Citat:
Ursprungligen postat av
isakat
Pk media är snabba med att göra ett påstående till en sanning.
Fast den som påstår måste alltid bevisa.
Vanligtvis inte, dessvärre. Konstig historia, den känns otroligt läglig och hon känns som exakt den typen av tjej jag hade försökt skicka in i SD som en mullvad, men samtidigt så tror jag inte att någon skulle påstå att det inte finns kritivita män med en minst sagt knepig kvinnosyn inom SD.
Ska bli spännande att se hur det här spelar ut, vet att jag och en kompis till mig spekulerade i vad som skulle komma närmare valet och vad vänstern skulle kunna tänka få för sig för att motarbeta SD, vår smartaste och mest effektiva idé var mer eller mindre exakt det som spelar ut just nu. Men vi ska inte spekulera fritt, får se vad som framkommer, men det är ju anmärkningsvärt att få snart ens misstanken dryftas så är offret på framsidan i alla tidningar med en perfekt bild för tillfället och uppenbarligen inte en minut av den stora skam som våldtäktsoffer ofta vittnar om.
Är det inte kusligt likt det som hände senaste gången någon verkligen hamnade på socialdemokraternas hitlist? Assangefallet var också en "våldtäkt".