2017-09-27, 21:53
Medlem
Synesiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Fast då ska du skriva sanningen och inte skriva sånt hon inte sagt din jävla dåre.
Du sitter här och maler men lägger fan inte fram något underlag. Du ljuger ju!
Det var inget citat din pantade jävla idiot. Hon sa att det inte spelar någon roll, att man inte får göra så ändå. Jag beskrev det som att hon sagt att det är irrelevant. Hur är det på något som helst sätt oärligt eller fel? Helvete, ni är fan sjuka i huvudet.
Citera
2017-09-27, 21:55
Medlem
Synesiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Renegade
Är du? Jag påstod inte heller att du citerat, och var har hon sagt att det inte spelar någon roll? Kan du visa var hon säger det för jag hittar det inte?
Du lade till citationstecken din jävla pajas.
Jag kommer inte ihåg i vilken utav alla intervjuer hon sa det, om det var till Aftonbladet eller om det var TV4. Aftonbladet tror jag, igår.
Citera
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synesis
Det var inget citat din pantade jävla idiot. Hon sa att det inte spelar någon roll, att man inte får göra så ändå. Jag beskrev det som att hon sagt att det är irrelevant. Hur är det på något som helst sätt oärligt eller fel? Helvete, ni är fan sjuka i huvudet.

Du ljuger och hittar på ord hon aldrig sagt. Dessutom om du är läskunnig så kommer ett svar på påståendet om förhållande från HW. Så ta nu för fan och kamma dig din lögnare.
Citera
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Det är vad hon tycker. Jag tycker dock att det är högst relevant information, mestadels för transparensens skull samt att det går stick i stäv med Hannas påstående om att de knappt kände varandra.
Vart är de påståendena?
Citera
2017-09-27, 21:56
Medlem
Renegades avatar
Citat:

VAR har hon sagt det?
Citera
2017-09-27, 21:57
Medlem
Synesiss avatar
Citat:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/6xn1o/wigh-ytterligare-ett-satt-for-partiet-att-smutskasta-mig

Är du efterbliven? Bra då vet du hur dom agerar vid ett larm om övergrepp. Ingen vill ta i den här slemråttan fatta det. Dom är flera stycken som han varit på och ofredat. Fula jävla helvetet med slickad jävla pottfrisyr. Immunitet jo visst. Åkezzons högra hand en jävla våldtäktsman.
Att säga att det är ett sätt att smutskasta henne är inte att dementera uppgiften. Om någon tar upp Linus tidigare dom för våld mot tjänsteman och han säger att det är i ett försök att smutskasta honom, har han då dementerat domen?

För i helvete tänk lite människa. Sluta vara så jävla rabiat..
Citera
2017-09-27, 21:57
Medlem
Citat:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/6xn1o/wigh-ytterligare-ett-satt-for-partiet-att-smutskasta-mig

Är du efterbliven? Bra då vet du hur dom agerar vid ett larm om övergrepp. Ingen vill ta i den här slemråttan fatta det. Dom är flera stycken som han varit på och ofredat. Fula jävla helvetet med slickad jävla pottfrisyr. Immunitet jo visst. Åkezzons högra hand en jävla våldtäktsman.
Jag är ledsen, men jag har svårt att förstå vad det är du försöker säga. Tolkar du hennes svar i intervjun med AB som en dementi? Det gör inte jag, tvärtom undviker hon att svara på frågan. Jag kan hålla med om att LB har en frisyr som lämnar övrigt att önska, men jag ser inte att det har någon bäring på själva sakfrågan.
Citera
2017-09-27, 21:59
Medlem
Citat:
Det är vad hon tycker. Jag tycker dock att det är högst relevant information, mestadels för transparensens skull samt att det går stick i stäv med Hannas påstående om att de knappt kände varandra.

Hanna har väl aldrig påstått att de "knappt kände varandra"?

Att hon inte "gick ut" med informationen att de tidigare haft ett sexuellt förhållande, om det ens stämmer, kan ha en rad förklaringar. Din med fleras reaktion är en sådan orsak. Om de haft sex tidigare innebär det knappast att han för all framtid har rätt att "köra upp ett finger" i henne.

Det är väldigt lätt att förstå. Om Hanna Wigh pekat ut en vänsterpartist istället, hade du tagit hans sida lika beredvilligt då? Jag misstänker att så inte är fallet.

Nu kan det vara så att Hanna ljuger om saken eller har misstolkat den. Det följer dock inte av huruvida de haft sex tidigare eller inte. Det är irrelevant i sammanhanget.
Citera
2017-09-27, 22:00
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Att säga att det är ett sätt att smutskasta henne är inte att dementera uppgiften. Om någon tar upp Linus tidigare dom för våld mot tjänsteman och han säger att det är i ett försök att smutskasta honom, har han då dementerat domen?

För i helvete tänk lite människa. Sluta vara så jävla rabiat..

HW säger att det kräket påstår är att smutskasta henne och hon säger inte att dom haft ett förhållande. Du vill gärna det så du kan runka i lugn och ro, men nu är det inte så att det finns underlag på ett förhållande utan det är skapat av den misstänkte gärningspersonen. Inte nog med det han har varit på flera andra kvinnor i partiet, så hur ska nättrollen svara på det? Dom hade allihop ett förhållande med vederbörande? Du verkar lite bakom ?

Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Jag är ledsen, men jag har svårt att förstå vad det är du försöker säga. Tolkar du hennes svar i intervjun med AB som en dementi? Det gör inte jag, tvärtom undviker hon att svara på frågan. Jag kan hålla med om att LB har en frisyr som lämnar övrigt att önska, men jag ser inte att det har någon bäring på själva sakfrågan.

Be din handledare på dagcentret att tolka svaret från HW om du har problem med vad hon säger om hans uttalande om ett förhållande.
Citera
2017-09-27, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Är jag den enda som reagerar på att materialet från inspelningen med den dolda kameran är kraftigt klippt.

Är man fel ute om man gissar det oklippta materialet givit RJ en hel del stöd?

DESSUTOM - hur många dagar har HW sprungit runt med dold kamera och fått stöd från partiet i nämnda sakfråga, men att detta av naturliga orsaker klippts bort av Kalla Fakta eftersom det inte passar deras agenda?

Så är det med all sannolikhet. Kalla Fakta och Wigh kommer med flera påståenden om mötet med Jomshof men inget av påstående styrks genom det lilla man visar av inspelningen. Inspelningen är förmodligen helt ointressant.
Citera
2017-09-27, 22:01
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
SD:are förnekar ju att något hänt ÄVEN om de blivit dömda i domstol, som var fallet med Ekeroth och allt stöd han får pga alla vittnen har fel, kameran visar fel, nämndemannen är opätlig, osv, osv.

I SD är det ju inte isolerade incidenter.
SD förnekar inte att något har hänt. Var får du det ifrån? SD ser allvarligt på fallet Ekeroth oaktat att han själv hävdar självförsvar och sin oskuld. SD har förklarat honom i princip rökt i det fall domen vinner laga kraft. Han har fått resning i nästa instans som du bör veta. Blir han friad är det ett annat läge.

Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Nävisst, det är DN som skrivit, så då är det väl lögn.
Och Hanna påstås vara psykiskt instabil, Assai är en lögnare, Wegelof har vanföreställningar... Eller hur är det nu?
SDs partikultur är det däremot inget fel på?
Var påstår SD att Hanna är psykiskt instabil? Att random folk säger det och att det verkligen stämmer är inte samma sak som att partiet säger det. Assai ÄR en notorisk lögnare. Alla anklagelser han har slängt mot partiet har bevisats vara lögner. Minns inte minst hans famösa svammel om att SD försnillat SD-kvinnors/kvinnoförbundets pengar. En stolle till stjärnvittne.
Senast redigerad av Kloss 2017-09-27 kl. 22:04.
Citera
2017-09-27, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Renegade
Jag tolkade det som att det var andra i tråden som hävdade att HW sagt att det var irrelevant, vilket jag inte sett någonstans, därav min fråga.

IRRELEVANT det var precis så HW svarade när TV4 konfronterade henne dagen efter med att de haft en mångårig sexuell relation.
Hur kan hon skilja på det som var sexuell relation och det som hon anser vara sexuellt ofredande?
Ena dagen sexuell relation - nästa dag sexuellt ofredande.
Hon visste ju att hon skulle bli utkastad ur partiet pga hennes misshandel av annan kvinna i en kommunfullmäktige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in