2017-09-26, 02:46
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktigpeter
Du snackar om härskarteknik och det är bra att det är polisanmält av SD jag kan inte förstå att hon väntade så länge?
Jag vill så klart att rötägget ska åka dit om det är som hon säger.// pappa

Men tänk om det istället är hon som är rötägget och det inte finns någon manlig SD:are som kopplat strypgrepp och fört upp något finger? Att kvinnor som grupp räknat ljuger mycket bevisas väl inte minst av att mened är ett vanligt kvinnobrott?

Citera
2017-09-26, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gladiator
Nu blandar du äpplen och päron. Dessutom är det SD som diskuteras i tråden så håll dig till topic!

Väldigt viktigt att poängtera av vänstermupparna. Håll dig till ämnet. Att varenda vänsterpartist är pårökt eller alkis det granskas inte mycket av denna vidriga journalistkår.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TajtKnullaren
Beautricetiger är någon slags högerinriktad batikhäxa. Skulle det varit inne med psykoterapi och bortträngda mord skulle hon sagt att vi har massa seriemördare gående i landet som behöver få sina minnen framplockade, skulle hon bott i något kommunistland skulle hon varit kommunist. Hon har förmodligen aldrig tänkt en kritisk tanke i hela sitt liv.

Sluta använda era jävla feels betacucks och batikhäxor, det är en sak att tvivla på storyn men det mesta av det ni skriver är ju patetiskt skit.
Senaste kommentarerna om att en person har fru tog dock priset i pöbelmentalitetsstjärnskottstänkande

Skit i vad hon har för byxor på bilder från 2017 eller ens 2015 eller 2011, är ni inte en fluga på hennes ariska kropp vet ni knappast vad som har hänt under åren hon har varit med i rassepartiet SD.

Jag tog ett inlägg i högen här, som en illustration av vad som är fel med stora delar av svansen kring SD, av vilka många håller till här på Flashback.

Batikhäxa. Betacucks. Patetiskt skit. Pöbelmentalitetsstjärnskottstänkande.

Alldeles, alldeles förmycket av det som sägs här på Flashback är ingenting annat än hat, utan någon större tanke bakom. Det är "ord-snöbollskrig". Man försöker kasta värsta sten- och skitfyllda snöbollen rätt i ansiktet på dem man avskyr.

Och alldeles, alldeles för ofta siktar ni på kvinnor när ni slänger era snöbollar.

Jag vet ingenting om Hanna Wigh. Jag kan varken försvara henne eller stämma in i kritiken mot henne.

Men jag vet vilka alltför många av er brukar sikta på. Det är det skandalen kring Hanna Wigh djupast sett handlar om.

EDIT: Tajtknullaren själv är kanske inte alls någon SD-anhängare. Ordvalet "rassepartiet SD" antyder något annat. Det är ju intressant i så fall, för då visar det ju att det inte alls bara är SD-anhängare som slänger hat omkring sig.

Men deprimerande är det likafullt.
Citera
Bannlyst
Jag tror inte ens att detta leder till åtal ord står mot ord den skyldige ska rensas ut.
Men män i alla partier "kan" göra som jag sade utöva sin rätt som man men det var vanligt runt 1980.

Hade vi haft dagens regler 1982 så hade många ligg som jag haft varit tveksamma.
Det är så enkelt att besvara förr så skulle en tjej säga nej och hon behövde övertygelse.

Jag har barn med tjejer som kände ollonet mot trosan och till sist så fick man dra trosan åt sidan och hon släppte in ormen.

Folk som är födda på 40-Talet då var det standard att tjejerna låg med dom i bilen.
Det luktade så mycket sur sperma så det var rent komiskt, hur vet jag?

Jag jobbade med folk som var med då på den tiden när vi hade fabriker på 1980-talet.
Citera
2017-09-26, 02:55
Medlem
detta är ren bullshit plus att media utnyttjar situationen till fullo för att påverka valet 2018
Citera
2017-09-26, 03:18
Bannlyst
Jag tar hennes anklagelser på fullt allvar hon tappar 39 tusen i månaden och hon skulle säkert fått en plats i riksdagen 2018.
Jag måste gå OT aldrig på 37år som jag har legat så har Svenskar varit 5-8 man på en stackars kvinna.

Det är också viktigt. Jag minns en gång som en kärring ville bli påsatt av flera och vi var runt 25år vi var förvirrade Svenska män håller inte på med kuken bland andra.

Det är synd att det har blivit så här Hanna Wigh var värd ett bättre öde.

Vi får se hur detta blir men SD tappar inte röster Sveriges problem är viktigare.
Jag vet att SD väljarbas är över 45år.
Citera
2017-09-26, 03:22
Medlem
Jag vet att SD väljarbas är över 45år. [/quote]

jo men jag vet rätt många 18-25 också
Citera
2017-09-26, 03:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Jag tog ett inlägg i högen här, som en illustration av vad som är fel med stora delar av svansen kring SD, av vilka många håller till här på Flashback.

Batikhäxa. Betacucks. Patetiskt skit. Pöbelmentalitetsstjärnskottstänkande.

Alldeles, alldeles förmycket av det som sägs här på Flashback är ingenting annat än hat, utan någon större tanke bakom. Det är "ord-snöbollskrig". Man försöker kasta värsta sten- och skitfyllda snöbollen rätt i ansiktet på dem man avskyr.

Och alldeles, alldeles för ofta siktar ni på kvinnor när ni slänger era snöbollar.

Jag vet ingenting om Hanna Wigh. Jag kan varken försvara henne eller stämma in i kritiken mot henne.

Men jag vet vilka alltför många av er brukar sikta på. Det är det skandalen kring Hanna Wigh djupast sett handlar om.

EDIT: Tajtknullaren själv är kanske inte alls någon SD-anhängare. Ordvalet "rassepartiet SD" antyder något annat. Det är ju intressant i så fall, för då visar det ju att det inte alls bara är SD-anhängare som slänger hat omkring sig.

Men deprimerande är det likafullt.

Jag ser saker för vad de är. Här sitter så många betacucks som säger sig vara saker men de facto är något helt annat. De är får. BÄÄÄÄÄ.
Att vara självidentifierande extremrasse är en sak men då ska man faktiskt ha bra skäl och det ska inte bara vara att det känns så jävla rätt 2018. Det mest patetiska som finns i denna världen är när man skriver SD2018, eller skriver något skit som svar på en lång utläggning, som att: "ja men SD kommer få 35% 2032 så Say Hej". Det visar att man är en betacuckfaggotpöbelidiot.

Missförstå mig inte rassar jag identifierar mig själv som rasse då och då men det är inte som att jag någonsin skriver "SD2018", skulle jag någonsin varit en sådan lowlifenätrasse skulle jag fan tagit mitt liv, för då kan man inte ha någon som helst intellektuell lust.

Faktum är att 94% av alla som skriver här och identifierar sig som SD-fanboy/fangirl redan visste vad de skulle skriva innan de ens läste andra kommentarer här, de skulle skriva någon version av betacuckfaggot-kommentaren: "SD2018". I 99% av fallen framgår det med all tydlighet men i de övriga fallen går det att läsa mellan raderna. När en betacuckfaggot börjar skriva om hur någon var klädd någon gång för 4 år sedan börjar lusten att avsluta dock bli lite väl överhängande.

Tjejen är hora och psykopat men andra sidan har man inte ens nämnt i den här betacuck-tråden. Nämner man ens att SD är en bunte fjantar som numera är mer konflikträdda än en bunte kärringar får man genast höra att man är vänsterfjolla.
Senast redigerad av TajtKnullaren 2017-09-26 kl. 03:59.
Citera
2017-09-26, 03:51
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAsparagus
Det är intressant att SD-sekten i tråden gör exakt det som Kalla Fakta-inslaget visar.

Karaktärsmord på alla personer som påpekar missförhållanden i partiet.

Håller med, det är beklämmande och jag skäms som SD-röstare.

Det är helt klart så att SD har problem med rekryteringen av kompetent folk. Med tanke på den brutala stigmatiseringen av partiet och den sociala avrättning som man varit tvungen att räkna med så är det rätt så speciella människor som vågat och velat satsa sin karriär på partiet. Är man dessutom en tjej som väljer att komma in i den mansdominerade SD-miljön så är det garanterat inte en supervanlig känslomässigt helförankrad helylletjej vi talar om.

Man förstår ganska lätt att krocken som sedan blir mellan SDs klick av mindre sympatiska trash-översittar-gubbar och nya tjejer kan bli dramatisk och riktigt djävla knepig!

Jag tror att den lite udda Hannah har råkat ut för en dryg djävel som bör åka ut med huvudet före från SD. Problemet är att Hanna är udda och har svårt att nå fram på ett ordentligt och glasklart vis.

Det osar en svårforcerad tovärdighetsdimma av WT-snitt över både GM och BO. Den dimman gör det svårt för gemene man att navigera i.

Knepigt var ordet. Men Hanna visar ändå civilkurage, hon har faktiskt avslöjat partikassebedragaren i SD, vilket stärker hennes kort på ärlighetsskalan.

Nu vill man veta vem fingerpullarsvinet är!

Visa att ni kan agera kraftfullt nu SD! Gör det för oss väljare, för partiet och för Sveriges framtid!
Senast redigerad av RingRing2014 2017-09-26 kl. 04:45.
Citera
2017-09-26, 04:09
Medlem
MrSkargards avatar
Sverigedemokraterna är en dysfunktionell sekt vars ledning försöker se till så att så få kompetenta och självständiga människor som möjligt kan nå betydelsefulla positioner inom partiet. Detta beror på att ledningen, som består av tre maktgalna, giriga och principlösa män som samtliga lider av sjukliga kontrollbehov, inte vill ha några utmanare om makten i partiet. Det är främst detta faktum som förklarar varför så många drägg och nollor lyckats få höga positioner inom SD. Med andra ord så kommer det inte förvåna mig om Hanna Wigh visar sig ha rätt när hon påstår att sexuellt förvridna avskrädesmänniskor finns inom partiet. Med det sagt så kommer det inte heller förvåna mig om det visar sig att hon ljugit då hennes trovärdighet är väldigt diskutabel.
Citera
2017-09-26, 04:11
Bannlyst
Så Hanna Wigh och flera andra SD-kvinnor har blivit utsatta för sexuella övergrepp lr sextrakasserier av en o samme man!
Dom har pratat om det och stöttat varandra, men inte en enda av don vill namnge mannen lr polisanmäla honom!
SD har ju ett kvinnoförbund, vad säger dom om detta, dom borde väl veta vem den anklagade SD-mannen är!
Borde inte Paula Bieler känna till nåt om detta!
Citera
2017-09-26, 04:12
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RingRing2014
SD har problem med rekryteringen av kompetent folk.

Med tanke på att trion som styr partiet ogärna rekryterar kompetenta människor så är detta inte ett problem i deras ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in