Citat:
Ursprungligen postat av
intermittentexplosivitet
Jag fattar inte, oavsett vilket håll jag läser ifrån

Folk missförstår vad man skriver med flit. Det jag vill framföra att ett politiskt parti kan inte ta ansvar för alla som röstar på dem, och är anhängare.
Sen så är det ett lotteri vem som blir åtalad och dömd för skitbrott i Sverige. Risken för att bli oskyldigt dömd, eller dömd för strunt ökar om "samhället", typ folk som Massi-Fritz hakar på och vill statuera exempel. Då blir det juridik med sharia knorr. Särskilt illa kan det bli det för någon som drabbas om media får blodvittring.
Just med tanke på att brott antagligen är preskriberat, och i övrigt inte går att utreda efter så här lång tid, blir uppmärksamhet denna sak initierad av Hanna Wigh, extra tarvlig.