2017-09-26, 16:59
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alibjorn
Okej, så tv4 är alltså seriösa som inte hängt ut någon än?

I den aspekten ja däremot kunde de givit svar till SD när de frågade efter vem så de kunde hantera ärendet och ha mer kött på benen i polisanmälan de gjorde. I övrigt är tv4 oseriösa då de varken kunde presentera en registrerad polisanmälan (alltså är det bara rykten) eller annat konkret. Då lägger de sig på samma nivå som skvallerkärrings tidningar.
Citera
2017-09-26, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigiFlax
Inte en chans att Bylund skulle ha våldtagit Wigh. Hon är bara ute efter att skada partiet nu. Kanske som hämnd för att hon petades från partiledningen eller för ekonomisk vinning på något sätt.

Ville hon skada partiet skull hon ju inte ha sökt hjälp internt först. Det är Jomshof som skadat partiet genom att inte vidta några åtgärder när han fick kännedom om vad som skett i våras. Han sket i det rätt och slätt.
Citera
2017-09-26, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttis73
Så det du säger är att om utsaga A är sann, så är utsaga A sann.

Kraftfull argumentation där.

Eftersom jag argumenterar mot någon som skrev att det krävs bevis för att ett brott ska vara begånget så behövs ju det förtydligandet uppenbarligen då någon trodde att ett brott aldrig har begåtts innan en dom fallit. Vilket ju är kvalificerat nonsens.
Citera
Medlem
Sopphjonets avatar
Det hörs på Josef Fransson att han är från Skövde, det gör det inte på personen i Aftonbladets intervju.

Två saker som talar emot Linus Bylund: läspar han inte lite? Det tycker jag inte mannen i Aftonbladet gör.
Och varför skulle HW tacka för hans stöd i Wordpress för att i nästa andetag peka ut honom?
Citera
Medlem
Här finns en version av intervjun med lite justerad pitch. Kanske gör det lättare att höra vem det är:
https://dropfile.to/FXz2MAV

originalintervjun:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/O4Gkw/utpekade-sd-toppen-nekar-jag-ar-oskyldig--vi-hade-en-bra-relation
Citera
2017-09-26, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BugsyFloyd
Än mer står det kalrt hon är en sociopat/borderline so mtar till vilka medel somhelst i sina "korståg". Min fiendes "fiende" är min vän...

När förstod du detta?
Citera
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullegubben
Våldtäkt enligt dagens definition, tror jag.

https://lagen.nu/dom/rh/2010:6
Ja det är urholkningen jag avskyr.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigiFlax
Inte en chans att Bylund skulle ha våldtagit Wigh. Hon är bara ute efter att skada partiet nu. Kanske som hämnd för att hon petades från partiledningen eller för ekonomisk vinning på något sätt.

Vad i Bylunds persona får dig att säga detta? Bara känslor eller?
Citera
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caldusch
Nu får du väl ge dig.
Har du missat hela listan på potentialla kandidater?
http://piratepad.net/aEWpZb1fu7
Ja, en hel lista som en (1) person lade ut. Antagligen en icke SD:are.
Citera
2017-09-26, 17:02
Medlem
Hade vart kul att se reaktionen när en polisanmälan görs och de får svaret: ”yes, vi kommer nog ha löst detta till våren 2021 någon gång!”
Citera
2017-09-26, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Precis!😉 Hon har knullat bredvid medans hon var ihop med litauern👍 Bra tjej!!

Bra tjej?

Du menar att den lilla horan ska hålla käften när de vuxna i partiet håller på med jä.... aluminiumrör?
Citera
2017-09-26, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopphjonet
Två saker som talar emot Linus Bylund: läspar han inte lite? Det tycker jag inte mannen i Aftonbladet gör.
Och varför skulle HW tacka för hans stöd i Wordpress för att i nästa andetag peka ut honom?

Är också tveksam till Bylund, men va sägs om Oscar Sjöstedt?
MGM sägs vara en höjdare, Bylund är väl inte så stor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in