2017-09-27, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Misshandeln = tog ett grepp om en polismans tumme.

Är det allt? Svennar och grisen är fan gjorda av porslin och bölar för allt. Ludret boxade ju en annan politiker det är långt värre.
Citera
2017-09-27, 13:50
Medlem
kuntakinte55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresk66
Det verkar som att Åkesson får mer och mer rätt i att detta är ett journalistiskt haveri, som han nämnde i 22-nyheterna samma kväll som Kalla fakta.

Skulle det visa sig att det inte finns nån sanning i HW:s påstående borde hela Kalla fakta-redaktionen få sparken!
Hela Sverige är ett journalistiskt haveri av stora mått.

Judiska TV4 och deras ledning sparkar ingen som "gör sitt jobb" med att vilseleda folket, tvärtom försöker de få in fler lojala desinformatörer och hittar de inga så skapar man dem på det sätt vi nyss bevittnat.
Citera
2017-09-27, 13:51
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Citat:
Han tog ett hårt grepp om en polismans tumme för 15 år sedan, det är allvarliga saker vi talar om här.
Citera
2017-09-27, 13:51
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ingen har sagt något annat, men vad är det för riksdåre som ens går så långt?

Men som sagt, ni kan ursäkta det hur mycket som helst men: https://nyheter24.se/nyheter/politik/877582-sverigedemokraterna-kriminella-domda-brott
Citera
2017-09-27, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Han tog ett hårt grepp om en polismans tumme för 15 år sedan, det är allvarliga saker vi talar om här.

15 år sedan!? Fan alla har ju skelett i sin garderob om man går bak så långt!
Citera
2017-09-27, 13:54
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UlphSvenson
Ingen har sagt något annat, men vad är det för riksdåre som ens går så långt?

Men som sagt, ni kan ursäkta det hur mycket som helst men: https://nyheter24.se/nyheter/politik/877582-sverigedemokraterna-kriminella-domda-brott

Det har väl inget med detta ämne att göra ? det skulle vara som om jag la upp en lista på otrogna kvinnor och sen hävdade att alla kvinnor är otrogna. Jag är orolig för att Linus inte skall få en rättvis behandling med tanke på att han tidigare blivit dömd.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Säger det mesta. När jag såg henne i TV4 nyhetsmorgon så kändes det rätt så uppenbart att det var en historia baserad främst på hämnbegär och att hon i vissa delar kanske hade blivit tillsagd på förhand vad hon skulle säga. Kombinationen revansch och att hon säkert blivit erbjuden en större summa pengar för att ställa upp i TV och tycka synd om sig själv. Jag tror dessutom knappast att hon var fullt allvarlig när hon sa att hon hellre hade satt barnen i en koranskola, "för där respekterar de kvinnor". Detta måste vara något som PK-media sagt att hon skulle säga, som ett steg i att förbereda oss för islamisering.

Du tror inte att hon får utstå en väldig massa hat och hot nu och att det är en stor risk hon tar bara för att få hämnd?
Vem skulle ge henne de pengarna?
Citera
Medlem
Fladerlappens avatar
Hade inte Hanna ett relativt nytt nostalgi foto på henne och LB på sin FB?

Hittar den inte själv men stod tidigt i tråden
Citera
2017-09-27, 13:57
Medlem
kuntakinte55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunnysideup
Jag undrar om det kan va så att hon undvikit att gå ut med namn kan va för att inte göra sig öppen för en anmälan om förtal?
Låter rimligt. Alternativt har hon känslor för sin mångåriga sexpartner. Kan knappast vara ovänner direkt om de har sex med tillhörande och eftersnack i så många år.
Citera
2017-09-27, 13:58
Medlem
Golonkas avatar
Jag har varit väldigt skeptisk gentemot Wigh ända sedan jag såg och hörde henne för första gången. Togs hon med för att "locka väljare" som något sexigt kuttersmycke, så gjorde man en gruvlig tabbe. Man ska inte kritisera folk för sådant de inte kan hjälpa, men kombinationen utseende, tänder, dialekt och innehållet i vad hon säger, har aldrig varit ett lyft för SD direkt. Och jag har alltid haft en känsla av att Wigh är något av en loose cannon... Vilket vi ser tydligt nu!

Dock finns det ganska många tomtar i SD (som för övrigt inom politiken totalt sett) så därför kan jag inte helt avfärda hennes övergreppsstory, även om den kanske blommat ut lite efterhand som uppmärksamhet och bekräftelse nu flyter som sirap över Hanna. Uttalandet om att hellre ha sina döttrar i koranskola än i partiet, tyder på att hon varken är seriös eller sannfärdig. Wigh uppvisar flera likheter med personer som hoppat av sekter och rörelser där sammanhållingen mot en fördömande och avståndstagande omvärld varit ett förenande kitt. Nu känner hon sig välkommen i morgonsoffan och slickar i sig uppmärksamhet och välvilja.
Citera
2017-09-27, 14:01
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Fria Tider är snabb samtidigt som msm och "offret" inte vill gå ut med namn. Bylund har ett dåligt omdöme när det kommer till kvinnor.

http://www.friatider.se/linus-bylund-sd-tar-timeout-efter-sexuppgifterna
Citera
2017-09-27, 14:06
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuntakinte55
Hela Sverige är ett journalistiskt haveri av stora mått.

Judiska TV4 och deras ledning sparkar ingen som "gör sitt jobb" med att vilseleda folket, tvärtom försöker de få in fler lojala desinformatörer och hittar de inga så skapar man dem på det sätt vi nyss bevittnat.

TV4 har lärt sig av valkampanjen i USA. Båda parter anklagar varandra för våldtäkter och sexuella ofredanden.

Det positiva är att svenska msm gör alternativ medias jobb. Msm visar hur oseriöst msm är och inte bör tas på allvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in