Citat:
Ursprungligen postat av
Beatriceaurore
Hanna Wighs byxor sitter som limmade på kroppen, titta på filmerna så ser du. Det krävs ganska kraftiga, slingrande tag för att komma innanför såna här strama och ganska kraftiga tights (som jag inte kan fatta av kvinnor går omkring i, det ser ut som om de glömt att ta på sig kjolen när de klädde på sig på morgonen).
Naturligtvis finns det riktiga svin bland manspersonerna i SD. Det finns det i de andra partierna också, möjligen med undantag för Fi. Är man medveten om detta bör man klä sig ordentligt. Att gå omkring i baletttrikåer och inget mer på underkroppen bland kåta svinpälsar är dumt, om man inte gillar feta skandaler förstås.

du är rolig du, du tror att du vet vilka byxor hon hade på sig den dagen och du tror att du vet vilken modell, stretch och linning de har? Åh kära du, det är en hel vetenskap. De jag har på idag tex ser ut som jeans men är tajts och sitter som limmade på min höft av gummi på insidan, inte av tex knappar och gylf, jag kan enkelt dra av och på dem utan problem, men det syns verkligen inte. Och för övrigt lyckades en man pressa in sin hand i mina trosor (oombett alltså) under ett par 601-modell jeans på 90-talet och där snackar vi varken stretch eller något som helst. Om man inte bryr sig om kläderna kan man pressa sig in varsomhelst, det gör bara mer ont på personen som har dem på sig.
Jag vet verkligen inte vad du menar med kåta svinpälsar dock, här går mina modekunskaper bet. Förklara gärna.