ensamkommande? Jag får känslan av att hotet kommer kunna kopplas till ensamkommande. Redan hotat Bali med familj till livet, huggit en polis.

(FB) Säpo har tagit emot nytt terrorhot i sthlm 21/9 2017
Om man säger så här, Sverige har haft en snabb ökning av antalet våldsbejakande extremister inom den islamistiska miljön. Enligt Säpo handlar det om tusentals personer, däribland en mängd terrorister som mördat för IS och sedan tillåtits återvända. Så, visst det senaste hotet skulle kunna kopplas till hazarerna (det sker säkerligen en radikalisering av enskilda även inom den gruppen) men det finns andra personer/grupperingar som nog står högre på listan över misstänkta.
Citera
2017-09-22, 11:29
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Undrar om deras organisationkamrater vet om att de inte får bryta en militärkolonn?

De tror väl inte att nåra regler eller förbud gäller dom? Eller också tror dom soldaterna sänts ut för att skydda demon mot nazister?: Trots att de går i motsatt riktning
Citera
2017-09-22, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
De tror väl inte att nåra regler eller förbud gäller dom? Eller också tror dom soldaterna sänts ut för att skydda demon mot nazister?: Trots att de går i motsatt riktning
Vi får hoppas att de skjuter extra när de ser demonstranterna! 💕
Citera
2017-09-22, 11:49
Medlem
Citat:
Vi får hoppas att de skjuter extra när de ser demonstranterna! 💕

Kört, de har redan passerat utan incidenter, de är på Södra Hamnvägen och hamnen på väg mot bron - en bra bit å gå fortfarande. De jävlarna är skyddade av polis och försvarsmakten - enda Löfvén är orolig för är NMR och deras demo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in