Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-26, 21:59
  #1
Medlem
Ålder:19

Vikt:70ca

Längd:170

Uppskattad BF%:vet inte ganska högt men ser ungefär 2 rutor, 15-19%?

Medicinska problem:nej

Styrkestats, bänk, böj och mark:Bänk 100, böj 150, mark 180,

Nuvarande kostupplägg: bulkat men gjort en mini cut nu innan cykeln

Träningserfarenhet:1 och ett halvt år seriös träning men tränat on and off ett tag

Tidigare kurer: Nej, Kreatin )

Eget förslag till kurbol dosering 25-30 mg i 6 veckor, ev nolva vid gynokänningar som förhoppnings vis inte kommer.

Eget förslag till PCT: nolvadex 4 veckor 40 första veckan 20 rest

Mål med kuren: bulka upp mig och bli riktigt stark
Citera
2017-09-26, 23:26
  #2
Medlem
För ung, för keffa stats men du kommer köra på hur som helst så lycka till.
Citera
2017-09-27, 00:07
  #3
Medlem
Tog dbol när jag vägde 59kg och bänkade 70 i 17 års åldern, resultaten blev perfekta. Statsen spelar ingen roll vad jag vet, tog dock en jävligt låg dos. 20mg om dagen och nolva i 3 veckor, resulterade i att jag gick upp 9 kg och bänkade 95.
Citera
2017-09-27, 16:33
  #4
Medlem
Så lite som 10/60 fungerar trots att många hävdar att det inte gör annat än att addera vatten och skapa bieffekter.. Men var beredd på att eventuellt få molande ont i pungen.. Hoppade av min för jag orkade inte gå runt med den känslan.

För övrigt vill jag anse att det viktiga är att man vet hur man tränar, inte hur långt man kommit i sin utveckling. Det som är riktigt fördelaktigt med D-bol är att man har riktigt bra återhämning, du kan träna hårt varje dag och känna dig fräsch. Man har mindre kortisol i kroppen och får inte alls samma slags mjölksyra.

Nackdelar är att man(inte alla) kan bli trött, seg och allmänt sur om man har mycket att stå i om dagarna. Sen har jag förstått att man lättare får bieffekter om man missköter träningen och vattenintaget.

Men kör hårt, och hoppas att du fortsätter att uppdatera.
Citera
2017-09-27, 17:38
  #5
Medlem
Tack för svaren kör på första Tab imon 20 mg hur länge jag kör får vi se men hört att minst 4 veckor annars tappar man de mesta
Citera
2017-09-27, 22:20
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradaron
Tog dbol när jag vägde 59kg och bänkade 70 i 17 års åldern, resultaten blev perfekta. Statsen spelar ingen roll vad jag vet, tog dock en jävligt låg dos. 20mg om dagen och nolva i 3 veckor, resulterade i att jag gick upp 9 kg och bänkade 95.

Satan vilka latmaskar ni är!
Gick upp tio kg och ökade från 70 till 115 i bänk efter ett år när jag började träna som 18-19 åring utan några hjälpmedel.
Tror ni underskattar den naturliga kraften som finns i den åldern!
Citera
2017-09-27, 22:30
  #7
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av windywinnie
Tack för svaren kör på första Tab imon 20 mg hur länge jag kör får vi se men hört att minst 4 veckor annars tappar man de mesta

4v är för kort minst 50 dagar görna 60 pp dessa fjuttdoaer.
Kör 40mg ed med en gång om du har tabbar nog.

Nolva just in case och annars till 2 3 vrckor pct om du orkar det jag själv hatar nolva och hade nlg hellre kört utan pct på en kort dbol only.
Citera
2017-09-28, 00:54
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Satan vilka latmaskar ni är!
Gick upp tio kg och ökade från 70 till 115 i bänk efter ett år när jag började träna som 18-19 åring utan några hjälpmedel.
Tror ni underskattar den naturliga kraften som finns i den åldern!
Jadu, alla har inte samma metabolism. Du kanske har enklare för att gå upp i vikt medans andra har det svårare.
Citera
2017-09-28, 20:41
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradaron
Jadu, alla har inte samma metabolism. Du kanske har enklare för att gå upp i vikt medans andra har det svårare.

Exakt väldigt olika.
Citera
2017-09-28, 22:44
  #10
Medlem
skönt med mkt svar kör nog på 30-40 mg tills tabs är slut har 100-20 mg så så 50 dagar iaf, posten är sen så blir start imon, förhoppnings vis🤔, funderar på att starta kurrapport
Citera
2017-09-29, 11:03
  #11
Medlem
Jag funderar själv på en 20/50 dbol inom en snar framtid, hade tipsat att sänka dosen till just 20mg/dag, speciellt nu när det är din första kur. Köp även hem Arimidex, du bör veta varför om du ändå planerar en kur. Annars önskar jag dig lycka till, kommer följas!
Citera
2017-09-29, 11:13
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snetand
Jag funderar själv på en 20/50 dbol inom en snar framtid, hade tipsat att sänka dosen till just 20mg/dag, speciellt nu när det är din första kur. Köp även hem Arimidex, du bör veta varför om du ändå planerar en kur. Annars önskar jag dig lycka till, kommer följas!

Kan hålla med.
Arimidex, nolva/clomid ska man alltid ha till hands

Sen dosen är väl relevant. Det beror väl på vad man gillar. Kan inte förvänta sig extremt mycket av 20mg dbol. Snarare runt 40mg iaf. Sen behöver man absolut inte höja den dosen så länge man får resultat. Alltså typ nästa runda dboll, kanske du vill höja. Men ligg kvar på samma. Sen när du vid kanske 3-4e cyclen inte får resultat av samma mängd dbollar, höjer du.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback