2017-09-26, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
I Sverige är man skyldig till brott i samma stund man begår ett brott.

Ja och det krävs bevis för att ett brott ska ha begåtts, jag börjar misstänka att du trollar mig.
Citera
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
"Rufsig i håret" utesluter en del av kandidaterna...

Jag har inte hunnit läsa igenom mängden inlägg idag och kommer tyvärr inte att hinna heller.. Men vart har det framkommit att han är rufsig i håret?

Har tittat på bilder på Linus Bylund och han ser inte rufsig ut. Han har mer bakåtkammat likt alt right, eller vad det nu heter
Senast redigerad av Hummm.. 2017-09-26 kl. 16:38.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
För er som tvivar, att man är en shitmagnet, hysterika, borderlinebrud eller liknande betyder inte att man inte kan ha blivit utsatt för skit också.

Absolut! Det kan till och med öka risken att utsättas för något om man redan har problem då man tenderar att vara fokuserad på dessa att man får svårt att göra korrekt bedömningar av övriga livet.
Citera
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Vet inte. Kan ju också vara så att Kenan Habul är i Stockholm. Eller att MGM har en övernattningslägenhet i Stockholm, och att någon annan än KH har gjort själva intervjun.
Lite lustigt att Kenan Habul är fb-vän med Bylund.
Citera
2017-09-26, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVKKK
Det var ju med i Kalla Fakta med dold kamera.

Jomshof har bekräftat i en intervju i DN att han fick vetskap om saken i våras.
Citera
2017-09-26, 16:36
Medlem
Kycklingmedcurrys avatar
Om man lyssnar på den röstförvrängda intervjun med förövaren så är det för mig väldigt tydligt vem personen är. Sättet han pratar på och framförallt tendenserna på stammning så finns det bara en person som pratar på detta sätt! Nämligen han som har SD-podden Studio SD:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/O4Gkw/utpekade-sd-toppen-nekar-jag-ar-oskyldig--vi-hade-bra-relation
Citera
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lattebarnet
"Hon har ju redan sagt att det är skönt att jag finns där och jag har ju stöttat henne i olika skeden"

https://hannawigh.wordpress.com/2016/03/11/att-sta-upp/

Ja, detta är helt garanterat Linus Bylund.

Jag studsade till en aning när gärningsmannen sa "Att bli anklagad för pedofili är det enda som är värre" säger SD-politikern.

Har alltså gärningsmannen tidigare anklagats för pedofilí? Det är minst sagt en underlig kommentar. Hur kan han annars veta hur det känns?
Senast redigerad av Starback 2017-09-26 kl. 16:40.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Ja, det är ju ofta på det sättet att instabila fruntimmer som har ett KK helt plötsligt ändrar sig och kommer på att de är rädda för personen och anser sig ha varit utsatt för övergrepp. Hanna W följer mönstret.

Mönstret hon följer är alltså att när hon inte vill fortsätta knulla med ickenegern så inbillar hon sig att han våldtagit henne och blir rädd för honom?

Det har jag aldrig hört talas om förr.
Citera
2017-09-26, 16:38
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Jag har inte hunnit läsa igenom mängden inlägg idag och kommer tyvärr inte att hinna heller.. Men vart har det framkommit att han är rufsig i håret?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/O4Gkw/utpekade-sd-toppen-nekar-jag-ar-oskyldig--vi-hade-bra-relation
Citera
2017-09-26, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
I Sverige är man skyldig till brott i samma stund man begår ett brott.

Det var Annie Lööf nivå på den logiken.

Men nu vet man inte om det har begåtts ett brott. En säger det har. En säger det inte har. Ord mot ord.
Citera
2017-09-26, 16:39
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamo-Kuken
Du får vara glad att det finns invandring så du inte måste sluta knulla.

Det kommer ju i princip bara män dock.
Citera
2017-09-26, 16:39
Medlem
JaneMarples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
För er som tvivar, att man är en shitmagnet, hysterika, borderlinebrud eller liknande betyder inte att man inte kan ha blivit utsatt för skit också.
Det betyder inte motsatsen heller, att det ALLTID är sant vartenda ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in