2017-09-28, 13:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Baradino
Det var precis den artikeln jag hade läst, skillnaden är väl att jag inte läser den som fan läser Bibeln utan ser inget stöd för att de fortfarande träffas (5 år). Tvärtom är jag fullständigt övertygad om att det hade kommit fram ifall de träffats efter mars 2016.

Jag vet inte vad som har hänt, du vet inte vad som har hänt. Läs båda sidors inlägg med kritiska ögon istället för bara den ena så slipper du verka dum.

Fullständigt övertygad?😉 De har knullat till och från sedan 2012 fram till september 2017..
Citera
2017-09-28, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baradino
Det var precis den artikeln jag hade läst, skillnaden är väl att jag inte läser den som fan läser Bibeln utan ser inget stöd för att de fortfarande träffas (5 år). Tvärtom är jag fullständigt övertygad om att det hade kommit fram ifall de träffats efter mars 2016.

Jag vet inte vad som har hänt, du vet inte vad som har hänt. Läs båda sidors inlägg med kritiska ögon istället för bara den ena så slipper du verka dum.

Vet inte om du har aspergers men ska markera delarna så det är barnsäkert så du förstår att det har pågått sedans 2012 och inte har ett avslut vilket betyder att de antagligen pipat i år med.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/O4Gkw/utpekade-sd-toppen-nekar-jag-ar-oskyldig--vi-hade-bra-relation

Citat:
Hur vill du beskriva din och Hanna Wighs relation?
– Vi har haft en sexuell relation som har pågått av och till från 2012. Det har skett på hennes initiativ, på mitt initiativ. Många gånger.
Citera
2017-09-28, 13:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Säger en misstänkt och tidigare dömd man ska du tillägga. Och det finns faktiskt dom som tror sig ha förhållande med någon utan att det är på det viset. Hur trovärdig är en person som är misstänkt?
Ska han säga som det är? Är han klar i skallen och inte vantolkar saker som ett förhållande.

Vem skriver det här?

Arbetskamrater och vänner kan nog bekräfta detta..du behöver inte oroa dig för detta..
Citera
2017-09-28, 13:52
Avslutad
Tråd om den påstådde gärningsmannens identitet sammanfogad. Det räcker med en tråd för händelsen.

/Moderator
Citera
2017-09-28, 13:56
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Arbetskamrater och vänner kan nog bekräfta detta..du behöver inte oroa dig för detta..

Har dom bekräftat det eller ska dom göra det? Att gå på som om det vore en sanning kanske inte är så jäkla intressant då det saknas en del att önska i den frågan.
Sedan ska man fundera på varför han ville träffas utanför riksdagen. Var det ett förhållande som var i riksdagskorridorerna eller? Nej, för helvete lögnen är främsta vapnet för en misstänkt person i försvarssyfte. En smutskastningskampanj som saknar all sans och balans.
Citera
2017-09-28, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Säger en misstänkt och tidigare dömd man ska du tillägga. Och det finns faktiskt dom som tror sig ha förhållande med någon utan att det är på det viset. Hur trovärdig är en person som är misstänkt?
Ska han säga som det är? Är han klar i skallen och inte vantolkar saker som ett förhållande.

Ja dömd för att ha hållit en polis tumme. Jodåsåatte.. riktigt grovt brott!

Är HW bättre då iom hennes pågående rättsfall där hon gick loss på en annan politiker?

http://www.expressen.se/gt/riksdagsledamot-i-slagsmal-pa-sd-mote/

Citat:
Publicerad 12 sep 2017 kl 17.50
Citat:
Det finns nu polisanmälningar om både misshandel och olaga hot.
Orsaken till slagsmålet mellan partikollegorna – en av dem slog den andre två gånger på kinden och i pannan – är att de ska haft olika åsikter i en rad frågor.

Citat:
Hanna Wigh, riksdagsledamot och en av SD:s förtroendevalda kommunpolitiker, var en av de inblandade
Senast redigerad av Svennebanan2000 2017-09-28 kl. 13:59.
Citera
2017-09-28, 13:59
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svennebanan2000

Är HW bättre då iom hennes pågående rättsfall där hon gick loss på en annan politiker?

Inte för dig kanske men för svensk lagstiftning är han dömd för våld mot tjänsteman. Det är fortfarande ett brott även om man nu har mer överseende i SD för kriminella handlingar. Med tanke på alla 6 dömda personer dom har i riksdagen i dag så visar det på att man pratar om andras kriminalitet men inte sin egen. Så fälls Kent och den andra blir siffran ganska hög. Så att en dömd och nuvarande misstänkt person är inte tillförlitlig.
Citera
2017-09-28, 14:00
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sdkennet
jag har alltid tyckt om hanna hon är både vacker och klok. blir mycket besviken när jag ser hur mina partivänner behandlar henne på faceboken.

Hur klokt var det att knocka den gamla tanten på budgetmötet för en månad sen?
Hur klokt var det att bedra sin snälla make i åratal från 2012?
Hur klok är du?
Citera
2017-09-28, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svennebanan2000

Hålla en polis tumme, det är ett grovt brott som man inte får tumma på
Citera
2017-09-28, 14:03
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a11byndy
Hålla en polis tumme, det är ett grovt brott som man inte får tumma på

Citat:
Linus Bylund, 32, pressekreterare åt Jimmie Åkesson.
Brott: Dömdes sommaren 2002 till villkorlig dom för våld mot tjänsteman. Tillsammans med en jämnårig förgrep sig Bylund med våld mot två polismän utanför en porrvideobutik på Hornsgatan i Stockholm en julinatt 1997. Bylund fattade ett smärtsamt grepp om
ena polismannens tumme och dömdes till villkorlig dom för våld mot tjänsteman.
Han överklagade men hovrätten fastställde domen. "För 13 år sedan tog jag en polisman hårt i tummen och jag lovar att aldrig göra om det." skriver Linus Bylund i ett mejl till Expressen.
http://www.expressen.se/nyheter/valdsdomda-jobbar-at-sd/

Det är fortfarande ett brott hur man än försöker förminska händelsen. Intressant plats det skedde på.
Har han något missbruk ?
Citera
2017-09-28, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Knappast troligt! Detta kommer att stärka SD och ge fler röster som vanligt. Västermuppar och PK journalister med agendan att sänka SD skjuter sig som vanligt i foten. Stor humor att se alla idioter göra bort sig.

Så när SD politiker och tidigare politiker i SD kritiserar SD så är det västern och journalisternas fel? Eller skall media enligt dig tiga om en SD politiker kommer till dem och berättar om olika saker?

Om en KD, M, S eller MP politiker anklagas för våldtäkt så skrivs det om detta också.
Citera
2017-09-28, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazyman
Så när SD politiker och tidigare politiker i SD kritiserar SD så är det västern och journalisternas fel? Eller skall media enligt dig tiga om en SD politiker kommer till dem och berättar om olika saker?

Om en KD, M, S eller MP politiker anklagas för våldtäkt så skrivs det om detta också.

OCh då vill och har offret polisanmält det. HW varken polisnamälde eller vill polisanmäla det och vet inte ens själv när det hände. Jodåsåatte...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in