2017-09-26, 16:54
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pretorian1
Enligt Friatider har hon sagt detta under en intervju med TV4.

http://www.friatider.se/hanna-wigh-skulle-hellre-s-tta-min-dotter-i-koranskola-n-i-sd

Än mer står det kalrt hon är en sociopat/borderline so mtar till vilka medel somhelst i sina "korståg". Min fiendes "fiende" är min vän...
Citera
2017-09-26, 16:55
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johny1
Min magkänsla säger att det är Josef Fransson, om man lyssnar noga på den intervjun, han låter exakt som Fransson ...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/O4Gkw/utpekade-sd-toppen-nekar-jag-ar-oskyldig--vi-hade-bra-relation

Knappast. De har inte ens samma dialekt.
Citera
Medlem
Partisekreteraren i SD är nu en jättetillgång inför riksdagsvalet nästa år. För alla andra partier än SD vill säga. Jag hoppas verkligen att han stannar vid sin post.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomatsosen
Det krävs bevis för att fastställa att ett brott har begåtts, att säga att man har blivit utsatt för brott är inget bevis för att man har blivit utsatt för brott. Orkar inte svara dig mer du är ju helt tappad.

En domstol behöver bevis för att kunna döma någon för ett brott. Det har ju inget att göra med om ett brott har begåtts eller inte. Är man våldtagen så har ett brott begåtts. Och då säger man antagligen det.

Eller skulle du säga att jag vet inte jag är våldtagen för det finns ingen dom ännu?
Citera
2017-09-26, 16:56
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BugsyFloyd
Nope.

https://nyheteridag.se/sd-i-totalattack-tv4-utnyttjar-brottsoffer-och-valjer-att-undanhalla-for-polisen-for-sensationsverka n/

Det är ju helt fel eftersom allt finns i media återgivet sedan flera år. Klart dom vetat om detta. Men han har varit oantastlig och HW har även fått höra att hon ska passa sig jävligt noga. Så Åkezzon ljög senast i dag eftersom paritet visste om detta sedan länge. Det är ingen som missat. Herregud lägg ner lögnerna.

Citat:
Ursprungligen postat av BugsyFloyd
Än mer står det kalrt hon är en sociopat/borderline so mtar till vilka medel somhelst i sina "korståg". Min fiendes "fiende" är min vän...

Sure, och du är väl psykiatriker minst som fjärrdiagnostiserar?
Citera
2017-09-26, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Tänk att när det handlar om andra brott som folk inom SVT, SR, andra partier och "sällskap" har begått, så kastas det med namn och spekuleras hejvilt. I det har fallet så diskuteras iställets offret/offrens trovärdighet. Hur sjuk och störd H.W är istället för att bli förbannad och verkligen vilja veta vem det är och önska att förövaren blir lagförd.

Ni som outar oskyldiga annars, varför har ni silkessvantar på den här gången när folk från SD betett sig illa?
Nu får du väl ge dig.
Har du missat hela listan på potentialla kandidater?
http://piratepad.net/aEWpZb1fu7
Citera
2017-09-26, 16:57
Medlem
DigiFlaxs avatar
Inte en chans att Bylund skulle ha våldtagit Wigh. Hon är bara ute efter att skada partiet nu. Kanske som hämnd för att hon petades från partiledningen eller för ekonomisk vinning på något sätt.
Citera
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiteOnTile
Applicerbart på flertalet av SDs partitoppar och även anhängare.
Jag får en känsla av en hög topp, antagligen MK
Ja, blir som att leta efter en nål i en höstack. Känns ändå som att Bylund är MGM #1, har Sjöstedt som en dark horse. Sen lär det ju finnas många fler som kommer komma fram vartefter fler kvinnor vågar anmäla, om de nu vågar anmäla.
Citera
Medlem
Något att beakta:

Hanna Wigh berättar att hon varit öppen med sina mediciner, narkotikaklassade smärtmedicinen Citodon.

https://www.skovdenyheter.se/article/wigh-sjalvklart-ar-jag-sarad/

Jag har för mig men saknar källan att Hanna Wigh gått ut med att hon även tar olagliga mediciner på grund av sina smärtor. Är man hög på tabletter kan ett frivilligt sexmöte bli en våldtäkt som en ren efterhandskonstruktion fastän det stämmer i målsägandes hjärna.
Citera
2017-09-26, 16:58
Medlem
DesperateSourZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johny1
Min magkänsla säger att det är Josef Fransson, om man lyssnar noga på den intervjun, han låter exakt som Fransson ...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/O4Gkw/utpekade-sd-toppen-nekar-jag-ar-oskyldig--vi-hade-bra-relation

Det är Bylund. Inte Fransson.
Citera
2017-09-26, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
Du menar som han muslimska miljöpartisten som vägrade ta i hand, han fick inte utstå något mediadrev? Släpp offerkoftan, tönt.
Nej han som inte hälsade, fick utstå en del, med all rätt. Där var det ingen tvekan om skulden, han erkände ju direkt.... Menar den muslimske MP politiker från Umeå som 2015 drogade och våldtog en ung student, som han hyrde ut rum till. Blev dömd till 2 år och 6 månader. Var knappast ett mediadrev runt det. Ta av PK glasögonen så fattar du!? HW har på rekordtid gått från att vara en idiot i PK kretsar till att vara en nyttig idiot i samma PK kretsar. Alla Sverige vänner förstår det, men inte PK vänner. Därför kommer detta inte påverka SD negativt bland dom som röstar eller kan tänka rösta på dom. Lär vad som hände vid järnrörsskandalen... När detta blåst förbi slänger PK media henne på sophögen, psykiskt våldtagen av gammel media.
Citera
2017-09-26, 16:59
Medlem
Kycklingmedcurrys avatar
Lyssna på L.B i StudioSD podden så hör ni honom prata på ett "lugnare sätt" än vad han talar i tex. Riksdagen. Då låter det precis som den förvrängda inspelningen. Lägg märke till små harklande och småstammningar samt ett stort användande av "eeh"

Är inte helt 100 givetvis men jag tror starkt på denna tes
Senast redigerad av Kycklingmedcurry 2017-09-26 kl. 17:02. Anledning: Tillägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in