2017-09-28, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Låter ju bra
Mod har ju varit tydlig med vad som gäller och att trådarna ska separeras, dvs allt som gäller nya säsongen ska avhandlas här. Så det borde inte vara några konstigheter såvida man inte själv väljer att krångla till det.

Nej du har helt rätt
Citera
2017-09-28, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld

Där ser man. Nu såg jag också bilderna från hans Instagram.
Inte första gången sånt händer men ändå. Dock så brukar ju TV4 gå ut med den infon.

Men det är ändå konstigt. I artikeln så står det att bonden ifråga blev kär i en av sina brevskrivare och det stämmer ju inte in på Jörgen och Therese.
http://www.expressen.se/noje/bonde-soker-fru-panikandras-efter-plotsliga-avhoppet/

Och Marcus försvinnande är ju fortfarande ett frågetecken.
Så, är det kanske Marcus som fått ihop det med en brevskrivare och sen Jörgen och Therese som också funnit varandra och hoppar av?
På så sätt blir det ju ändå fyra bönder i det ordinarie programmet (inkl. Joacim Rickling).

Var också inne på Jörgens Instagram och såg bilderna på Therese och ja, det verkar ju onekligen som dem är ett par. Hade inte kunnat gissa på dem två. Och man såg ju i vinjetten för nästa vecka att Linda sa nåt i stil med, "Ja då blev det inget Sundbyholm för dig". Varken Jörgen eller Therese hade ju nåt med Sundbyholm att göra då dem dejtade i programmet på webben?! Tycker allt är märkligt nu...betyder detta nu att det blir 2 bönder vi får följa på webben? Och varför då ta in Joacim i det ordinarie programmet? Där fattas ju ingen deltagare? Och som du säger, Marcus, det stora ?. Bara ett avsnitt har visats och säsongen är redan ett mysterium
Citera
2017-09-28, 03:42
Medlem
2mass avatar
Är det några töntiga bönder i år ala Fredrik, Ann-Katrin osv? Om inte så skiter jag i att se årets säsong. Förra årets var ju bara för tråkig.
Citera
2017-09-28, 11:54
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Är det några töntiga bönder i år ala Fredrik, Ann-Katrin osv? Om inte så skiter jag i att se årets säsong. Förra årets var ju bara för tråkig.

Nej, inte vad det verkar.
Det är väl rätt länge sen några sådana medverkade överhuvudtaget.
Citera
2017-09-28, 13:09
Medlem
Tänkte också på att Erik som dejtar på webben tydligen inte bjöd in Charlotte som skrev brevet som han och Linda blev så berörda av. Lite märkligt med tanke på att han ringde henne och dessutom sa att hon var en självklar kandidat om jag minns rätt.
Citera
2017-09-28, 16:28
Medlem
Känns lite trist att inte Erik är med i originalprogrammet, hoppas ändå att han träffar någon som han kan passa tillsammans med. Annars är det ganska mycket som känns rätt oklart, som det här med Marcus. Vad hände med honom, varför nämndes han inte överhuvudtaget? Det förstår de väl att man som tittare undrar. Det verkar ju som att Jörgen och Therese har funnit varandra, då blir det kanske bara 2 bönder som är med i "kärlek åt alla"? Vet inte heller vem det är tänkt att "hunken" ska ersätta, det är ju redan 4 bönder som blivit utvalda. Så det är många frågetecken såhär långt.
Citera
2017-09-28, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Tänkte också på att Erik som dejtar på webben tydligen inte bjöd in Charlotte som skrev brevet som han och Linda blev så berörda av. Lite märkligt med tanke på att han ringde henne och dessutom sa att hon var en självklar kandidat om jag minns rätt.

Hon kanske inte orkar vara med i tv med tanke på omständigheterna.
Citera
2017-09-28, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanen1
Det är Jörgen som hoppar av, ser dessutom ut som om han är tillsammans med Therese och då pratar vi dubbelavhopp. Kan förklara varför Joacim fick plats i huvudprogrammet. Hittade svaret på Jörgens instagram, bonde_jorgen_76_

Är jag blind?

Jag ser inte Therese på Jörgens instagram, däremot en annan blondin...
Citera
2017-09-28, 18:06
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Är jag blind?

Jag ser inte Therese på Jörgens instagram, däremot en annan blondin...

Blondinen är Therese, vad jag ser också. Hon som lockar håret.
Citera
2017-09-28, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Hon kanske inte orkar vara med i tv med tanke på omständigheterna.

Nej det kan ju vara så, hon hade ju gått igenom mycket precis som Erik gjort.
Citera
2017-09-28, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Känns lite trist att inte Erik är med i originalprogrammet, hoppas ändå att han träffar någon som han kan passa tillsammans med. Annars är det ganska mycket som känns rätt oklart, som det här med Marcus. Vad hände med honom, varför nämndes han inte överhuvudtaget? Det förstår de väl att man som tittare undrar. Det verkar ju som att Jörgen och Therese har funnit varandra, då blir det kanske bara 2 bönder som är med i "kärlek åt alla"? Vet inte heller vem det är tänkt att "hunken" ska ersätta, det är ju redan 4 bönder som blivit utvalda. Så det är många frågetecken såhär långt.

Tyckte också det var tråkigt för han hade en intressant personlighet och är ju en kämpe med tanke på vad han gått igenom, men dem hade ju redan Dennis som är 22 och om "hunken" sen kommer in så blir det ju en bonde på 26 också och då är ju kvoten för unga bönder fylld så att säga. Kanske hans tjejer inte ville vara i TV heller och då placerades han i "kärlek till alla". Men tycker om upplägget på "kärlek till alla" i år . det blir ju lite mera likt det "riktiga" programmet i och med att dessa får bjuda in 5 dejter och sen kör i princip samma koncept på en herrgård och Linda var ju där. Gillade du det nya konceptet??

Ja hela den biten med Jörgen och Therese är bara märklig och det blir ju inte så mycket till program om det bara ska vara två bönder i "kärlek till alla". Sen fattar inte jag heller detta med "hunken". Vad ska han till Sundbyholm och göra, där är ju alla bönderna kvar så i så fall skulle väl han vara ersättning i "kärlek till alla". Jag har ställt frågor gällande Marcus frånvaro på andra sociala medier men inget svar där heller. Kanske kommer Marcus in senare som ersättare för någon annan ordinarie bonde?! Kan ju bli flera avhopp kanske, men mycket frågetecken som du säger.
Citera
2017-09-28, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Ja hela den biten med Jörgen och Therese är bara märklig och det blir ju inte så mycket till program om det bara ska vara två bönder i "kärlek till alla". Sen fattar inte jag heller detta med "hunken". Vad ska han till Sundbyholm och göra, där är ju alla bönderna kvar så i så fall skulle väl han vara ersättning i "kärlek till alla". Jag har ställt frågor gällande Marcus frånvaro på andra sociala medier men inget svar där heller. Kanske kommer Marcus in senare som ersättare för någon annan ordinarie bonde?! Kan ju bli flera avhopp kanske, men mycket frågetecken som du säger.

Fast om Jörgen och Therese nu är ett par så kan det ju ha "tänt till" mellan dem i slutet av inspelningsveckan? Då kan de ju vara med i alla avsnitt.

Jag tycker att det är konstigt om de är öppna på sociala medier redan nu, det brukar ju vara locket på med sådant.

MArcus kanske får hoppa in i webserien?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in