2017-09-26, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Läs denna länk så är det uppenbart inte Linus Bylund som är MGM.
http://www.expressen.se/nyheter/sd-ledning-teg-om-sexlarmet/
Du har fel. Det är snarare ett argument för motsatsen. Han säger själv till Aftonbladet (från 01:30 ungefär):

Citat:
Hon har redan sagt det till mig att hon tycker att det är skönt att jag finns där, och jag har ju stöttat henne i olika skeden

http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/O4Gkw
Citera
2017-09-26, 22:17
Medlem
Hon brände sina broar i SD och söker nu alternativ karriär. Hanna. Fan jag litar inte på ett ord och du fuckar upp för verkliga offer.
Citera
Medlem
Provokatörs avatar
Jag vill minnas att hela Sveriges etablerade medier gick igång på ett rykte om att Trump skulle ha haft en hel hotellsvit full med kissande horor några år tillbaka.

(FB) "Ryssland har känsliga uppgifter om Trump"-4chan trollar HELA mediavärlden, inkl. SV

Trump vann ändå.

/Provokatör
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
Hanna sade nyss på Tv4 nyheterna att deras sexuella förhållande inte ger den anklagade rätt att våldta henne. Reportern frågade Hanna om den anklagade mannens påstående om att de haft en sexuell relation under en längre tid stämmer och det gjorde det. Så jo, där finns underlag. Håll dig till fakta och sluta snömosa jävla patrask.

Hon bekräftade inte den sexuella relationen men hon dementerade den inte heller.
Citera
2017-09-26, 22:18
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Mer substans än SD fotfolk som hånar och ställer diagnoser utan underlag. Skämskudden på er och intelligensen är under dagisnivå. Precis som befarat så går man i försvarsinställning med argument som en förståndshandikappad. Har du inget mer att komma med än troll? Hur vore det om SD lärde sig lite svenska värderingar?

En förståndshandikappad hade klarat att argumentera bättre än dig. Du försöker framställa dig som en manlig version av moder Teresa och tvekar trots det inte att dra precis alla SD anhängare här över en kam. Patetiskt, minst sagt.
Citera
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Visst, men i dagsläget har SD 6 dömda i riksdagen och det slår inte dom andra partierna. Dessutom tror jag inte dom sitter kvar eller försvaras och att dom trakasserar den som yttrar sig. Det är ungefär lika intressant som när dagisbarn jämför med annat. Väx upp!
Va? Det var ju du som sa att SD-are har noll respekt för kvinnor.
Jag tror nämligen inte att man kan göra den generaliseringen.

Dömda i riksdagen:
Bylund greppade en polismans tumme.
Louise Erixon slogs med en annan tjej.

Men visst, Filper och Roger nånting är ex-kriminella som inte borde kommit in i riksdagen om jag fått bestämma.
Citera
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Förvisso. Men varför då ljuga om relationen, vilket hennes egna ord bevisar att hon gör?
Hade hon skippat den biten så hade hon behållt lite trovärdighet. Nu har hon ingen.

Åh, jo det har hon eftersom det förekommit tidigare och att hon talat om detta under mycket lång tid.
SD gjorde ingenting mer att prata. Sen har hon åklagarens utredning om hon är villig att kliva ett steg längre. Och följer dom andra utsatta dessutom upp så är klockan slagen för avskummet.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Du hade självklart resonerat så också om det varit en miljöpartist som varit anklagad av Hanna. Eller hur?!
Absolut inte. Nu handlar det dock om SD, och det är en jävla skräll om det vore sant. Därför är det extra allvarligt för mig personligen.

Att jag hade brytt mig noll / stått på anmälarens sida om det var ett annat parti har du förmodligen helt rätt i.
Citera
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Artikel från 2013
Men det var väl i den vevan det hände?
Citera
2017-09-26, 22:19
Medlem
Citat:

Nej, det här är en separat händelse.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forsberg21
Linus Bylund?

Pausar/rebootar/omorganiserar/whatever. I'll be back. står det på hans Twitter!
Verkar sannolikt, rimligt att det år han.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ja, jag dabbade mig lite där. Trodde du missat årtalet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto