2017-09-26, 17:44
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flshbckmicki
MGM har en vän boende i Östergötland, några mil från BO, Ursprungligen från Mullsjö. Besökte Mullsjö i slutet av maj och träffade MGM (kanske även senare än så). Stämmer in på bilden från stallet, men har därefter klippt och färgat hår. (Känner inte dessa personer alls, har läst tråden bara och kollat Facebook/Instagram.)

m*ssth*m (*=i).

Vill inte blanda in några barn, MEN funderar på vems bebis hon verkar sitta barnvakt åt den 22 maj i Mullsjö, enligt sitt instagram? (För jag såg inte att det verkar vara hennes egen baby).

Hon nämner ett pojknamn (första bokstaven är L) på bebisen sin IG-bild. Är det samma namn som EG's bebis? Skriv inte ut barnnamnet i tråden, säg bara ja eller nej om det är samma/inte samma namn. Eller pm:a.
Senast redigerad av GilGrissom82 2017-09-26 kl. 17:48.
Citera
2017-09-26, 17:49
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
nej-hästtjejer bär då inte ljus tunna tights-
det skulle korva sig under byxorna-
och nej det är inte ridstövlar eller gummistövlar hon har på fötterna- det är korta kängor-
vistas man i stall för mocka osv så har man höga gummi-ridstövlar nästan upp till knä.
Denna flickas ben är feta och vita- hon solar inte bena. Ser lite klumpig ut i kroppsformen.
Det är nåt konstigt med denna person-först klädseln -hon är inte påklädd,
att gå in i ett främmande stall- så gör man inte normalt.
Tights är inte särskilt skönt att rida i, nej. Ser faktiskt ut som om hon är näck undertill. Men nu sitter jag bara på en liten mobiltelefon så jag har svårt att se riktigt. Även mitt sällskap tycker att hon är naken. Vad säger ägaren till filmen? Har bilden släppts i media? Har polisen verifierat att den är tagen på morddagen?
Citera
2017-09-26, 17:50
Medlem
Browndawgs avatar
MEN HERREGUD tråden.

Bilden/Bilderna från stallet på kvinnan är inskickade till polisen för veckor sedan.

Detta är AVFÄRDAT. Bilderna är inte intressanta i detta fallet. Om hon så skulle fått hästkuk i sig på bilderna.

Fan att måsta läsa om dessa bilder från stallet fortfarande.
Citera
2017-09-26, 17:52
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linkebodabo
"Henne" och "m*ssth*m" är samma person.

Tack (missade en del turer när jag var på jobbet).

Ja, i så fall är likheten både vad gäller hår och kroppstyp ganska uppseendeväckande. Plus att hon befann sig i EG's område rent geografiskt.
Citera
2017-09-26, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crustacea
Mitt fetade, skitsnack!
Både jag och min fru har halvhöga kängor när vi E i stallet, frugan rider även med kängor
Så att man måste ha ridstövlar är fel
flickan -hon var inte i stallet i syfte att ta en ridtur-om du och din fru rider i kängor, tofflor el barfota-
det är bilden vi diskuterar.
Jag skrev att om man mockar och sköter stall så har man i regel gummi-höga- stövlar.
SÅ klart du kan sköta stall sysslorna i trätofflor om du vill- det handlade om att tolka fotot- inte att alla måste mästra mig och beskriva om de går nakna i stallet själva eller vilka skodon som gäller för dem själva - det förekommer säkerligen alla märkliga klädesplagg i stall.
DU kan ha vilken uppfattning du vill -jag har min tolkning. EN främmande flicka halvnaken i ett främmande stall- det i sig är konstigt.
Senast redigerad av moshes 2017-09-26 kl. 17:57.
Citera
2017-09-26, 17:54
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crustacea
Mitt fetade, skitsnack!
Både jag och min fru har halvhöga kängor när vi E i stallet, frugan rider även med kängor
Så att man måste ha ridstövlar är fel
Jodhpurs funkar utmärkt. Eller ridkängor när man mockar.
Citera
2017-09-26, 17:59
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
MEN HERREGUD tråden.

Bilden/Bilderna från stallet på kvinnan är inskickade till polisen för veckor sedan.

Detta är AVFÄRDAT. Bilderna är inte intressanta i detta fallet. Om hon så skulle fått hästkuk i sig på bilderna.

Har polisen avfärdst filmen i media?
Citera
2017-09-26, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Vill inte blanda in några barn, MEN funderar på vems bebis hon verkar sitta barnvakt åt den 22 maj i Mullsjö, enligt sitt instagram? (För jag såg inte att det verkar vara hennes egen baby).

Hon nämner ett pojknamn (första bokstaven är L) på bebisen sin IG-bild. Är det samma namn som EG's bebis? Skriv inte ut barnnamnet i tråden, säg bara ja eller nej om det är samma/inte samma namn. Eller pm:a.
Det är samma barn, ja.
Citera
2017-09-26, 18:04
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flshbckmicki
Det är samma barn, ja.

Tack. Då finns en indikation att de har träffats i Mullsjö i slutet av maj.
Citera
2017-09-26, 18:07
Medlem
Koengkraeggs avatar
Citat:
flickan -hon var inte i stallet i syfte att ta en ridtur-om du och din fru rider i kängor, tofflor el barfota-
det är bilden vi diskuterar.
Jag skrev att om man mockar och sköter stall så har man i regel gummi-höga- stövlar.
SÅ klart du kan sköta stall sysslorna i trätofflor om du vill- det handlade om att tolka fotot- inte att alla måste mästra mig och beskriva om de går nakna i stallet själva eller vilka skodon som gäller för dem själva - det förekommer säkerligen alla märkliga klädesplagg i stall.
DU kan ha vilken uppfattning du vill -jag har min tolkning. EN främmande flicka halvnaken i ett främmande stall- det i sig är konstigt.

Nej, bara wannabe-ridtjejer gör sina stallsysslor i ridstövlar. Riktiga hästmänniskor har bekväma och oömma kläder, med muckers eller stallkängor på fötterna.

Det är inte ovanligt att idiotiska människor går in i främmande stall för att prata med hästarna eller t o m olovligen tjuvrida på dem. Inte heller är det okänt att östeuropeiska skåpbilar stannar utanför stall för att länsa dem på sadlar och andra tillbehör (10-20' värde per häst). Därför är det vanligt att hästägare har övervakningskameror i stallet.

Jag tippar att denna människa är ointressant för utredningen.
Citera
2017-09-26, 18:10
Medlem
Aftonballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
MEN HERREGUD tråden.

Ett par har mördats och en okänd kvinna syns i ett stall på söndagen som ingen känner igen. Skulle inte tro att det är avfärdat.
Citera
2017-09-26, 18:12
Medlem
Citat:
Du måste tipsa polisen om hästarnas vägran att dricka vattnet, om de tidigare drack- vad är det som gör att hästarna undvikit dricka.
OM någonting slängts i- så kanske dessa personer återvänder och tar bort det som slängts.
De har fått dessa uppgifter från början! O de har gått med hundar över Gärdet o hagen då det var såna vita flaggor som polisen sätter ut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in