2017-09-27, 22:48
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Det kanske är Marcus kompis som fann kärleken innan programmet, och då får inte heller Marcus vara med? Dom kanske hade tänkt att samköra inspelningarna eftersom gårdarna ligger nära varandra?

Så kan det kanske vara. Dock så är ju Marcus kompis och Joacim med på samma bilder så då har Marcus kompis ändå frontats av TV4 som "medverkande" fast han i så fall hoppat av nästan direkt.

Inte särskilt schysst att bara dumpa Marcus medverkan heller i så fall.
Eller så kanske han inte ville medverka om inte kompisen skulle vara med.
Ja, ja vi får väl se.
Citera
2017-09-27, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Ja, som jag skrev i inlägget precis ovan så tyder ju det mesta på att det handlar om Marcus.
Eftersom programmet inte skulle följa Marcus på gården så borde det ju även innebära att hunkbonden Joacim endast följs via TV4 play.
Så ingen "snyggbonde" i själva huvudprogrammet i så fall, vilket är lite ovanligt.

Det konstiga är ju att Marcus utelämnades helt i kvällens program, man fick ju inte ens se när han fick sina brev...

Du menar Leonora?
Själv tycker jag att hon verkar vara rätt jobbig, dock så kan det ju bli "bra tv" av det.

Ja jag menade naturligtvis Leonora. Hon är på och sprallig men gillar hennes inställning och att hon har ett riv i sig. Och tror nog att hennes går och hon själv kommer göra "bra tv".
Citera
2017-09-27, 23:20
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Ja jag menade naturligtvis Leonora. Hon är på och sprallig men gillar hennes inställning och att hon har ett riv i sig. Och tror nog att hennes går och hon själv kommer göra "bra tv".

Det var ju länge sen de hade med en homo-bonde så bara för den sakens skull så är det ju lite intressant också.
Citera
2017-09-27, 23:33
Medlem
Citat:
Det var ju länge sen de hade med en homo-bonde så bara för den sakens skull så är det ju lite intressant också.

Ja det ligger ju rätt i tiden att ta med en homo-bonde igen, och hoppas det kommer gå bra för henne.

Sen kan jag instämma när det gäller Marcus, man fick inte se när han fick sina brev, han syntes inte alls vare sig i programmet eller på bilderna i pressen med de andra bönderna. Nåt måste ju skett som fått honom att ändra sig för efter vad jag kunde se så ska hans kompis vara med på Sundbyholm. Kanske var det bara tomma ord från Linda i våras när hon sa att hon ville ge honom en chans till?!
Senast redigerad av Hjortfelt 2017-09-27 kl. 23:43.
Citera
2017-09-27, 23:42
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ja det ligger ju rätt i tiden att ta med en homo-bonde igen, och hoppas det kommer gå bra för henne.

Sen kan jag instämma när det gäller Marcus, man fick inte se när han fick sina brev, han syntes inte alls vare sig i programmet eller på bilderna i pressen med de andra bönderna. Nåt måste ju skett som fått honom att ändra sig för efter vad jag kunde se så ska hans kompis vara med på Sundbyholm. Kanske var det bara tomma ord från Linda i våras när hon sa att hon ville ge honom en chans till?!

Någonting har ju hänt med Marcus. Om det är han som hunkbonden ersätter eller om det är någon annan som också hoppar av får vi väl förhoppningsvis svar på i nästa program.
Jag tyckte mest det var konstigt att han inte alls nämndes eller syntes till i kvällens program.
Citera
2017-09-27, 23:46
Medlem
Citat:
Någonting har ju hänt med Marcus. Om det är han som hunkbonden ersätter eller om det är någon annan som också hoppar av får vi väl förhoppningsvis svar på i nästa program.
Jag tyckte mest det var konstigt att han inte alls nämndes eller syntes till i kvällens program.

Jo det är vi ju få svar på nästa vecka, man såg ju i vinjetten att Linda stod och pratade med den bonden som hoppade av och troligen partnern hen valt ut.

Jag tycker också det var konstigt och det måste ju vara nåt som gjort att han uteblev och tycker vi borde få en förklaring på detta med Marcus frånvaro, dem borde ju fatta att man undrar som tittare.

Märker att det är väldigt få som skriver i tråden i år, blev lite paff för många skribenter man känner igen brukar annars dyka upp vid säsongsstart av BSF.
Citera
2017-09-27, 23:54
Medlem
Kanske är det Dennis, den 23-åriga bonden som skulle vara med på slottet som funnit kärleken och därmed hoppar av? Var en tanken eftersom "Hunken" är 26 och man ville ha med någon ung bonde? De andra på slottet är ju 39, 40 och 49.
Citera
2017-09-27, 23:59
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Jo det är vi ju få svar på nästa vecka, man såg ju i vinjetten att Linda stod och pratade med den bonden som hoppade av och troligen partnern hen valt ut.

Jag tycker också det var konstigt och det måste ju vara nåt som gjort att han uteblev och tycker vi borde få en förklaring på detta med Marcus frånvaro, dem borde ju fatta att man undrar som tittare.
De måste ju förklara allt i nästa avsnitt, annars skulle det ju vara väldigt konstigt.

Citat:
Märker att det är väldigt få som skriver i tråden i år, blev lite paff för många skribenter man känner igen brukar annars dyka upp vid säsongsstart av BSF.
Jag hoppas att fler hittar tillbaka till tråden, särskilt nu med det nya upplägget där det inte tolereras en massa skvaller om tidigare deltagare utan att man faktiskt får hålla sig till det som händer under aktuell säsong. Tror att många skribenter har tröttnat när det blivit så mycket internt skvallrande...
Citera
2017-09-28, 00:19
Medlem
Citat:
De måste ju förklara allt i nästa avsnitt, annars skulle det ju vara väldigt konstigt.

Jag hoppas att fler hittar tillbaka till tråden, särskilt nu med det nya upplägget där det inte tolereras en massa skvaller om tidigare deltagare utan att man faktiskt får hålla sig till det som händer under aktuell säsong. Tror att många skribenter har tröttnat när det blivit så mycket internt skvallrande...

Ja någon förklaring måste ju rimligtvis ges!

Det hoppas jag med, kanske dem inte hittat den nya tråden ännu, men det är ju flera skribenter som skrev bra inlägg och som man saknar. Och jag kommer sköta mig i denna tråden , här blir det bara snack om BSF 2017 . Kanske andra skribenter kör vidare i gamla tråden om årets säsong trots denna nya tråd.
Citera
2017-09-28, 00:41
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ja någon förklaring måste ju rimligtvis ges!

Det hoppas jag med, kanske dem inte hittat den nya tråden ännu, men det är ju flera skribenter som skrev bra inlägg och som man saknar. Och jag kommer sköta mig i denna tråden , här blir det bara snack om BSF 2017 . Kanske andra skribenter kör vidare i gamla tråden om årets säsong trots denna nya tråd.

Låter ju bra
Mod har ju varit tydlig med vad som gäller och att trådarna ska separeras, dvs allt som gäller nya säsongen ska avhandlas här. Så det borde inte vara några konstigheter såvida man inte själv väljer att krångla till det.
Citera
2017-09-28, 00:42
Medlem
Det är Jörgen som hoppar av, ser dessutom ut som om han är tillsammans med Therese och då pratar vi dubbelavhopp. Kan förklara varför Joacim fick plats i huvudprogrammet. Hittade svaret på Jörgens instagram, bonde_jorgen_76_
Citera
2017-09-28, 01:16
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanen1
Det är Jörgen som hoppar av, ser dessutom ut som om han är tillsammans med Therese och då pratar vi dubbelavhopp. Kan förklara varför Joacim fick plats i huvudprogrammet. Hittade svaret på Jörgens instagram, bonde_jorgen_76_

Där ser man. Nu såg jag också bilderna från hans Instagram.
Inte första gången sånt händer men ändå. Dock så brukar ju TV4 gå ut med den infon.

Men det är ändå konstigt. I artikeln så står det att bonden ifråga blev kär i en av sina brevskrivare och det stämmer ju inte in på Jörgen och Therese.
http://www.expressen.se/noje/bonde-soker-fru-panikandras-efter-plotsliga-avhoppet/

Och Marcus försvinnande är ju fortfarande ett frågetecken.
Så, är det kanske Marcus som fått ihop det med en brevskrivare och sen Jörgen och Therese som också funnit varandra och hoppar av?
På så sätt blir det ju ändå fyra bönder i det ordinarie programmet (inkl. Joacim Rickling).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in