2017-09-28, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svennebanan2000
Du kanske ska börja läsa information som finns tillgänglit så du slipper försvara HW i allt hon säger i ren blindo. Och ska vi prata trovärdighet så har du just förlorat din.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/O4Gkw/utpekade-sd-toppen-nekar-jag-ar-oskyldig--vi-hade-bra-relation

Och var där står det när relationen avslutades?
Citera
2017-09-28, 13:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Från en annan tråd. LB?

Hur har LB och de andra i SD betett sig för att få upp henne i karriären?

SD-gubbarna hjälper alltså folk att få komma uppåt i karriären i SD utan att det har med politik att göra. Det har med sex att göra.

Vilka män i SD har gjort vad för Wigh då? Har de fuskat och stött ut andra bättre lämpade? Som någon slags kvotering då?

Det förekommer i alla företag. Är du 12 år? SD har väl lärt sig en läxa att kolla upp vilka de släpper in nästa gång.
Citera
2017-09-28, 13:30
Bannlyst
Citat:
https://www.flashback.org/showthread.php?p=61910635&posted=1#p61910635

Jag svarade dig där.

Så kan man fortsätta den diskussionen där hur de stött ut andra bättre lämpade för att få fram någon som de knullar med.

Ja, det visade sig att vara ett stolpskott. De trodde väl på henne på något sätt. Psykopater kan vara manipulerande och charmiga.
Citera
2017-09-28, 13:31
Bannlyst
Citat:
Väldigt märkligt. Det får en ju att misstänka att det kanske är så att Jimmie har tittat åt ett annat håll. Medvetet. Eller så kom aldrig de rykten eller sanningar om LB fram till Jimmie. Men det framställer ju Jimmie som en mycket svag ledare. Han ska ju ha koll på någon som står han så nära.

Han borde ha pratat med LB om detta om det hade fungerat som de skulle.

Eller raggare LB och Jimmie kvinnor tillsammans?

Jimmie skulle nog aldrig riskera det med tanke på hans ställning i partiet. Dvs att ragga. Vet ju några LB vart med. Det är ju inga nobelpristagare så antar att han tar tjejer som är svagare i sig själva (typ lite psykiskt sjuka) i utbyte mot att dessa kommer framåt i partiet.
Citera
2017-09-28, 13:31
Bannlyst
Citat:

Den har pågått av och till från 2012. Står inget att den är avslutad.
Citera
2017-09-28, 13:33
Medlem
Citat:

Läs om, läs rätt. Den har nog aldrig slutat.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/O4Gkw/utpekade-sd-toppen-nekar-jag-ar-oskyldig--vi-hade-bra-relation
Citat:
Hur vill du beskriva din och Hanna Wighs relation?
Vi har haft en sexuell relation som har pågått av och till från 2012. Det har skett på hennes initiativ, på mitt initiativ. Många gånger.
Citera
2017-09-28, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
Jimmie skulle nog aldrig riskera det med tanke på hans ställning i partiet. Dvs att ragga. Vet ju några LB vart med. Det är ju inga nobelpristagare så antar att han tar tjejer som är svagare i sig själva (typ lite psykiskt sjuka) i utbyte mot att dessa kommer framåt i partiet.

Okey, men Jimmie har alltså inte märkt att LB eller andra tagit in kvinnor och hjälpt dem framåt i partiet? Det borde han väl gjort eller?
Citera
2017-09-28, 13:40
Bannlyst
Citat:
Okey, men Jimmie har alltså inte märkt att LB eller andra tagit in kvinnor och hjälpt dem framåt i partiet? Det borde han väl gjort eller?

MÅNGA killar har gjort det. Finns massa exempel på tjejer som är totalt inkompetenta men ändå fått en karriär? why, den anledningen är klar. Men mångas instabilitet kommer leda till politiska självmord till slut
Citera
2017-09-28, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
MÅNGA killar har gjort det. Finns massa exempel på tjejer som är totalt inkompetenta men ändå fått en karriär? why, den anledningen är klar. Men mångas instabilitet kommer leda till politiska självmord till slut

Men nu vill jag ha exempel på män i SD som sysslat med detta. Varför mörkar de?

Vem är det som mörkar?
Citera
2017-09-28, 13:45
Bannlyst
Citat:
Men nu vill jag ha exempel på män i SD som sysslat med detta. Varför mörkar de?

Vem är det som mörkar?

För det ser dåligt ut för ett parti som säger sig vara emot kvotering men det fakto sysslar med det. Partiet får en mjukare framtoning med kvinnor i ledande poster. Därför Hanna Wigh lyftes fram. Kan inte säga vilka som mörkar tyvärr då det kan rubba min egna framtid i partiet.
Citera
2017-09-28, 13:47
Medlem
Citat:
Du kanske ska börja läsa information som finns tillgänglit så du slipper försvara HW i allt hon säger i ren blindo. Och ska vi prata trovärdighet så har du just förlorat din.

En extra så det verkligen sitter i iom ni som försvarar HW fullt ut inte ens läser artiklarna, informationen utan går på hörsägen och sen kastar ni insulter på andra gällande trovärdighet. Jodåsåatte...

Det var precis den artikeln jag hade läst, skillnaden är väl att jag inte läser den som fan läser Bibeln utan ser inget stöd för att de fortfarande träffas (5 år). Tvärtom är jag fullständigt övertygad om att det hade kommit fram ifall de träffats efter mars 2016.

Jag vet inte vad som har hänt, du vet inte vad som har hänt. Läs båda sidors inlägg med kritiska ögon istället för bara den ena så slipper du verka dum.
Citera
2017-09-28, 13:49
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Läs om, läs rätt. Den har nog aldrig slutat.

Säger en misstänkt och tidigare dömd man ska du tillägga. Och det finns faktiskt dom som tror sig ha förhållande med någon utan att det är på det viset. Hur trovärdig är en person som är misstänkt?
Ska han säga som det är? Är han klar i skallen och inte vantolkar saker som ett förhållande.

Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Vet inte om detta inlägg länkats tidigare!

Vem skriver det här?
Senast redigerad av Moosky 2017-09-28 kl. 13:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in