2017-09-27, 09:46
Medlem
Jag ber alla att åter titta på detta klipp och ha i åtanke allt annat hon tidigare har sagt samt det som framkommit nu...

https://www.youtube.com/watch?v=U6-fVKdhQBM&t=522s

För mig är det uppenbart att hon ljuger om vissa saker eller åtminstone förvränger sanningen.
Bara som en sådan sak, (nu när vi vet att de hade en sexuell relation sedan 2012) att hon får det att låta som att de knappt kände varandra innan övergreppet/våldtäkten.
Dessutom kommer hon inte riktigt ihåg när det hände bara att det var ungefär 2 år sedan...
Sättet hon berättar det aktuella på känns väldigt märkligt och påklistrat enligt mig.
Hon verkar sjukt manipulativ.

Jag hoppas innerligt att han har kvar sms konversationer från henne för då tror jag han är hemma.

Men mest av allt hoppas jag bara sanningen kommer fram och om allt mot förmodan stämmer, så som Hanna sagt, kommer jag ta mig en rejäl funderare på om partiet ska få min röst 2018.
Som det är nu är det ingen snack om saken när det gäller min röst
Citera
2017-09-27, 09:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Tyvärr, eller nåt, så tror jag inte hon väcker sympatier i stugorna - hon har inte "väcka sympati"-utseendet för sig. Hon ser 100% "le" ut, och det kan ju inte hon göra mycket åt.

Nej hon kan inget göra åt sitt "inte väcka sympati-utseende", det håller jag med om. Men Tilde och Jihde anstränger sig och ser faktiskt bedrövade ut i tv4 studion. Jävlar vad malplacerat allt blir, rena komiken där två ledsna och bedrövade hundvalpar sitter tillsammans med ett kyligt och stramt "våldtäktsoffer".

TV-4 debatten framkallar känslan av ett 95-gradigt centrifugeringsprogram på 1600 varv i minuten innehållandes yllekläder. Helt skumt.
Citera
2017-09-27, 09:52
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abbefurdo
Jag ber alla att åter titta på detta klipp och ha i åtanke allt annat hon tidigare har sagt samt det som framkommit nu...

https://www.youtube.com/watch?v=U6-fVKdhQBM&t=522s

För mig är det uppenbart att hon ljuger om vissa saker eller åtminstone förvränger sanningen.
Bara som en sådan sak, (nu när vi vet att de hade en sexuell relation sedan 2012) att hon får det att låta som att de knappt kände varandra innan övergreppet/våldtäkten.
Dessutom kommer hon inte riktigt ihåg när det hände bara att det var ungefär 2 år sedan...
Sättet hon berättar det aktuella på känns väldigt märkligt och påklistrat enligt mig.
Hon verkar sjukt manipulativ.

Jag hoppas innerligt att han har kvar sms konversationer från henne för då tror jag han är hemma.

Men mest av allt hoppas jag bara sanningen kommer fram och om allt mot förmodan stämmer, så som Hanna sagt, kommer jag ta mig en rejäl funderare på om partiet ska få min röst 2018.
Som det är nu är det ingen snack om saken när det gäller min röst
Och som det ska ha gått till också, inget två för varandra obekanta vanligtvis pysslar med: "Han satt i bar överkropp, petade sig i naveln(!) och kliade sig i skrevet...". Hälften av det skulle fått mig att sakta backa ut från rummet och dra, om det inte var min sexpartner som ville leka...
Citera
2017-09-27, 09:52
Medlem
lectors avatar
Hämmd mot expojkvän som drabbar många andra.
Citera
2017-09-27, 09:53
Medlem
Folk här måste förstå att själva händelsen Hanna Wigh berättar om inte är det stora problemet. Är det påhitt eller inte är oväsentligt för medierna. Problemet ligger i att SD ledningen skiter i det när hon försöker berätta det för dem. Där finns det meddela intresset. Som sagt sant eller falsk anklagelse kvittar partiet måste ta tag i det.
Citera
2017-09-27, 09:57
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAsparagus
De flesta kvinnorna ogillar när en snygg kvinna får mycket uppmärksamhet.

Är själv tjej! Märkte det i dag när en kvinna försökte göra personangrepp på henne i Ring P 1 men blev
suveränt avklippt av programmledaren T. Fogelberg.

Jag har ingen anledning att ifrågasätta Hanna Wigh:s berättelser i media. Man utsätter sej inte
för jobbiga intervjuer om man inte har något på fötterna.
Citera
2017-09-27, 09:59
Medlem
lectors avatar
"Vågar" inte pekar ut EN person men vågar misstänkliggöra allihopa?
Låter inte rimligt.
Citera
2017-09-27, 10:01
Medlem
JaneMarples avatar
Jag tänker bara på Assange och hans två musor som gaddade ihop sig varav den ena dock motvilligt. Här verkar flera högst villiga.

Jag tror inte hon får mycket sympatier hos kvinnor, inte kvinnor som är SD-are, och inte heller från de kvinnor som är insatta i SD's kultur men kan luta både till och ifrån SD politiskt i olika frågor. Wigh är inte poppis bland kvinnor.
De rabiata SD-hatarna har julafton men jag tror inte de blir fler än de redan är. OM jag själv varit en som tvekat att rösta SD skulle det faktum att Wigh är borta för alltid ge positiv input. Hon har alltid framstått som en klösamaja, och bimbo, trasig och med "problem".

Hon avslöjade dock en förskingring och det ska hon ha cred för! Likaså fick hon bort två manliga svinpälsar 2012 och 2013, Även en bimbohöna hittar korn.

Däremot måste jag säga kulturen i partiet borde stramas åt. LB! Det hade jag inte trott, Jag trodde han hade bättre smak än så än att doppa i Hannah. Men att han far runt bland damerna hejvilit är känt och det är klart att det ställer till det förr eller senare. Fram för allt när han verkar ha en förkärlek för mindre stabila damer med diagnoser. Minns när hans dåvarande la upp en bild på twitter där hon dragit ner trosorna och visade all diarrén som satt utsmetad. Stabil tjej det där.

Problemet är att många (likt Ekeroth) tycker sig ha rätten att leva precis som vilka ungdomar som helst likt dem på universitet och studentkorridorer. Det håller inte!
Senast redigerad av JaneMarple 2017-09-27 kl. 10:12.
Citera
2017-09-27, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Nja hon hade ju rätt ang. de ekonomiska oegentligheterna. Ska ni här på FB göra precis som partiet? Det förbättrar ju verkligen läget. Känns mer som en bekräftelse. Så här gör SverigeDemokrater. Om någon är obekväm så trakassera och svartmåla denne.
Så som du desperat försöker svartmåla partiet? Inte bara idag, utan i åratal.
Är det sådan svartmålning du åsyftar?

Eller menar du att det är omöjligt att Wigh ljuger?

Eller menar du så som ni vänster-troll har attackerat och hånat samt förlöjligat Hanna tidigare då hon var aktiv i SD?
Hur hanterade ni hennes slagsmål i kommunfullmäktige? Eller hennes anklagelser om att ha blivit nypt utav en socialdemokrat?

Djävla hycklare. Ni vänster-troll är världsbäst på att hyckla.
Citera
2017-09-27, 10:03
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Är själv tjej! Märkte det i dag när en kvinna försökte göra personangrepp på henne i Ring P 1 men blev
suveränt avklippt av programmledaren T. Fogelberg.

Jag har ingen anledning att ifrågasätta Hanna Wigh:s berättelser i media. Man utsätter sej inte
för jobbiga intervjuer om man inte har något på fötterna.

Nej men en polisanmälan vill hon inte gå igenom. "De har ju så mycket att göra ändå"
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zem227
Folk här måste förstå att själva händelsen Hanna Wigh berättar om inte är det stora problemet. Är det påhitt eller inte är oväsentligt för medierna. Problemet ligger i att SD ledningen skiter i det när hon försöker berätta det för dem. Där finns det meddela intresset. Som sagt sant eller falsk anklagelse kvittar partiet måste ta tag i det.
Ska man dra det lite till sin spets så bidrar medierna i allra högsta grad till att vissa saker inte riktigt tas tag i, så är det lite överallt, inte minst inom SD. OM någon inom partiet ser en sak som borde utredas och kanske polisanmälas så vet alla inblandade att allt kommer vevas inför hela befolkningen - det kan leda till att man låter saken bero...
Citera
Medlem
lectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zem227

Säger hon ja.
SD har polisanmält händelsen eftersom hon vägrar göra det. Hon är enbart ute efter att göra största möjliga skada och ingenting annat.
Sprlar ingen roll om det är sant eller inte så gör det mycket skada och det vet hon.
Hon är inte RÄDD för SD. Hon är inte en sån som är rädd. Skulle hon gjort allt detta om hon vore RÄDD?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in