Citat:
Ursprungligen postat av
Stigmata01
Fritt spekulerat: HW skulle utan politiken förmodligen jobbat innom hemtjänsten eller något annat låglöneyrke. Kan vara att hon fått reda på att hon inte kommer vara med på SDs lista inför valet 2018 och kommer hamna i kylan och därmed förlora inkomsten hon vant sig vid. Varför vänta 1,5 år med att gå ut med detta om hon nu hatar SD? Min gissning är attvi kommer se frk Wigh kandidera för ett annart parti 2018 och att detta är en "ursäkt" för att byta parti. Hennes förvandling har börjat och kan mycket väl sluta med att vi får se henne som ersättare för negressen i F!.
Som sagt, ren spekulation från min sida och lägger ingen värdering i om våldtäkten är fabricerad eller inte.
Helt fel. Hanna Wigh hamnade i frysboxen i princip när hon landade i riksdagshuset. För genast började SDs ledning sprida ut rykten om att hon gick omkring som en zoombie i riksdagskorridorerna och att det måste bero på drogmissbruk. När det i själva verket handlade om användande av läkemedel.
Jag tror att Hanna Wigh har försökt hålla sig utanför det interna knivhuggandet i SD - hon har ju faktiskt tagit tag i rejäla varböldar i hennes egen valmanskrets. Det tror jag har gjort SDs ledning flyförbannade.
En annan grej: På nåt konstigt vänster känns
Mattias Karlsson som mest misstänkt bland alla kända namn. Oavsett vem så är det någon som åtnjuter Åkessons beskydd.