2017-09-26, 21:04
Medlem
Koettbullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Det mest tragikomiska är hur alla SD-slöddertroll här i tråden är så säkra på att Hanna bara hittar på. Kan det månne bero på att det utpekade själv är SD-are?

För tänk om den utpekade varit miljö-eller vänsterpartist; hur hade det låtit då? Jo, något i stil med: "Outa det förbannade vänstersvinet! PK-media kommer att göra allt för att skydda honom!"

Eller hur, ärade SD-pack i tråden?
Du har fel. Som Sverigedemokrat avvaktar jag ivrigt såväl polisanmälan, dess utredning samt ett eventuellt namn på den påstådda gärningsmannen.
Citera
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strommingen
Man jobbar i varje situation för bästa möjliga utfall. Då var det att inte få en skandal på halsen. Nu när man har den så måste man visa att man gör det "rätta".

Att polisanmäla en påstådd våldtäkt är knappast skandalöst. Att däremot helt skita i att anmäla en påstådd våldtäkt är tveklöst skandalöst.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TajtKnullaren
För att skillnaden är att SD är en stor inavlad familjefest där man väljer in familjen rakt in i toppen så att man lätt kan hämta ut två löner. Människor som däremot går den hårda vägen kan bli kickade på en eftermiddag då de kritiserat den allsmäktiga ledningen. Givetvis visste alla i ledningen om detta, men med tanke på hur svagt virke det är i toppen förvånar ingenting mig.

Nu för ett tag sedan erkände ju Jomshof att han brukade sitta och gråta ut hos de andra att han inte orkade längre, något säger mig att det i stort sett bara är Åkesson, Söder och Karlsson som verkligen vill SD. Och av dem är den ena psyksjuk och den andra en psykopatisk mytoman.

Gällande Löfven känner jag inte till några bevis på att han visste något så det uttalra jag mig inte om.

Länka gärna till bevisen till dina påståenden! Så synar jag gärna! Du känner ju inte till bevisen ang Löfven, skriver du? Jag hoppas verkligen nu om HW har rätt i det hon påstår om GW, att han åker dit ordentligt och hängs ut! Det förtjänar han om han är skyldig! Men han skall dömas först! Sedan tror jag på det...
Citera
2017-09-26, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Det kunde ju Jomshof också ha varit. Tack vare honom kommer det se ut som att SD inte kan markera att våldtäktsanklagelser tas på allvar inom partiet.

Jomshof är väl varken polis eller Hannas överförmyndare.
SD ser i dina ögon ut som du vill att SD ska se ut. Oavsett vad.
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Konstigt att media inte släpper namnet. Tänk vad mycket klick de hade fått. Eller så kanske man vill mjölka lite till och sedan släppa?

Media är nog ganska försiktiga eftersom en uthängning av den utpekade skulle kunna slå tillbaka mot dem om det visade sig HW farit med osanning. Som det ser ut nu så står som sagt ord mot ord och en hel del känns minst sagt oklart.

Kanske lättar media på namnet när det klarnar vem i riksdagen som tagit en timeout, eftersom man då kan hänvisa till att det ändå var känt den vägen.
Citera
Medlem
Citat:
Det mest tragikomiska är hur alla SD-slöddertroll här i tråden är så säkra på att Hanna bara hittar på. Kan det månne bero på att det utpekade själv är SD-are?

För tänk om den utpekade varit miljö-eller vänsterpartist; hur hade det låtit då? Jo, något i stil med: "Outa det förbannade vänstersvinet! PK-media kommer att göra allt för att skydda honom!"

Sån jävla töntig nivå på ordval så de finns inte.

försök att diskutera sakligt på FB och se vad som händer. (Högerslödder!! Vänsterpack!!!)

Omogen nivå som inte hör hemma i en saklig diskussion.

Mycket möjligt att det låtit så men som det mesta annat i detta fallet så har man alltså inte den blekaste. Återstår att se vad som händer (med OnT och eventuellt vänsterpartistvåldtäkter)
Citera
2017-09-26, 21:06
Medlem
Koettbullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagramupproret
Det här är min analys av läget. SD har ingen taharrush-kultur på grund av att de har en kristen skam inför sin sexualitet. I stället handlar det om skam beläggning och makt strukturer. Ekeroth är ju dvärg så han är nog oskyldig så jag lutar mer mot Jomshov eller Söder.
Om någon är en dvärg inom SD är det väl ändå Söder?

Denna skandal kommer blåsa över likt Trumps ”grab them by the pussy”. Verkligheten kräver krafttag som inget annat parti förutom SD erbjuder.
Citera
2017-09-26, 21:06
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVKKK
Självklart, två helt olika scenarion. Ett där påstått offer berättar och uppmanas att anmäla. Och ett där påstått offer valt att inte anmäla men i samarbete med TV4 anklagar en icke namngiven person. Rätt agerat i båda fallen.

Det är utomordentligt anmärkningsvärt att ni sverigedemokrater tycker att potentiella våldtäktsmän ska få röra sig fritt inom ert parti utan att ledningen lyfter ett finger.
Citera
2017-09-26, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TajtKnullaren
Ja men låt oss ta en titt på den gigantiska betacuckfesten som även går under namnet SD.
Då tar vi och kollar om det finns några släktband bland toppen.

Jimpan (även känd som nervkittlaren) har väl slängt in sin egen unga fästmö på en topposition, självklart ett resultat av hennes stora förmåga, även om ajg aldrig sett henne uppvisa denna stora förmåga.

Åkessons mycket sjuka svärmor som verkar ha stora problem med att bete sig ens mot sin dotter fick också sig en fin topposition.

Sedan har vi då Karlsson även känd som mytomanen, Söder och Jomshof alla har de gett arbete till sina närmaste.

Men detta är du såklart lyckligt ovetande om, Jimpan och de fyras-gäng skulle aldrig förlitat sig på släkten före kompetenta människor.

Förstår att detta var ett svar på annat MEN vad har det att göra med SD som parti? Att de skulle ha sämre förmåga för att några i toppen är släkt? Suck
Citera
2017-09-26, 21:08
Medlem
musttomtes avatar
Citat:

Kort och gött - det är kuken som styr. Namn är frågat av alla inom SD-kåren.. Det kvinnliga organet hehe
Citera
2017-09-26, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagramupproret
Det här är min analys av läget. SD har ingen taharrush-kultur på grund av att de har en kristen skam inför sin sexualitet. I stället handlar det om skam beläggning och makt strukturer. Ekeroth är ju dvärg så han är nog oskyldig så jag lutar mer mot Jomshov eller Söder.

I SD finns en annan kultur. Rätt osäkra män ger sig på kvinliga partikamrater och tror att de har makt för att de kan trycka upp dem mot en vägg och ta dom på fittan. Ekeroth har sina aggressionsproblem... men jag tror Jomshov och Söder snarare tar ut dom sexuellt. Misstänker att deras fäder inte axepterade dom när de var "unga män" och att de alltid kännt sig otillräckliga.

Men vi får väl se vad som kommer härnäst i fråga om bevis och ryckten

Söder måste väl ändå vara struken från listan över misstänkta(?) Jag kan inte föreställa mig hur han skulle bära sig åt för att få "rufsigt hår".
Citera
2017-09-26, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Bylund har tagit bort sina uppgifter om SD på sin fb...
Har inte han fru/sambo och barn fortfarande? Han känns inte som mannen som AB träffade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in