2017-09-26, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Sorry, jag tror de flesta här betvivlar att du har insyn i vad som händer internt inom SD.

Det finns folk så det räcker som kan berätta det där för oss. Hanna Wigh t ex
Citera
2017-09-26, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BnH
Haha klart inte

Har för mig att det dök upp i samband med någon våldtäkt av medvetslös, men det kanske var att hon inte hade möjligheten att säga nej

Det är ju faktiskt en jävla skillnad.
Då utnyttjar man någon i en särskilt utsatt situation, vilket gör det till våldtäkt.
Citera
2017-09-26, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pung
.

Var det den där armen på halsen som fick henne att frukta för sitt liv? I så fall rusar man väl därifrån så fort man får chansen? Det är en våldtäktsman och potentiell mördare hon beskriver, som inte drar sig för att överfalla henne ens i en byggnad full med vakter och kameror.

Istället fortsätter hon umgås med personen i ett år.
.
.

Ungefär så. Det håller liksom inte att då komma lååångt efteråt och babbla om våldtäkt.
Hennes beteende blir mer o mer avskyvärt ju mer jag får veta om detta.

Att kvinns som helt på eget bevåg stannar kvar i förhållandet istället för att säga upp det ska inte kunna komma långt efteråt och lipa över något som helt plötsligt blivit till ett "övergrepp" för att de vill ha pengar, köra utpressning, hämnas, är svartsjuka, rädda sitt eget skinn eller något annat skit.

Vi har sett att Hanna har skinn på näsan och självklart hade hon gjort något DÅ när detta hände om det störde henne så mkt.
Citera
2017-09-26, 22:40
Medlem
Mycatisonfires avatar
Hanna försöker fiska efter ett nytt jobb?
Citera
2017-09-26, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J39
Ingen ide att prata eller debatera med pk greta.
greta75 skulle även hata sd om till och med skulle byta ut hela partiledningen, ändra namn och kopiera hela S eller MPs politik.

Ja tacka vet jag alla muppar i mp.....det folk med skills det....
Citera
Medlem
Jag vet inte om det HW säger är sant eller inte men jag tror att den hon anklagar är Linus Bylund
Citera
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Sorry, jag tror de flesta här betvivlar att du har insyn i vad som händer internt inom SD.

Skriv gärna jag betvivlar och inte talat för dom flesta för det indikerar bara på att den hala isen har brustit då det handlar om konkret fakta. Visserligen är det skvaller, men egentligen finns det en brottsmisstanke och tråden borde fått ett bättre öde där diskussionsunderlagets fokus vore mer seriöst.
Att sitta och säga till andra som inte delar din speciella uppfattning om fallet att dom inte har insyn är en brist så stor att man faktisk anser att du är pinsam. Åklagaren begår ett misstag antar jag och alla dom som utsatts för den här mannen vet inte vad som sker internt? Hahahaha..hahah.
Citera
2017-09-26, 22:42
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Om hon dessutom har haft kontakt med TV 4 sedan början av detta år så blir det mer och mer skumt.

Finns det något sätt och se om hon fått en fett summa inlagd på sitt konto av Bonniers, kanske även en anledning varför hon är nojig att det polisanmälts då det lär komma fram då.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Det här handlar om en annan händelse. Mannen är inte den som ska ha våldtagit HW.

Nej, glöm Linus!
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Hahahahaha! Nu när det är en partikollega är det inte våldtäkt längre men när en neger är anklagad då djävlar
Så här ser våldtäkt ut
https://www.google.se/search?q=elin+krantz&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved =0ahUKEwi9g-z32sPWAhUBMJoKHd5EDKUQ_AUICigB&biw=1366&bih=652#im grc=-uStJ4Ud0QkC1M:
Citera
2017-09-26, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
hehe nu har hon raderat... Men är hon LB före detta? vad heter hon mer än Karin
Visste inte ens att hon hetteKarin. Men jag har gått in på hennes Twitter många gånger för att få dagens "hö-hö". Trodde aldrig jag skulle se henne omnämnas här.
Citera
2017-09-26, 22:43
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Utpekad SD-politiker förnekar brott
SVERIGE Den SD-politiker som anklagas för sexuella övergrepp mot Hanna Wigh säger sig ha tagit time out och har lämnat riksdagskansliet. Åklagare har inlett en förundersökning efter en polisanmälan om sexuellt ofredande. Den utpekade riksdagsledamoten förnekar brott.
http://www.gp.se/nyheter/sverige/utpekad-sd-politiker-förnekar-brott-1.4671400

Varför tar han timeout? Finns ingen logik i det om han nu är utsatt för lögner, och han borde väl opponera sig det grövsta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in