2017-09-26, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sopphjonet
Det är väl ingen som på allvar tror att det är Jomshof?
Dessutom sitter han väl i partistyrelsen och det sade sig ju MGM inte göra i intervjun.

Jomshof är en ful fisk helt klart, utåt sett vill han framstå som en feminin äldre herre som gärna gråter ut hos kollegerna men sådant där är typiskt för psykopater.

Om han inte är direkt skyldig har han skapat en kultur som kunde möjliggöra detta. SD har mig veterligen inte ens tagit några initiativ till att blottlägga förtryckande strukturer. Det är bra komiskt att SD som systematiskt är emot blottläggande av sturkturer nu blir biten i röven för detta. Hahah komiken alltså.

Bylund är annars ett bekräftat namn av mina källor.
Citera
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
HW var ju väldigt angelägen om att anmälan inte skulle göras. Om hon n berättade om händelsen till RJ så torde hon också meddelat att hon inte ville anmäla. Varför skulle han i s f göra en anmälan mot hennes vilja.

För att visa att han tar det på allvar.
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lattebarnet
Det är Linus Bylund. Finns ingen tvekan längre efter exet Karins långa "rant" på twitter.

Känns ganska troligt, ja. Huruvida han sedan är skyldig eller inte är väl en annan femma, men nog pekar mycket på att det är just han som HW anklagar.
Citera
2017-09-26, 21:56
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lattebarnet
Det är Linus Bylund. Finns ingen tvekan längre efter exet Karins långa "rant" på twitter.

Jeez. Detta öppnar upp en ny värld för mig. Har nog aldrig sett en trasigare Twitter.

Lite citat:
- Vi har jobbat halva dagen med att lägga mosaik och klinkergolv. Jag har inte stått på knä såhär länge sedan min pappas femtioårsdag!

- Jag kallar min vibrator för "extrapappa", men det är för att min riktiga pappa har Parkinson.

- Fredagen blev just 175 mg bättre (bild på en mun med piller i)
Citera
2017-09-26, 21:56
Medlem
Lite info :

Hanna Elin Erica Wig Mazeitaviciené

Är GIFT!

med byggaren Mantas Mazeitavicius

Hon visste att information om hennes otrohet skulle komma ut efter skandalen med maggan. Hon hittar på hela sexövergreppet för att hon mår inte mentalt bra. Hon är Bipolär(vilken suprise!) och har varit sjukskriven i omgångar för psykiska problem.

Här har ni en trevlig mysbild med familjen. Kan tänka mig att Mantas är måttligt glad över hennes otrohet som sker gång på gång
Bild på myspys familjen med barn och husdjur
http://www.aretrunt.se/wp-content/uploads/2015/11/Familjen-Mazeitavicius-Wigh-700x497.jpg

Myspys artikel : http://www.aretrunt.se/nar-tussen-skulle-begravas-oppnade-han-ogonen/

Hon gillar uppmärksamhet helt enkelt i kombination med bipolär och SD + kvällstidning så slutar det i katastrof som alla kan räkna ut...

Inte första gången hon är med i denna snurran.

Se :
https://www.aftonbladet.se/nyheter/article17153361.ab

Helt meningslöst att outa SD politikern det handlar om. Det är ingen gift person. Men ingen mening att han ska få sitt ansikte i kvällspressen för detta påhitt. Det är rent påhitt från hennes sida. OBS är ingen SD:are. Utan de hade utvisat mig. Detta kommer slå tillbaka på henne på det personliga planet att detta är komiskt Helt enkelt bipolär fruntimmer som lallar runt i kvällspressen. Haha kommer bli en klassiker detta!
Citera
2017-09-26, 21:57
Medlem
Starbacks avatar
Det är precis det här jag menar.
Citera
2017-09-26, 21:57
Medlem
javeliners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Vad är det du inte förstår?
Sker det utan samtycke är det ett brott. Det är fullständigt irrelevant om de haft en sexuell relation tidigare eller ej. Lär dig lite grundläggande straffrätt innan du kommer med minst sagt puckade uttalanden.

Du tänker inte längre än där lagtexten slutar.

I en potentiell rättegång är det självfallet av betydelse att de berörda parterna haft en sexuell relation under längre tid med varandra vilket försvaret kommer lägga stor vikt vid, är min gissning.
Citera
2017-09-26, 21:58
Medlem
Erik Östs avatar
Om det är så att endast ord står mot ord.

Hur ska en åklagare kunna driva fallet vidare?
Hörsägen?

Jo jag vet att när SD är inblandat i någonting är allt möjligt iofs.
Dessutom valår nästa år.

Om något har hänt verkar det ligga nåt annat bakom , tror jag , nåt gammalt groll.

Det ska bli intressant att se var , när och hur hon fortsätter sin " karriär" efter det här iaf !
Då kanske man kan ana vad som låg bakom.
Senast redigerad av Erik Öst 2017-09-26 kl. 22:04.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Det är solklart att dom har stora problem med avskum som har noll respekt för kvinnor.
I dag hånar partiet HW på sociala medier och visar upp sitt rätta tryne.
Oseriöst patrask är vad SD är.
Du ljuger och har inget underlag på något förhållande öht. Återkom med underlag, och tills dess är det kvalificerat snömos.
Nej det är inte solklart, bara i din perversa hjärna. Du är bara ute efter att svartmåla det parti du hatar allra mest av allt på jorden för du är en skev människa. Du ägnar dig bara åt att ljuga, återkom när du har några som helst bevis på någonting överhuvudtaget.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BugsyFloyd
Hon ville ju inte anmäla sin mångåriga knullkompis. Nog planerade hon istället detta men ville ha lite händelser att referera tills SD anmälde on nu står hon med byxorna nere och tablett burken vid öppen.

Om hon dessutom har haft kontakt med TV 4 sedan början av detta år så blir det mer och mer skumt.
Citera
2017-09-26, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Om det är så att endast ord står mot ord.

Hur ska en åklagare kunna driva fallet vidare?
Hörsägen?

Jo jag vet att när SD är inblandat i någonting är allt möjligt iofs.
Dessutom valår nästa år.

Om något har hänt verkar det ligga nåt annat bakom , tror jag , nåt gammalt groll.

Det finns flera metoder för en åklagare att fälla en brottsling i dessa fallen. Om inte brottsligen själv erkänner sina brott kan man fråga runt bland bekanta och använda indirekta bevis.
Citera
2017-09-26, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeanclaudevandamme
Och dessutom hade de ett förhållande

Är det ok är begå en våldtäkt mot någon man är i ett förhållande? Trodde bara araberna i Saudi tillät sånt men där ser man. Även i SD går det bra
Senast redigerad av becknaren99 2017-09-26 kl. 22:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in