2017-09-26, 14:24
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av April62
Nuvarande ägare.
https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fwww.ratsit.se%2F19811208 -Markus_Sebastian_Tjader_Akers_Styckebruk%2FRlUIGP aXx47ZazV6oLFZPzQFuEJNNug8uU4F7VH96UU

Jo, jag skrev att alla uppgifter utom färgen stämmer med vad som skrivits i tråden innan.

Citat:
Ursprungligen postat av Sorcar
Mar*us Facebook visar upp hans nyinköpta Oldsmobile, men den är vit/creme och rosa/orange.
Omlackad eller fel bil?

Antagligen fel bil. Kollade du alla första bokstäver eller gick du rakt på R för att den liknar H?
Senast redigerad av PeterNoster 2017-09-26 kl. 14:33.
Citera
2017-09-26, 14:36
Medlem
Angående kvinnan i stallet.....det är inte så att hon har vita tights på sig? Får inte ihop det med att benen är bara.
Citera
2017-09-26, 14:45
Medlem
MGM har en vän boende i Östergötland, några mil från BO, Ursprungligen från Mullsjö. Besökte Mullsjö i slutet av maj och träffade MGM (kanske även senare än så). Stämmer in på bilden från stallet, men har därefter klippt och färgat hår. (Känner inte dessa personer alls, har läst tråden bara och kollat Facebook/Instagram.)

m*ssth*m (*=i).
Citera
2017-09-26, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boomfuck
Angående kvinnan i stallet.....det är inte så att hon har vita tights på sig? Får inte ihop det med att benen är bara.

Jag tycker det ser ut som beiga tights. Brukar inte hästtjejer ha såna som ridbyxor? På fötterna ser det ut som gummistövlar, också vanligt att använda i ett stall.
Citera
2017-09-26, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flshbckmicki
MGM har en vän boende i Östergötland, några mil från BO, Ursprungligen från Mullsjö. Besökte Mullsjö i slutet av maj och träffade MGM (kanske även senare än så). Stämmer in på bilden från stallet, men har därefter klippt och färgat hår. (Känner inte dessa personer alls, har läst tråden bara och kollat Facebook/Instagram.)

m*ssth*m (*=i).

Kollade in henne också. Liknande kropp som på fotot från stallet och kollar man på hennes instagramkonto hade hon mörkt hår runt det datumet. Både hon och hennes pojkvän är vänner med EG på Facebook och alla följer varandra på insta.
Citera
2017-09-26, 15:12
Medlem
Torneros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gottemor
Denna bild är 100% sann och det är även den bilden polisen har fått!

Det kan ju inte vara en tillfällighet att någon luffare utan byxor stryker omkring i området strax efter tidpunkten för döden. Kan sätta min högra arm på att det är svanens sambo på bilden och att de har gjort detta tillsammans medan ungarna satt i bilen eller nåt.
Citera
2017-09-26, 15:16
Medlem
Torneros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flshbckmicki

m*ssth*m (*=i).

Det är också intressant. Kroppsstorleken verkar stämma. 11e juni Laden sig upp en bild på en kvällshimmel från Boxholm... Sedan dröjde det till nästa bild kommer 17e juni. Hon verkar ju lägga upp ganska mycket bilder. Något senare bytte hon dessutom hårfärg helt....
Citera
2017-09-26, 15:22
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tornero
Det kan ju inte vara en tillfällighet att någon luffare utan byxor stryker omkring i området strax efter tidpunkten för döden. Kan sätta min högra arm på att det är svanens sambo på bilden och att de har gjort detta tillsammans medan ungarna satt i bilen eller nåt.
Tur att det är ofarligt att slå vad på ett anonymt forum.
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Citat:
Nej nu börjar jag bli väldigt trött på den här misstänkte gärningsmannen. Han kan ju inte förklara bort varför hans DNA har hittats, så det är ju bara att börja snacka. Öppna truten och berätta vad fan hans DNA gör där. Är han nu oskyldig till själva morden, vilket jag inte tror eftersom han inte berättar något i förhören har han ju allt att vinna på att berätta och någon sorts empati om nu någon annan är skyldig till morden. Men eftersom han är tyst som en mussla vad det verkar som så är han nog jävligt skyldig till detta. Noll empati. Hoppas aset blir inlåst och nyckeln kastas bort.
Vet du något om han har förklarat varför hans DNA har hittats?
Nej jag vet ingenting, bara det som framkommit från åklagaren att han nekar till brott. Nu får ju aset öppna käften och berätta varför hans DNA är där. Lite heder (är kanske fel ordval) kan han väl skänka offrens anhöriga. Men att han inte erkänt något tyder ju på fullblodspsykopat. Är ju knappast någon som planterat hans DNA där.
Men om du inte vet mer än vad som framkommit kan du inte veta om han har öppnat käften. Och ändå vill du att han låses in och nyckeln slängs.
Citera
2017-09-26, 15:37
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:

Har du missat att polisen fått denna bild länge sedan? Du drar för höga växlar på detta. Om personen på bilden hade varit intressant hade vi vetat det vid detta laget.

Luffare utan byxor? Hon har ju tydligt tights på sig som hästtjejer brukar ha. Ofta beiga.
Citera
2017-09-26, 15:40
Medlem
linkebodabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Hon ser ut att vara korthårig när den yngsta föddes, så det är nog inte hon på bilden.

Är det inte rätt likt C*rolina L*kander? Om man jämför med bilden tagen i profil (uppe till höger) på henne facebook? Tycker mig se samma spetsiga näsa.
Jo, men inte minst lik en viss annan..
http://dayviews.com/*ouisanne93/460357710/ *l
Senast redigerad av linkebodabo 2017-09-26 kl. 15:45.
Citera
2017-09-26, 15:49
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Hon ser ut att vara korthårig när den yngsta föddes, så det är nog inte hon på bilden.

Är det inte rätt likt C*rolina L*kander? Om man jämför med bilden tagen i profil (uppe till höger) på henne facebook? Tycker mig se samma spetsiga näsa.

Kan ju vara peruk.......
Citera
2017-09-26, 15:50
Medlem
EAflumes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
Ok men man behöver väl inte vara vänner på Fb för det? Jag har bara vänner jag känner å gillar. Vet dock att många har så många de kan. Tyckte jag såg något förut om att han varit psykotisk i sitt liv. Känner du till det? Han har ju fått barn tätt å ganska ung. Var det något Mullsjöborna tänkte om honom?

Givetvis inte, har i princip bara folk jag känner på min fb. Vill inte outa mig för mycket här i tråden, men har varit bekant med MGM sen han var liten, därav att vi är vänner på fb.

Ja, det har ju varit känt att han varit deprimerad i perioder! Tex den där gången när missing people började söka efter honom. När han väl kom tillbaka sa han att han inte hade något minne av vart han hade varit under dagarna han var försvunnen.. Menar du om Mullsjöborna blev chockade över att han bildade familj så pass tidigt? Jadu kan bara tala för mig själv där, men ja! Lite förvånad blev jag allt. Men och andra sidan skaffar dom flesta barn hej vilt här!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in