2017-09-30, 02:13
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Väldigt bra skrivet. Jag skulle vilja tillägga att Hanna Wigh faktiskt har visat prov på gott omdöme och god portion etik när hon stödde SDU när striden var som hårdast i partiet. Vill minnas att hon fick lämna partistyrelsen när hon röstade emot de andra. Sen har hon gjort rätt i bedrägerihärvorna lokalt. Också då fick hon ledningen emot sig.

Fram träder en bild av en korrumperad partiledning. Att det har blivit så kan bara lastas på partiledaren. För alla vet att fisken ruttnar från huvudet.

Jag hoppas att Hanna Wigh kan finna stöd hos några fd partivänner. Det är hon faktiskt värd.

Men se som är mot SD tyckte hon var hemsk då eftersom gamla SDU var mer reaktionärt och chauvinistiske än moderpartiet. Det är bara nu när hon tycker om koranskolor som hon är populär hos SDs motståndare.

Den partivän som hon själv säger att hon hade en bra relation till anklagar hon för våldtäkt så vem skulle ge henne stöd? Nej det var nog hennes sista vän som hon förlorade där.
Citera
2017-09-30, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Men se som är mot SD tyckte hon var hemsk då eftersom gamla SDU var mer reaktionärt och chauvinistiske än moderpartiet. Det är bara nu när hon tycker om koranskolor som hon är populär hos SDs motståndare.

Den partivän som hon själv säger att hon hade en bra relation till anklagar hon för våldtäkt så vem skulle ge henne stöd? Nej det var nog hennes sista vän som hon förlorade där.

Men hur kan våldsmannen Bylund vara populär nog att alla skall vända Hanna ryggen. Det förstår jag inte. När det gäller att vara ett SD föredömme ligger Hanna mil före honom.
Senast redigerad av becknaren99 2017-09-30 kl. 03:05.
Citera
2017-09-30, 03:47
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Om de skyddar honom och aktivt kör ett stort drev mot ett kvinnligt offer då gör det i allra högsta grad SD till ett våldtäktsparti. Men inte om de sparkar ut honom. Då är det bara hans problem.

Det kan lika gärna vara den utpekade mannen som är ett brottsoffer här, det gör att SD-kvinnans hittills obevisade anklagelser är hennes problem.
Citera
2017-09-30, 04:03
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99

btw: affären är 100% sann

Var du där?
Citera
2017-09-30, 05:38
Avslutad
Citat:
Väldigt bra skrivet. Jag skulle vilja tillägga att Hanna Wigh faktiskt har visat prov på gott omdöme och god portion etik när hon stödde SDU när striden var som hårdast i partiet. Vill minnas att hon fick lämna partistyrelsen när hon röstade emot de andra. Sen har hon gjort rätt i bedrägerihärvorna lokalt. Också då fick hon ledningen emot sig.

Fram träder en bild av en korrumperad partiledning. Att det har blivit så kan bara lastas på partiledaren. För alla vet att fisken ruttnar från huvudet.

Jag hoppas att Hanna Wigh kan finna stöd hos några fd partivänner. Det är hon faktiskt värd.
Haha, jävla nolla. Hon har inte överhuvudtaget visat gott omöde. Hon har ljugit och pga av hennes ointelligents varit på vag att uteslutas ur partiet och av det ska hon försöka hämnas. Ho. Är EM synnerligen misslyckad varelse. Sverige-Hanna Wigh: 67-0
Citera
2017-09-30, 07:05
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongotrumm
Håller med, här är ett blogginlägg som som instämmer i din kör https://etnolund.wordpress.com/2017/09/30/hanna-wigh/

Citat:
Väldigt bra skrivet.
Där ser man hur olika man tycker. Det där blogginlägget klassar i alla fall jag som godtycklig och populistisk smörja.
Citat:
Ursprungligen postat av Bloggen 'Etnolund'
"Nu har flera år gått och Hanna Wigh har hoppat av SD, hon blev petad från partiets topp pga svågerpolitik"
Ja du, Etnolund, det är nog lika bra att jag inte kommenterar resten av din text ...
Citera
2017-09-30, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamo-Kuken
...men de är i minoritet jmf med de som reflexmässigt tar mannen i försvar. Kvinnor är ju nästan alltid falska horor.

Inte konstigt de är så få inom SD. De klarar bara av att hantera horor men inte respektera kvinnor och kvinnors rättigheter.

Nån SD lirare konstaterade i tåden att nu försvann ännu en kvinna och vi som inte har så många. Märkligt hur kan det komma sig?
Citera
2017-09-30, 07:29
Medlem
Tror ni på allvar att Linus Bylund kommer att ragga fler kvinnliga väljare till SD?

Det är möjligt att han fixar en och annan men risken är stor att han då köpt dem från Malmskillnadsgatan.
Citera
2017-09-30, 09:04
Medlem
Bylund är färdig. Polis och åklagare kommer lägga ned förundersökningen eftersom ord står mot ord och inga bevis finns. Men Bylund har satt stämpel på Sd som bordell och därför åker han. Det är en naturlag att så snart en svag man blir mäktig ska han knulla runt, utan konsekventtänk. Det här skadar partiet mer än stollen som var ute på krogar bland andra stollar på nätterna och vevade runt. Åkesson är nog bedrövad nu. Jävla synd eftersom Sd behövs så oerhört nu när judarna och deras många gojer har oss alla i sitt skruvstäd och drar åt, drar åt, drar åt...
Citera
2017-09-30, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lantarbetaren
Bylund är färdig. Polis och åklagare kommer lägga ned förundersökningen eftersom ord står mot ord och inga bevis finns. Men Bylund har satt stämpel på Sd som bordell och därför åker han. Det är en naturlag att så snart en svag man blir mäktig ska han knulla runt, utan konsekventtänk. Det här skadar partiet mer än stollen som var ute på krogar bland andra stollar på nätterna och vevade runt. Åkesson är nog bedrövad nu. Jävla synd eftersom Sd behövs så oerhört nu när judarna och deras många gojer har oss alla i sitt skruvstäd och drar åt, drar åt, drar åt...

Bylund är ju i praktiken anmäld för våldtäkt av sitt eget parti. Eller jo han är anmäld för våldtäkt av sitt eget parti.

Han borde, som alla borde, inte ha sex på kansliet om nätterna. Med folk man inte riktigt känner. Eller ens någon. Så blir det inte så negativt för det parti man säger sig företräda.
Citera
2017-09-30, 10:14
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Bylund är ju i praktiken anmäld för våldtäkt av sitt eget parti. Eller jo han är anmäld för våldtäkt av sitt eget parti.
Nej, jag tror du gör samma misstag som många andra och inbillar dig att anmälaren i själva verket är åklagare. Det är inte anmälaren som avgör om och vilket brott som begåtts. Ordningen är istället att polis eller åklagare dels bedömer om det begåtts något brott, och i de fall man kan anta att det ligger till på det viset inleder man en förundersökning. När förundersökningen är klar beslutar åklagaren om åtal skall väckas.

Det SD gjort är således att anmäla saken till polis för att låta POLIS ELLER ÅKLAGARE utreda om det begåtts något brott.

Saken skulle i princip kunna leda till att Hanna Wigh åtalas. Eller att Linus Bylund åtalas. Men det är som sagt ingenting som SD beslutar om.

Ni måste helt enkelt lära er att se skillnad på dessa saker och sluta att spekulera och fabulera om saker ni inte begriper.
Citera
2017-09-30, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Det kan lika gärna vara den utpekade mannen som är ett brottsoffer här, det gör att SD-kvinnans hittills obevisade anklagelser är hennes problem.

Jag funderar i samma banor. Det är omöjligt att veta vem som är brottsoffer. Hanna Wigh är inte ett brottsoffer, så som jag uppfattar brottsoffer och sexuellt kränkta kvinnor.

Det jag ser är en tarvlig relation som avslutas på ett tarvligt sätt. Mycket i livet handlar om tur och otur, och ett gott omdöme. Detta är ett bra exempel på två personer som hade en relation med varandra som var omdömeslös. Det värsta var att det pågick på jobbet, och på det jobbet!

Min tanke är att Rheinfeldt hade tur när han och föremålet för hans utomäktenskapliga relation, fortsatte sin relation, utan att någon blev försmådd!
Senast redigerad av Vresrosen 2017-09-30 kl. 11:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in