2017-09-27, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Fria Tider är snabb samtidigt som msm och "offret" inte vill gå ut med namn. Bylund har ett dåligt omdöme när det kommer till kvinnor.

http://www.friatider.se/linus-bylund-sd-tar-timeout-efter-sexuppgifterna

Dessvärre är det väl så att han dras till såna kvinns. Och/eller att de dras till honom.
Been there, done that
Nu som äldre så kan jag förfasas lite över både män kvinnor med dessa "egenskaper".
Men vad göra. Inte lätt alltid att arbeta mot vad naturen har gett oss för drag...
Kanske också personer med dessa "drag" allmänt inte bangar för att tex öppet ta ställning för eller arbeta för ett "kontroversiellt" parti som SD.
Senast redigerad av MrStreamer 2017-09-27 kl. 14:15.
Citera
2017-09-27, 14:14
Medlem
Sperssons avatar
.
Om nu Hanna Wigh har agerat smaklöst så är det inget mot vad TV4 och "Kalla fakta" har gjort.

Det varumärket måste ha rasat ordentligt i förtroende de senaste dagarna.

Ska bli spännande att se nästa opinionsundersökning ifall kampanjen mot SD lyckades eller ej.
Citera
2017-09-27, 14:15
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Dessvärre är det väl så att han dras till såna kvinns. Och/eller att de dras till honom.
Been there, done that
Nu som äldre så kan jag förfasas lite över både män kvinnor med dessa "egenskaper".
Men vad göra. Inte lätt alltid att arbeta mot vad naturen har gett oss för drag...

Vad menar du ? dras du till kvinnor som du sedan våldtar eller dras du till kvinnor som anklagar dig för våldtäkt - oavsett förklara
Citera
2017-09-27, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Jag bekräftar även jag att det är VÅLDTÄKTSMANNEN Linus Bylund. Läs vad han tycker om andra kulturer och våldtäkter

https://sv.wikipedia.org/wiki/Linus_Bylund

Var är våldtäkten?
Ingen som har sagt att det är en våldtäkt.
Sansa dig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Säger det mesta. När jag såg henne i TV4 nyhetsmorgon så kändes det rätt så uppenbart att det var en historia baserad främst på hämnbegär och att hon i vissa delar kanske hade blivit tillsagd på förhand vad hon skulle säga. Kombinationen revansch och att hon säkert blivit erbjuden en större summa pengar för att ställa upp i TV och tycka synd om sig själv. Jag tror dessutom knappast att hon var fullt allvarlig när hon sa att hon hellre hade satt barnen i en koranskola, "för där respekterar de kvinnor". Detta måste vara något som PK-media sagt att hon skulle säga, som ett steg i att förbereda oss för islamisering.

Fick också den känslan att vissa svar kändes coachade, och mindre naturliga och ologiska.
Citera
Medlem
Fick känslan att detta är kalkylerat och någonting partiet ville ha ut nu snarare än att det briserar i anslutning till eller under valrörelsen.

”Journalister” skulle utan betänkligheter skilda dessa eventuella händelser som att en sverigedemokratisk riksdagsledamot våldtog en värnlös kvinna i självaste plenisalen, och i sammanhanget skulle få ens fundera över hur rimligt det verkar eller tänka ”varför rapporterade inte media om detta direkt?” etc.

/kamrat
Citera
2017-09-27, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Vad menar du ? dras du till kvinnor som du sedan våldtar eller dras du till kvinnor som anklagar dig för våldtäkt - oavsett förklara

Du kommer aldrig begripa förstår jag på din fråga.
Och nej, aldrig varit inblandad i några våldtäkter. Inte alls i min natur. Jag har åtminstone förmågan att i tid upptäcka hur det skulle kunna gå och har dragit mig ur i tid. Något som mannen det handlar om här tycks sakna. Vad jag menade var att jag hade en förmåga att just hitta kvinnor av "Hanna-typen" eller dom mig eller både och...
Senast redigerad av MrStreamer 2017-09-27 kl. 14:20.
Citera
2017-09-27, 14:19
Medlem
Månsans avatar
Framstår nu som ganska uppenbart att Hanna W är en av många som försökt använda engagemanget i SD för att göra karriär till ett lite festligare liv. Hon bryr sig antagligen inte ett skvatt om politik eller SDs försök att rädda tok-Sverige. Hennes uttalande om koranskola och annat imbecillt babbel tyder på det.

Planen på en lyckat SD-karriär gick i stöpet efter att hon klantat till det. Slår ner en gammal tant på partimöte, kör med utomäktenskaplig sex i åratal medan maken sköter hem och barn. Till det ska läggas vittnesmålen om omfattande missbruk av läkemedel.

När Hannas stjärna dalat iscensätter hon denna stolliga mediacirkus, uppenbarligen utan att ha gjort någon konsekvensanalys. Hennes fanatiska motstånd mot att blanda in polisen är ju milt talat märkligt. Det var roligt att vara med i Kalla Fakta och kasta skit på svikarpartiet SD. Mindre roligt att behöva krångla med en polisutredning och framstå som otrogen hustru och dessutom behöva sätta dit sin tidigare älskare.

Hanna hade säkert räknat med att slippa nämna Bylund överhuvudtaget. Hennes plan var att sänka partiet, aldrig att tvingas berätta detaljer och sätta dit Bylund för något de gjort i samförstånd -- om det överhuvudtaget inträffat. Hon har ju trots allt fortsatt att umgås i ett och ett halvt år med den farlige våldtäktsmannen.
Citera
2017-09-27, 14:20
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Du kommer aldrig begripa förstår jag på din fråga.
Och nej, aldrig varit inblandad i några våldtäkter. Inte alls i min natur. Vad jag menade var att jag hade en förmåga att just hitta kvinnor av "Hanna-typen" eller dom mig eller både och...

Aha du menar kvinnor som är lögnaktiga psykfall som Hanna ? ursäkta jag fattade fel
Citera
2017-09-27, 14:21
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Det den orädda Hanna Wigh är "rädd" för är väl att precis hela historien, med detaljer, ska dras fram i ljuset. Att gärningsmannen alltså i själva verket är hennes till-och-från- knullkompis sedan flera år.

Att man har eller har haft en sexuell relation ger naturligtvis inte rätt till övergrepp på till-och-från-partnern. Men hela historien kommer ju i en annan, skum, dager när alla får veta hur det ligger till med relationen.
Kanske har Jomshof och övriga i ledningen sedan länge känt till det här sexbaserade förhållandet mellan de två (gifta på varsitt håll?) partikollegerna, och förståeligt nog velat vifta bort plötsliga anklagelser om tafsande och sexuella inviter från en otäck snuskgubbe mot en oskyldig och vettskrämd liten flicka.

Ledningen är säkert trötta på att Hanna knullar runt. Och självklart blir dom trötta på att hon gör såhär nu. Ändå beter dig ledningen proffsigt och gör en anmälan, mot hennes vilja. Blir smaskigt att läsa FuP sen.
Citera
2017-09-27, 14:21
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockBitchen
Var är våldtäkten?
Ingen som har sagt att det är en våldtäkt.
Sansa dig.
Att invadera en kvinnas fitta är en våldtäkt enligt varje normal persons standard, oklart vad det är hos en SD-hanne. Kvinnosynen. Fruktansvärd.
Citera
2017-09-27, 14:22
Medlem
scorzenyno1s avatar
Bylund var klar från början ( kände honom i 10år) knulla utanför äktenskapet var normalt för skinnbulan. Tackar gud att han åker dit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in