2017-09-27, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UlphSvenson
Ingens ord borde tas oemotsagt. Ingen här vet vad som skett.

Däremot är det starkt beklämmande hur många i tråden som försöker vifta bort allt bara för att det är deras favoritparti och ungefär tusen gånger mer beklämmande med de som börjar ropa "luder" och "hora" osv. Snacka om vad I&I skulle kalla typiskt babbe-beteende.

Det där är bara ett påstående utan grund.

Jag är pro-SD men hade reagerat EXAKT likadant om det handlat om tex V.
Hannas agerande, hennes uttalande, hennes person, ALLT ger väldigt dåliga vibbar inte minst pga att jag har haft oturen att träffa tjejer med väldigt snarlikt beteende. Sen kan mkt väl Bylund vara en stor gris vad gäller tjejer, men det vet jag inget om, däremot har Wigh babblat en massa som bara gör det omöjligt för henne i längden att vinna något på detta.
Citera
2017-09-27, 21:27
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Renegade
Du använder ordet "irrelevant", var kommer det ifrån?
Från Middle English https://en.wiktionary.org/wiki/irrelevant#Etymology

Om du menar varför det är irrelevant så är det för att även om du gått med på en sak tidigare så är inte det ett permanent tillstånd att alltid göra så igen. Återigen, utan att veta vad som hänt så måste ändå det vara grundprincipen i en civilisation, eller hur?
Citera
2017-09-27, 21:27
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Mmmmm kvinnosynen mmmmmmmmmmm

Återgå till din alkoholism och vänligen håll käften. Jag har inga som helst bekymmer med kvinnor generellt, men sådana som du äcklar mig. Liksom Wigh försöker du smeta på mig epitet utan grund som jag inte kan försvara mig mot. Ska det stå oemotsagt om en kvinna anklagar dig för något? Kvinnor ljuger aldrig?
Citera
2017-09-27, 21:29
Medlem
Renegades avatar
Citat:
Från Middle English https://en.wiktionary.org/wiki/irrelevant#Etymology

Om du menar varför det är irrelevant så är det för att även om du gått med på en sak tidigare så är inte det ett permanent tillstånd att alltid göra så igen. Återigen, utan att veta vad som hänt så måste ändå det vara grundprincipen i en civilisation, eller hur?

Vad svamlar ni om?

Det påstås att hon sagt att den tidigare påstådda sexuella relationen skulle vara irrelevant.

Jag skulle vilja veta var det påståendet hämtas ifrån, utöver diverse individers fantasier.
Citera
2017-09-27, 21:31
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfar
Återgå till din alkoholism och vänligen håll käften. Jag har inga som helst bekymmer med kvinnor generellt, men sådana som du äcklar mig. Liksom Wigh försöker du smeta på mig epitet utan grund som jag inte kan försvara mig mot. Ska det stå oemotsagt om en kvinna anklagar dig för något? Kvinnor ljuger aldrig?
Du förutsätter att det möjliga brottsoffret är en "psycho bitch" och tycker att problemet är att MGM inte spände på henne i röven medan han filmade? Ja, din kvinnosyn är helt jävla fucked up fruktansvärd.
Citera
2017-09-27, 21:33
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Renegade
Vad svamlar ni om?

Det påstås att hon sagt att den tidigare påstådda sexuella relationen skulle vara irrelevant.

Jag skulle vilja veta var det påståendet hämtas ifrån, utöver diverse individers fantasier.
Ah sorry, ingen aning vad hon har sagt. JAG påstår personligen att det är irrelevant, likt andra i tråden, trodde det var det det gällde.
Citera
2017-09-27, 21:35
Medlem
En som är glad iaf.

http://theuglydance.com/?v=cgopzcblup
Citera
2017-09-27, 21:36
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vvdjs
Så som du desperat försöker svartmåla partiet? Inte bara idag, utan i åratal.
Är det sådan svartmålning du åsyftar?

Eller menar du att det är omöjligt att Wigh ljuger?

Eller menar du så som ni vänster-troll har attackerat och hånat samt förlöjligat Hanna tidigare då hon var aktiv i SD?
Hur hanterade ni hennes slagsmål i kommunfullmäktige? Eller hennes anklagelser om att ha blivit nypt utav en socialdemokrat?

Djävla hycklare. Ni vänster-troll är världsbäst på att hyckla.
Hon hade ju rätt angående det ekonomiska skumrasktjossangrejen. Du kanske gärna betalar skattepengar till någon bara för att han är kompis med en viss politiker, men inte jag. Ja jag har klagat på SD i åratal. Du tycker det varit obefogat? Det blir ju bara mer och mer befogat. Åkesson försökte ju brännmärka Löfven för att han inte varit informerad. I Måndags fick vi veta att tokfan själv inte ville bli informerad. Han höll ifrån sig obekväma skrivelser för att sedan kunna stå där och säga, "Det var det jävligaste jag hade ingen aaaaning " Detta handlade ju inte bara om Wigh.
Citera
2017-09-27, 21:37
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Du förutsätter att det möjliga brottsoffret är en "psycho bitch" och tycker att problemet är att MGM inte spände på henne i röven medan han filmade? Ja, din kvinnosyn är helt jävla fucked up fruktansvärd.

Fått ligga mycket i ditt miserabla liv? Det finns psykiskt instabila män OCH kvinnor. De flesta av oss lär tidigt att akta sig för sådana. Resterande sitter väl och super och har dåligt eller obefintligt sexliv och livserfarenhet. Dessutom heter det appologeter, din jävla hen.

Tokiga kvinnor brukar vara skojiga i sängen och sakna spärrar. Man måste dock vara dum i huvudet om man inte garderar sig mot hämnden som komma skall.
Citera
2017-09-27, 21:37
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Valhall
Nej du missförstår mig. I rent rättslig mening så är det ju förstås målsäganden som har bevisbördan för sitt påstående, men om hon inte har tillräckligt med bevis, så är käranden trots allt fortsatt dömd i allmänhetens ögon, såtillvida han inte har starka bevis för motsatsen.

Min slutsats var att han kommer att förbli skyldig i allmänheten ögon så länge som han inte kan bevisa motsatsen.

Ehh, åklagaren har bevisbördan men oavsett så betyder inte det att det inte begåtts ett brott.
Nej, hon döms inte i någon allmänhets ögon mer än hos vissa nättroll. Det som ger henne trovärdighet är dom andra 5-6 som medverkar i Kalla fakta som styrker att det finns ett litet kräk i partiet. Sedan kan man sedan tidigare inse att dom har en unken kvinnosyn. Precis som många andra som tror dom kan ta för sig av andras kroppar. Klipp av dom fingrarna och dra av dom näsan, så kanske dom lär sig.
Slemmet som pekas ut av andra sidor verkar ju ha glömt att se sig i spegeln och tror att han liksom har haft ett förhållande. Hahahha..haha. Nej, det har jag svårt att tänka mig.
Citera
2017-09-27, 21:38
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfar
Fått ligga mycket i ditt miserabla liv? Det finns psykiskt instabila män OCH kvinnor. De flesta av oss lär tidigt att akta sig för sådana. Resterande sitter väl och super och har dåligt eller obefintligt sexliv och livserfarenhet. Dessutom heter det appologeter, din jävla hen.
¯\_(ツ)_/¯ har inte den sortens relationer där jag behöver filma rövknull för framtida utpressning om det är det du frågar
Citera
2017-09-27, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
För det första finns inget belägg för att något hänt överhuvudtaget, utom i ditt sjuka huvud. Snarare finns oerhört mycket tvivel runt denna konfliktsökande dåre till kvinna. Om det är typiskt ett parti för att det händer incidenter med enskilda personer i partier, vad säger du då om Urban Ahlin och sextrakasseri-anklagelserna mot honom, sossen i riksdagen som jagade en kvinna och bankandes på dörren skrek "knulla, knulla", är det typiskt socialdemokraterna på samma sätt då?

SD:are förnekar ju att något hänt ÄVEN om de blivit dömda i domstol, som var fallet med Ekeroth och allt stöd han får pga alla vittnen har fel, kameran visar fel, nämndemannen är opätlig, osv, osv.

I SD är det ju inte isolerade incidenter.

Citat:
Sverigedemokraterna säger att de vill ta krafttag mot brottslighet i Sverige. Men den före detta biträdande säkerhetschefen Per Wegelof upplevde att det vara raka motsatsen. Han reagerade särskilt på hur kvinnorna behandlades i partiet och hur manliga kollegor gjorde närmande mot kvinnorna.

– Jag blir hemskt överraskad om man inte känner till detta i partiledningen, säger han.

Även den tidigare biträdande chefen i riksdagskansliet Daniel Assai berättar hur han blev utfryst och smutskastad efter att han larmat om misstänkt korruption i partiet. Assai skrev en rapport som han ville ge till Jimmy Åkesson.

Under ett samtal mellan Hanna Wigh och SD:s partisekreterare Richard Jomshof säger Jomshof att han blev ”jättebesviken” på Wigh när hon vände sig till medierna efter Expressens avslöjande om kvinnorapporten. I denna interna rapport har SD-medlemmar smutskastat kvinnor som larmat om sextrakasserier i partiet.
http://www.dn.se/nyheter/sverige/sd-kvinna-anklagar-partikollega-for-sexovergrepp/

Nävisst, det är DN som skrivit, så då är det väl lögn.
Och Hanna påstås vara psykiskt instabil, Assai är en lögnare, Wegelof har vanföreställningar... Eller hur är det nu?
SDs partikultur är det däremot inget fel på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in