2017-09-26, 16:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JaneMarple
Det betyder inte motsatsen heller, att det ALLTID är sant vartenda ord.

Vi har nu fått förklaringen. Varför berättade inte Hanna att de haft en sexuell relation i många år😁 Patetisk tjej som nu får gå med svansen mellan benen..
Citera
2017-09-26, 16:44
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Segergudinnan
Jaha så nu tror jag vi vet som är SDs store häradsbetäckare. Tycker det är synd att han gick på en mina denna gång och satte på en riktig kaninkokerska.
Kvinnosynen, kvinnosynen. Är förvånad över att någon kvinna öht röstar på SD, speciellt nu när andra partier snott er hjärtefråga.

Den här kommentaren visar på att Hanna knappast är den enda som blivit behandlad som en hora av SD-politikerna, ska bli spännande att höra vem som är den nästa som vågar träda fram, om de nu vågar.
Citera
2017-09-26, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Nej det krävs inte några bevis för att förstå att ett brott har begåtts. Är du galen?

Om Hannah är våldtagen har ett brott begåtts. Inga bevis i världen kan ändra på det.

Det krävs bevis för att fastställa att ett brott har begåtts, att säga att man har blivit utsatt för brott är inget bevis för att man har blivit utsatt för brott. Orkar inte svara dig mer du är ju helt tappad.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
Det var Annie Lööf nivå på den logiken.

Men nu vet man inte om det har begåtts ett brott. En säger det har. En säger det inte har. Ord mot ord.

Nej, det är många som inte vet om Hannah är våldtagen av en ickeneger. Det är helt sant. Men är hon våldtagen så har det begåtts ett brott. I exakt samma stund som hon blivit våldtagen begicks ett brott i så fall.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Vanligtvis inte, dessvärre. Konstig historia, den känns otroligt läglig och hon känns som exakt den typen av tjej jag hade försökt skicka in i SD som en mullvad, men samtidigt så tror jag inte att någon skulle påstå att det inte finns kritivita män med en minst sagt knepig kvinnosyn inom SD.

Ska bli spännande att se hur det här spelar ut, vet att jag och en kompis till mig spekulerade i vad som skulle komma närmare valet och vad vänstern skulle kunna tänka få för sig för att motarbeta SD, vår smartaste och mest effektiva idé var mer eller mindre exakt det som spelar ut just nu. Men vi ska inte spekulera fritt, får se vad som framkommer, men det är ju anmärkningsvärt att få snart ens misstanken dryftas så är offret på framsidan i alla tidningar med en perfekt bild för tillfället och uppenbarligen inte en minut av den stora skam som våldtäktsoffer ofta vittnar om.

Är det inte kusligt likt det som hände senaste gången någon verkligen hamnade på socialdemokraternas hitlist? Assangefallet var också en "våldtäkt".

Ja snacket om nazism,rasism och fascism tycks ju inte bita, så strategin med utsatta kvinnor är väl det de hoppas på nu.
Citera
2017-09-26, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Kvinnosynen, kvinnosynen. Är förvånad över att någon kvinna öht röstar på SD, speciellt nu när andra partier snott er hjärtefråga.

Den här kommentaren visar på att Hanna knappast är den enda som blivit behandlad som en hora av SD-politikerna, ska bli spännande att höra vem som är den nästa som vågar träda fram, om de nu vågar.

De hade en sexuell relation. Konstigt att inte Hannah berättade det😊
Citera
2017-09-26, 16:46
Medlem
De har alltså pippat runt i riksdagshusets lokaler på diverse politikers skrivbord så det gått vilt till, när de "jobbat" sena kvällar. Tyvärr var det en riktig kaninkokerska han hittade denna gång. Synd. Jag gillar honom, han är den ende karln det luktar lite testosteron om i den riksdagsgruppen.
Citera
2017-09-26, 16:47
Bannlyst
Deras ord mot ord håller inte, nu behövs det att nån av alla dom andra han ska ha sextrakasserat träder fram, så blir det bye bye Bylund.
Citera
Medlem
Min magkänsla säger att det är Josef Fransson, om man lyssnar noga på den intervjun, han låter exakt som Fransson ...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/O4Gkw/utpekade-sd-toppen-nekar-jag-ar-oskyldig--vi-hade-bra-relation
Citera
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
Det utesluter ju Kent Ekeroth och Björn Söder iaf.

Kent Ekeroth har knappt något hår på huvudet, men ok.. det kan se rufsigt ut ändå om han inte klippt sig på länge. Kent hamnar annars i trubbel titt som tätt, och det skulle inte förvåna mig om det är han. Bortsett från håret då.
Citera
2017-09-26, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo

SD vill väl få fler kvinnliga väljare till nästa års val. Med tanke på vad som skett kan man ju bara säga lycka till med den partisekreteraren som ignorerar information om sexuella övergrepp.
Citera
2017-09-26, 16:48
Medlem
Kycklingmedcurrys avatar
Nånting har gått väldigt snett till, som fick Hanna att gå så långt att kontakta Kalla Fakta.

Det som förbryllar mig är imorse när Hanna påstår att Jimmie fick veta vem det var i fikarummet innan sändning av Nyhetsmorgon, och sedan säga att han inte än vet vem det är. Dessutom vände hon sig till Nyheter24 om jag förstått det rätt, vilket är konstigt.

Här känner jag att något inte stämmer. Tror inte Jimmie Åkesson skulle ljuga i direktsänd TV på ett sådant sätt.
Vad mer är lögn eller missuppfattning från Hannas sida, om detta nu stämmer??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in