Citat:
Ursprungligen postat av
TajtKnullaren
Beautricetiger är någon slags högerinriktad batikhäxa. Skulle det varit inne med psykoterapi och bortträngda mord skulle hon sagt att vi har massa seriemördare gående i landet som behöver få sina minnen framplockade, skulle hon bott i något kommunistland skulle hon varit kommunist. Hon har förmodligen aldrig tänkt en kritisk tanke i hela sitt liv.
Sluta använda era jävla feels betacucks och batikhäxor, det är en sak att tvivla på storyn men det mesta av det ni skriver är ju patetiskt skit.
Senaste kommentarerna om att en person har fru tog dock priset i pöbelmentalitetsstjärnskottstänkande
Skit i vad hon har för byxor på bilder från 2017 eller ens 2015 eller 2011, är ni inte en fluga på hennes ariska kropp vet ni knappast vad som har hänt under åren hon har varit med i rassepartiet SD.
Jag tog ett inlägg i högen här, som en illustration av vad som är fel med stora delar av svansen kring SD, av vilka många håller till här på Flashback.
Batikhäxa. Betacucks. Patetiskt skit. Pöbelmentalitetsstjärnskottstänkande.
Alldeles, alldeles förmycket av det som sägs här på Flashback är ingenting annat än hat, utan någon större tanke bakom. Det är "ord-snöbollskrig". Man försöker kasta värsta sten- och skitfyllda snöbollen rätt i ansiktet på dem man avskyr.
Och alldeles, alldeles för ofta siktar ni på kvinnor när ni slänger era snöbollar.
Jag vet ingenting om Hanna Wigh. Jag kan varken försvara henne eller stämma in i kritiken mot henne.
Men jag vet vilka alltför många av er brukar sikta på. Det är det skandalen kring Hanna Wigh djupast sett handlar om.
EDIT: Tajtknullaren själv är kanske inte alls någon SD-anhängare. Ordvalet "rassepartiet SD" antyder något annat. Det är ju intressant i så fall, för då visar det ju att det inte alls bara är SD-anhängare som slänger hat omkring sig.
Men deprimerande är det likafullt.