Citat:
Ursprungligen postat av
TobiasBeecher
Något att beakta:
Hanna Wigh berättar att hon varit öppen med sina mediciner, narkotikaklassade smärtmedicinen Citodon.
https://www.skovdenyheter.se/article/wigh-sjalvklart-ar-jag-sarad/
Jag har för mig men saknar källan att Hanna Wigh gått ut med att hon även tar olagliga mediciner på grund av sina smärtor. Är man hög på tabletter kan ett frivilligt sexmöte bli en våldtäkt som en ren efterhandskonstruktion fastän det stämmer i målsägandes hjärna.
Då är det bara att avstå från piller eller män! Gör hon inte det är inte hon inte det ENDA offret i denna soppa."GM" 3 .2016 års man dyker upp långt efter de två 1913 års-männ som åkte ut anaböj.
Det vore ev välgärning om vi koncentrera oss på de siste åren. De gamla 2013-årsmän är obsolet, undersökta, bortkörda
VI har doch en sjukkriven riksdagsledamot som kommer att ta timeout så långe det behövdes. De verkar gå bra ihop med ryska kontakter och så. Jag tvivlar på namnet ifråga, jag tcyker alla verkar så snälla och seriösa. Men efternamnet börjar P, Jag vill inte tro det och skulle en liten del vara sant gissar jag på lika lida kålsopor