2017-09-26, 17:32
Bannlyst
SD klarar sig utan Bylund, men inte utan Åkesson.
Tvinga fram ett snabbt erkännande, sparka karln och fokusera på valet 2018.
Citera
2017-09-26, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Vad vet du om att Linus och Hanna haft en relation?

Jag har inte sagt att det är just Linus men den som är anklagad och Hanna hade en sexuell relation.. så vi får inte blanda ihop våldtäkter med se uell relation..
Citera
2017-09-26, 17:34
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Det ser mer ut som att åklagaren tagit initiativet här så vi får se hur HW agerar om hon fortgår en utredning. För att det ska ske falsk angivelse/tillvitelse krävs det att polisanmälan ska ske genom HW. Jag är osäker att så har skett för tillfället.

Hon har sagt till folk idag vem det handlar om.

Ifall det här är falskt så är det definitivt förtal så det visslar om det!
Citera
Medlem
JaneMarples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Något att beakta:

Hanna Wigh berättar att hon varit öppen med sina mediciner, narkotikaklassade smärtmedicinen Citodon.

https://www.skovdenyheter.se/article/wigh-sjalvklart-ar-jag-sarad/

Jag har för mig men saknar källan att Hanna Wigh gått ut med att hon även tar olagliga mediciner på grund av sina smärtor. Är man hög på tabletter kan ett frivilligt sexmöte bli en våldtäkt som en ren efterhandskonstruktion fastän det stämmer i målsägandes hjärna.
Då är det bara att avstå från piller eller män! Gör hon inte det är inte hon inte det ENDA offret i denna soppa."GM" 3 .2016 års man dyker upp långt efter de två 1913 års-männ som åkte ut anaböj.

Det vore ev välgärning om vi koncentrera oss på de siste åren. De gamla 2013-årsmän är obsolet, undersökta, bortkörda

VI har doch en sjukkriven riksdagsledamot som kommer att ta timeout så långe det behövdes. De verkar gå bra ihop med ryska kontakter och så. Jag tvivlar på namnet ifråga, jag tcyker alla verkar så snälla och seriösa. Men efternamnet börjar P, Jag vill inte tro det och skulle en liten del vara sant gissar jag på lika lida kålsopor
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Vad fan menar du med det? Att det är ok att begå ett sexuellt övergrepp mot en person som man har en sexuell relation med? Då ska den som hör talas om övergreppet skita i att man får information om att ett övergrepp har begåtts.

Hanna vill ha det till något som det inte var.. de hade en sexuell relation sedan 5 år tillbaka..
Citera
Medlem
L0110s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a11byndy
Hanna går på starka mediciner kan det vara så att hon fått vanföreställningar igen, hon var inblandad i slagsmål för några dagar sen vilket bekräftar att medicinerna kan vara inblandad...

Eller är det den utpekade sd-toppen som kanske pillat i sig en eller annan medicin och därmed "förivrat" sig??
Citera
2017-09-26, 17:35
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Sverigedemokraterna får skylla sig själva.

Låter man ett knarkande luder med borderline vara så pass högt upp inom partiet så får man faktiskt skylla sig själva.

Det står "TRUBBEL" i pannan på dessa tjejer.

Och ja, om man särar på benen åt höger och vänster så är man ett LUDER. Punkt.

Underbart resonemang om luder osv. Inte ett ljud om misstänkte som är under förundersökning av åklagare. Det är inte direkt så att man blir förvånad men trubblet dom har är deras kvinnosyn som inte är bättre än avskum. Man har hållit en våldtäktsidiot bakom ryggen för partiets skull och säkerligen för att det är en topp och en man. Självklart ska hon kallas för alla fula ord som finns, men det här är en stor skandal för partiet och ett sjukligt beteende. Fy fan!
Citera
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Vad fan menar du med det? Att det är ok att begå ett sexuellt övergrepp mot en person som man har en sexuell relation med? Då ska den som hör talas om övergreppet skita i att man får information om att ett övergrepp har begåtts.

Man knullar inte med någon sedan en rad års tid och kommer på flera år efter att en viss händelse tidigare i KK-relationen var upprörande, att man blev kysst och fick ett finger i underlivet. Det låter helt orimligt. En efterhandskonstruktion då man blivit arg på personen i ett senare skede.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Jag har inte sagt att det är just Linus men den som är anklagad och Hanna hade en sexuell relation.. så vi får inte blanda ihop våldtäkter med se uell relation..

Var hittar du sen infon, om att Hanna haft en relation med förövaren?
Citera
2017-09-26, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matamoro
Kan bara hålla med. Hon verkar fullständigt labil. Märkte det redan för några år sen

Men tänk då att SD-toppen inte märkte något?

Att de dragits med Hannah så länge är ju helt sjukt. Är det fittans makt eller?
Citera
2017-09-26, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Hanna vill ha det till något som det inte var.. de hade en sexuell relation sedan 5 år tillbaka..

Det spelar ingen roll om de hade en sexuell relation eller inte. Ett övergrepp är ett övergrepp.
Citera
2017-09-26, 17:37
Medlem
L0110s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Sverigedemokraterna får skylla sig själva.

Låter man ett knarkande luder med borderline vara så pass högt upp inom partiet så får man faktiskt skylla sig själva.

Det står "TRUBBEL" i pannan på dessa tjejer.

Och ja, om man särar på benen åt höger och vänster så är man ett LUDER. Punkt.

...och skjuter man budbäraren så har ingenting hänt...... kvinnosynen är garanterat ett problem utifrån alla som attackerar det potentiella brottsoffret......

- ja hur var klädseln nu igen, - och finns någon psykiatrisk amatördiagnos som kan förklara det hela, -eller -kvinnor med smärtproblematik ska stängas ut från den politiska arenan....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in