2017-09-27, 22:17
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putteibla
Varför slog Hanna en kvinlig partikamrat?

Vi vet inte vad som hänt, utan bara att HW och en till slogs.
Citera
2017-09-27, 22:18
Medlem
Jens4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synesis
Du lade till citationstecken din jävla pajas.
Jag kommer inte ihåg i vilken utav alla intervjuer hon sa det, om det var till Aftonbladet eller om det var TV4. Aftonbladet tror jag, igår.

Det var Aftonbladet men jag minns inte vilket av deras klipp. Tror dock du måste vara någrann för jag är inte säker på att hon använde ORDET irrelevant, hon kan ha formulerat sig annorlunda även om budskapet var att det var irrellevant.
(jag ger det rådet eftersom vissa debattörer verkar fokusera mer på att märka ord än på att fokusera på själva sakfrågan)
Citera
2017-09-27, 22:19
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Jag visste inte att han redan är dömd?

Nej, han är misstänkt och åklagaren har en förundersökning rullande. Vet faktiskt inte om han kommer delges misstanke, men Åkezzon har beordrat honom att vara öppen under förundersökningen.

I bland krävs det inte domslut för att ha en åsikt om personen kan vara skyldig. Så enligt mig är han rökt. Det spelar ingen roll om dom lägger ner förundersökningen heller han är lika rökt.
Har du fler frågor?

Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Antar att du har bevis för detta?

Eller du kanske anser att ord från ett knarkande psykopatluder räcker?

Fråga åklagaren hur långt hon kommit i utredningen eller om misstänkte erhållit en försvarare.
Det är inte relevant vad nättrollen kallar kvinnor för det tyder bara på en brist i intelligensen.
Senast redigerad av Moosky 2017-09-27 kl. 22:21.
Citera
2017-09-27, 22:19
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Antar att du har bevis för detta?

Eller du kanske anser att ord från ett knarkande psykopatluder räcker?

Det finns inga belägg för att hon är ett knarkande psykopatluder, men däremot förstår jag vilket hat kvinnor inom SD kan få utstå när man läser inlägg som dina..
Citera
2017-09-27, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Misstänkte -

http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/O4Gkw/utpekade-sd-toppen-nekar-jag-ar-oskyldig--vi-hade-bra-relation

Så han slutade Twittra och nu är han en hysterisk gråterska i media med ångest och sömnproblem.
Han kanske skulle tänkt på det innan han begår övergrepp på sina partikamrater.

Och i vilken kristallkula har du tittat när du vet att han har begått övergrepp,
eller har du kastat krona och klave och kommit fram till att HW:s version är den som
gäller och inte LB:s version?
Citera
2017-09-27, 22:25
Medlem
Citat:
Be din handledare på dagcentret att tolka svaret från HW om du har problem med vad hon säger om hans uttalande om ett förhållande.
Åh, det är inte alls svårt att tolka svaret från HW. Hon svarar på ett sätt, så att det vid en slarvig läsning tycks som att hon dementerar. Men det gör hon inte. Att kalla ett påstående för smutskastning är inte att uttala sig om påståendets sanningshalt, det är ett sätt att undvika att ge ett svar på frågan: Sant eller falskt? Och du får gärna lägga märke till att jag inte gör några nedlåtande omdömen om din begåvningsnivå. Eller din stilistiska nivå heller, för övrigt.
Citera
2017-09-27, 22:27
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrbosun
Och i vilken kristallkula har du tittat när du vet att han har begått övergrepp,
eller har du kastat krona och klave och kommit fram till att HW:s version är den som
gäller och inte LB:s version?

Behövs inte kristallkula för att inse att misstänkta personer ljuger och som dessutom tidigare är dömd för våld.
Inte heller är HW ensam om dom här övergreppen, så att han kan nog se det som att han dömd i gemene mans ögon. Det är också en hårdare dom än i domstol. Så rensa upp i träsket SD med er unkna kvinnosyn.
Citera
2017-09-27, 22:30
Medlem
Synesiss avatar
Citat:
Du ljuger och hittar på ord hon aldrig sagt. Dessutom om du är läskunnig så kommer ett svar på påståendet om förhållande från HW. Så ta nu för fan och kamma dig din lögnare.

Citat:
Ursprungligen postat av UlphSvenson
Vart är de påståendena?

Citat:
Ursprungligen postat av Renegade
VAR har hon sagt det?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/6xn1o/wigh-ytterligare-ett-satt-for-partiet-att-smutskasta-mig

"Det är inte vidkommande över huvud taget om vad eller hur jag skulle ha en relation.."

Jag använder ordet irrelevant istället för "inte vidkommande".

URSÄKTA MIG vad hemskt...
Citera
2017-09-27, 22:31
Medlem
Synesiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Hanna har väl aldrig påstått att de "knappt kände varandra"?

Att hon inte "gick ut" med informationen att de tidigare haft ett sexuellt förhållande, om det ens stämmer, kan ha en rad förklaringar. Din med fleras reaktion är en sådan orsak. Om de haft sex tidigare innebär det knappast att han för all framtid har rätt att "köra upp ett finger" i henne.

Det är väldigt lätt att förstå. Om Hanna Wigh pekat ut en vänsterpartist istället, hade du tagit hans sida lika beredvilligt då? Jag misstänker att så inte är fallet.

Nu kan det vara så att Hanna ljuger om saken eller har misstolkat den. Det följer dock inte av huruvida de haft sex tidigare eller inte. Det är irrelevant i sammanhanget.
Det kan hända att jag blandar ihop med det tidigare övergreppet 2012 i såna fall. Beskyll inte mig för att Kalla Fakta förvirrar situationen med flit för att göra det så grötigt som möjligt.
Citera
2017-09-27, 22:31
Medlem
Citat:
Behövs inte kristallkula för att inse att misstänkta personer ljuger och som dessutom tidigare är dömd för våld.
Inte heller är HW ensam om dom här övergreppen, så att han kan nog se det som att han dömd i gemene mans ögon. Det är också en hårdare dom än i domstol. Så rensa upp i träsket SD med er unkna kvinnosyn.

Att bli dömd i ögonen av några rättshaverister är inga problem. De är små obetydliga människor. Ett bottenskrap i ett demokratiskt samhälle. Inga att bry sig om.
Tack och lov att det finns människor som förstår sig på objektivitetsprincipen.
Citera
2017-09-27, 22:32
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Nej, han är misstänkt och åklagaren har en förundersökning rullande. Vet faktiskt inte om han kommer delges misstanke, men Åkezzon har beordrat honom att vara öppen under förundersökningen.

I bland krävs det inte domslut för att ha en åsikt om personen kan vara skyldig. Så enligt mig är han rökt. Det spelar ingen roll om dom lägger ner förundersökningen heller han är lika rökt.
Har du fler frågor?

Nej han är inte lika rökt om de lägger ner FU, för då är han inte konstaterad skyldig. Vad alllmänheten säger spelar ingen roll då de inte har nån aning om vad som hänt..

Vem är Åkezzon?
Citera
2017-09-27, 22:33
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synesis
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/6xn1o/wigh-ytterligare-ett-satt-for-partiet-att-smutskasta-mig

"Det är inte vidkommande över huvud taget om vad eller hur jag skulle ha en relation.."

Jag använder ordet irrelevant istället för "inte vidkommande".

URSÄKTA MIG vad hemskt...

Var står det? Ser inte det i den här länken. Är du full eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in