2017-09-26, 22:54
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiteOnTile
Nu behöver inte nationalism vara enbart förknippat med SD.
Jag har lagt tänderna i glaset redan och är gammal nog att bestämma tidpunkt för sänggående alldeles själv.

Det vet jag, men det var det du implicit menade, eller hur?
Citera
2017-09-26, 22:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BugsyFloyd
Finns det något sätt och se om hon fått en fett summa inlagd på sitt konto av Bonniers, kanske även en anledning varför hon är nojig att det polisanmälts då det lär komma fram då.

Det där skulle vara intressant att gräva i. Hur mycket betalar Bonnier henne för storyn?

Hon har två barn, vet att hon inte kommer att sitta i riksdagen efter nästa val och är väl inte direkt ett kap på arbetsmarknaden (i likhet med de flesta politiker).

Fallet från riksdagen till att sitta i kassan på ICA är stort. Hur stor var judaspengen?
Senast redigerad av borskungen 2017-09-26 kl. 22:56.
Citera
2017-09-26, 22:55
Medlem
Ser att Linus Bylund dras upp här i tråden ett flertal gånger, varföe misstänks han?
Citera
2017-09-26, 22:55
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Vilka fler kvinnor har Linus Bylund horat runt med? han har ju aktivt umgåtts med (en av de sista SD kvinnorna) Paula B i pod casten! Hon har inte vad jag sett gått ut till hans försvar eller ens yppat ett ord om detta...

Hon har mig veterligen haft annat för sig på sistone så det kan förklara den saken. Med tanke på att hon inte tycks vara så speciellt "tight" med HW längre så kan man väl dock ana att hon kanske heller inte helt köper hennes version av det hela, men det är en ren spekulation från min sida.
Citera
2017-09-26, 22:56
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Men, lägg ner ditt djävla avskräde! Vänta tills någon blir dömd istället, men då ingen kommer bli det så duger väl inte detta för dig, din pissluffare! Jag vet inte vad som hänt, ej heller du - men du litar blint på någon du ej ens känner - bra där!

Jag förstår att du läste artikeln om nättrollen, men det ger dig inga favörer att försöka tysta andra åsikter. Vill du köra den tonen så förslår jag dagcentret hos SD för jag diskuterar ett misstänkt brott som en åklagaren utreder. Jag tror inte du har förstånd nog att fatta innebörden av SD unkna kvinnosyn. Ska du dra på här så ät mer gröt lille man.
Citera
2017-09-26, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Men, lägg ner ditt djävla avskräde! Vänta tills någon blir dömd istället, men då ingen kommer bli det så duger väl inte detta för dig, din pissluffare! Jag vet inte vad som hänt, ej heller du - men du litar blint på någon du ej ens känner - bra där!

Du missa en sak. Linus är redan dömd och det för våld. Och våld ingår i ordet Våldtäkt märkligt va?
Citera
2017-09-26, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Det är en av de sämst skrivna tingsrättsdomar i svensk historia...
Just so you know, helt utan relevans. Umeå tingsrätt, herregud...
Hmm, ja han var ju MP politiker och till råga på allt både muslim och mörkhyad. Då måste det ju vara ett justistiemord...Han blev dömd, det är sakfakta!
Citera
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Linus B och alla andra har rätt att "hora runt" med precis vem de vill. Det ska bara handla om ömsesidighet, inte överfall.
Självklart och vi vill höra om det!!! detta är skaller och vi alla utom LB älskar det!
Har du några mera namn som Linus "pålat"? Paula måste han väl satt ändå pålen i också eller är hon inte lika frigjord som HW?
Citera
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Det gällde Håkan Borg och han sparkades ur partiet eftersom han bland annat skickat porrfilmer till flera SD-kvinnor. Tyckte du att SD agerade fel då?
Vart står det i lagen att man inte får skicka det? Nån moralpaniklag?
Citera
2017-09-26, 22:58
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Du missa en sak. Linus är redan dömd och det för våld. Och våld ingår i ordet Våldtäkt märkligt va?

Han är ju inte dömd i det här fallet.. Min gissning är att han inte blir det då brott inte begåtts, men det är bara min gissning..
Citera
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Om man läser den här tråden och folks reaktioner behöver man ju inte precis undra varför HW tvekade i det längsta med att gå ut med/anmäla den här händelsen. Hon visste vilket jävla drev av dreglande hundar som skulle hoppa fram och börja morra, och vräka hatkommentarer över henne. Oväntat? Näpp.
Om hon dessutom har haft den här relationen med GM i smyg vid sidan av ett fast förhållande har det knappast känts mer lockande att offentliggöra det, eftersom det riskerade att komma fram saker som hon inte ville skulle komma ut.

Hatkommentarer?

Hon missbrukade sin situation och kom inte undan med det.

Hat? Kom igen nu.
Citera
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loooogi
https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fwww.aftonbladet.se%2Fnyhe ter%2Fa%2F6xn1o%2Fwigh-ytterligare-ett-satt-for-pa rtiet-att-smutskasta-mig

Från och till så har alltså Hanna och tafsaren knullat runt i tre fyra år.
Är inte det här vad man kan kalla för att överreagera och verkar näst intill löjligt.

Jo, avslöjandet om deras mångåriga sexuella relation är ett stort bakslag för TV4 - Expressen - Aftonbladet - DN och SVT. TV4 inser vad klockan är slagen och erkände i Nyheterna att SD hanterat affären på rätt sätt.

Självfallet är uppgiften helt avgörande för polisens bedömning. Ord kommer stå mot ord. Dessutom brukade paret frekvent ha sex. Hanna agerade inte ett skvatt när händelsen med fingerpullandet skulle ha inträffat utan väntade i ett år då hon kontaktade media. Märk väl, vid en tidpunkt då hon gjort sig omöjlig i partiet, bl a genom att spöa en äldre dam på ett partimöte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in