2017-09-25, 21:49
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Kalla fakta vänder in och ut på SD manschauvinistiska svinstia är mer korrekt beskrivning än konspirationsteorier om vänstern. Det finns en uppsjö att läsa och ta del av händelser som återfinns i läckta mail, filmer osv gällande SD, så några vänsterinfiltratörer kan man helt bortse ifrån.

Kala Fakta presenterar en kampanjfilm mot SD. Med huvudperson Hanna Wigh. Thats it!
Citera
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Du tycker inte fingervåldtäkten var otäckt? Att ha en riksdagsledamot inom SD som går runt och fingervåldtar oliktänkande känns fel.

Beträffande fingervåldtäkten är jag skeptisk. Går den ens att genomföra? Jag tror inte att det är möjligt att få ner en manshand i knäppta byxor. Jag har inte försökt men allt tyder på att det helt enkelt inte finns plats. Handen ska alltså passera byxlinningen, sen gräva sig ner mot underlivet och ha plats att fingra på könet. Ett helt orimligt scenario när man betraktar de tajta typ av byxor som kvinnor brukar klä sig i.

Hade Hanna Wigh haft mysbyxor på sig hade fingerattacken förstås funkat. Hanna ser emellertid inte ut som typen som bär mysbyxor på jobbet.
Citera
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaneMarple
Henrik vinge är arg.
SD i totalattack: ”TV4 utnyttjar brottsoffer och väljer att undanhålla för polisen för sensationsverkan”

Då är det i stort bekräftat att det är en smutskastnings kampanj icensatt av bla TV4 och sociopaten Wigh.
Citera
2017-09-25, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Väldigt smart drag av Henrik Vinge att omedelbart polisanmäla (den eventuella) incidenten!

Det visar (eller åtminstone ger sken av) att man tar seriöst på sexuella trakasserier, dessutom måste HW i polisförhör konkretisera sina anklagelser lite mer och namnge förövaren. Frågan är om hon kan det?

Hannah lär svettas nu.. Nu skall " historien " fram.. en påhittad historia räcker inte långt rättsligt.. slår direkt i ens ansikte.. Hela Hannahs historia inom politiken andas problem..

Kolla vad som hände för 2 veckor sedan i Falköping..
Citera
2017-09-25, 21:52
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Det-e-dunder
Kvinnor röstar ju på partier som förutspråkat massinvandring.
Kvinnor tycker att muslimer är helt okej

Kvinnor är dumma i huvudet och borde inte ha rösträtt. Kvinnor tycker att det är helt ok att skattepengar går till terror och könsstympning på små flickor samtidigt som man tycker att "patriarkatet förtrycker dem".

Lyssnar man ens på kvinnor så är man tappad.

Du anser väldigt mycket om kvinnor men ja, vad är det att förvänta sig egentligen? Jag tycker nog inte du ska ha rösträtt, du verkar ha starka känslor om saker och agerar helt irrationellt.
Citera
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Detta är uppenbarligen en kvinnas hämd som rullas ut i media som en sanning.

Hon hävdar att nån petat in ett finger i henne mutta och vill inte peka ut personen med hänvisning till att hon känner sig rädd för hämd.

Men hon är inte rädd för nån hämd pga den dåliga publiceten hon har skapat.

Rulla fram lögndetektorn!!!!!

Detta bevisar också varför kvinnor och feminismen är farlig för världen då lösa påståenden utan bevis kavlas ut av en enda kvinna men skapar storm i ett vattenglas. Frågan nu har TV4 tagit upp händelsen om den svenska kvinnan som förra året blev gruppvåldtagen av ett 20-tal MENA "flyktingar" eller skippade de den?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrAsparagus
SD-sekten representeras bra här på Flashback.
Ni menar alltså på allvar att både Hanna Wigh och Maddelen Larsson ljuger? Det kanske är extra troligt att de ljuger eftersom de är kvinnor?

Frågan är vem inom SD som sysslar med sexuella trakasserier? Med alla SD-are som finns här inne så lär det finnas någon som vet.
Tror inte det menar att de ljuger, snarare att de inte bryr sig om det är sant, och de har nog rätt det spelar faktiskt ingen roll folk verkar inte rösta på SD för att de tycker de är bra se bara på Kent Ekeroth och alla hans tabbar, ingen bryr sig längre.

Folk röstar på SD för att de vill fälla det politiska etablissemanget, Jimmie Åkesson behöver inte prestera ett skit det räcker med att han finns där sossarna och alliansens politiker gör jobbet åt honom genom att vägra representera folket och föra en politik som bara syftar till att bevara nuvarande maktpositioner.

Skulle något av de etablerade partierna på ett trovärdigt sätt visa tecken på att de har nån slags plan för hur de vill utforma samhället på lång sikt så skulle det vara ajöss med SD, ett fåtal politiker inser det men de flesta är ganska fega och satsar istället på att säkra sin position och inkomst.

Men visst det kan ju vara intressant ändå att få fram nåt namn och vad som har hänt...
Citera
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Beträffande fingervåldtäkten är jag skeptisk. Går den ens att genomföra? Jag tror inte att det är möjligt att få ner en manshand i knäppta byxor. Jag har inte försökt men allt tyder på att det helt enkelt inte finns plats. Handen ska alltså passera byxlinningen, sen gräva sig ner mot underlivet och ha plats att fingra på könet. Ett helt orimligt scenario när man betraktar de tajta typ av byxor som kvinnor brukar klä sig i.

Hade Hanna Wigh haft mysbyxor på sig hade fingerattacken förstås funkat. Hanna ser emellertid inte ut som typen som bär mysbyxor på jobbet.

Sen är hon rätt lång, och förmodat inte helt svag. Och mannen skulle ha hållit fast henne med ena handen, och lyckats använda den andra handen så orimligt som du säger. Nej det låter inte speciellt rimligt!
Citera
2017-09-25, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Henrik Vinge är bra, lyssna här. Hon verkar ju nästan helt överrumplad.
Haha.. Fan tv4 är ju fan bombade.
Såklart måste det polisanmälas, man kan ju inte bara komma med anklagelser utan grund.
Och sen sända skiten i TV,
hahaha vilket jävla skämt.
https://www.youtube.com/watch?v=pGnobx3dD9M&feature=youtu.be
Citera
Medlem
CocaCola00s avatar
Kan förstå varför Jomshof blev arg när hon gick ut i Media eftersom det blir bara massa smutskastning av SD. Tror det händer mycket brott i SD mer än vad man tror. Ja menar expressen och aftonhoran har inte direkt varit så trevliga mot SD i sina artiklar, det enda dom vill är att smutskasta SD och göra så dom tappar röster.
Citera
Medlem
Lian.Vendls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan

Det finns nog många män på forumet som försökt fingra sin jeansbeklädda kvinna som varit helt med på noterna och det är minst sagt svårt.
Inte omöjligt men vrider sig kvinnan bara lite så är det i princip kört...
Citera
2017-09-25, 21:55
Medlem
jc90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickardrattradig
Det var inte svar på min fråga. Hur skulle du göra själv om du anklagades i tv för ett felaktigt övergrepp och skulle det kännas bra?

Icke relevant fråga. Givetvis nekar man och uppmuntrar motparten att polisanmäla och bekänner att man gör allt vad man kan för att ärendet skall bli utrett snarast möjligt.

Nu insinuerar du istället med din fråga om att det skulle röra sig om en falsk anklagelse vilket nog behöver beläggas i detta fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in