2017-09-23, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kraxz
Vad intressant! Du vet inte om NMR gjort någon analys kring varför de slaviska übermenchen är så framgångsrika medan läget närmast är det rakt motsatta för deras ariska kamrater här i Sverige? Hade säkert varit givande läsning.

Vågar man hoppas att polackbyket ska komma och hålla stolta svenska handen den 30e?

Danskjävlarna kommer i alla fall, https://www.dukop.dk/events/2978?locale=da
Citera
2017-09-23, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praele
Vad är det som får dig att tro att NMR är rädda för gapiga tjejer i 15-årsålder, 55 kgs tredje-könare, batikhäxor och liknande som antirasisterna består av?

Åkesson vill ju förbjuda nazistorganisationer.,Så inte ens där finns det ngt att hämta.

Eftersom Åkesson är emot nazistorganisationer, så kanske det är på sin plats med motdemonstranter från Sd ?
Senast redigerad av zebop 2017-09-23 kl. 22:56.
Citera
2017-09-23, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
Är det bara jag som cringar rätt hårt när jag ser deras video? "Ingen pardon, nordisk revolution'" eller "ut med packet", fyfan cringeeeeeeeee

Tycker att budskapet är både uppfriskande och vackert. I egenskap av slagordsrecensent, har du mer slagkraftiga förslag?
Citera
2017-09-24, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebop
Åkesson vill ju förbjuda nazistorganisationer.,Så inte ens där finns det ngt att hämta.

Eftersom Åkesson är emot nazistorganisationer, så kanske det är på sin plats med motdemonstranter från Sd ?
Vaddå, skall SD's motdemonstranter ansluta sig till ANTIFA och AFA? Det skulle jag vilja se!
Citera
2017-09-24, 01:56
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cadde
Vaddå, skall SD's motdemonstranter ansluta sig till ANTIFA och AFA? Det skulle jag vilja se!
För det är ju bara AFA som kommer visa sitt missnöje med att NMR demonstrerar den 30 sept? Kommer nog vara många grupperingar som protesterar där - både från höger och vänster.
Citera
2017-09-24, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze
För det är ju bara AFA som kommer visa sitt missnöje med att NMR demonstrerar den 30 sept? Kommer nog vara många grupperingar som protesterar där - både från höger och vänster.
Sa jag det eller?
Jag säger bara att tanken på att AFA och ANTIFA skulle stå på samma yta som SD och motdemonstrera NMR skulle vara komiskt. Du tror väl inte på fullaste allvar att jag jag lista varenda liten organisation som skall motdemonstrera eller?
Citera
2017-09-24, 12:08
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...emonstrationen

Citat:
Nazister och motdemonstranter kraftsamlar inför Nordiska motståndsrörelsens (NMR) demonstration genom Göteborg nästa lördag. Enligt källor till Aftonbladet tömmer polisen sitt garage för att montera ett 60-tal burar. Polisen bekräftar för SVT Nyheter Väst att garaget då kommer att finnas till förfogande som arrest.
– Jag kan bekräfta att vi inför EU-toppmötet i november förstärker vår arrestkapacitet. Det kommer vara klart kommande veckan, det är så långt jag kan säga kring det, säger polisens presstalesperson Tommy Nyman till SVT Nyheter Väst.

– I och med att de står klara till veckan så finns det till vårt förfogande under lördagen.
Citera
2017-09-24, 14:24
Medlem
kalkryggars avatar
Det jag undrar över är vad för väg nazisterna kommer välja att gå. De har ansökt om en väg som borde anses som naturlig att gå ett demonstrationståg på men blivit tilldelade en väg som får anses som baksidan av stan. Den vägen gör att hela demonstrationen blir helt meningslös och jag skulle själv inte gått där. Jag skulle hellre avstå demonstrationen än att gå där. Skulle lika gärna kunna gå i ett industriområde.

Det enda intressanta blir startpunkten och slutpunkten med den nya vägen. Startpunkten som ligger i närheten av bokmässan med överjävligt mycket folk i omlopp. Däremot så kommer polisen att spärra av rejält och låta nazisterna samlas någonstans vid Scandinavium tippar jag på. Då förlorar även det sin poäng och allt hamnar lite på baksidan.

Summan blir att om de väljer den tilldelade vägen så skulle de vara bättre om de helt sonika gick på motorvägen utanför Göteborg. Då undrar man hur kommer nazisterna att göra? Hela förra söndagens spektakel gjordes väl av en anledning? Jag känner på mig att de kommer ge fullständigt fan i den tilldelade vägen och istället gå den väg de ansökt om, som de faktiskt enligt lag har rätt att gå.

Så vad händer?
Citera
2017-09-24, 15:49
Medlem
Nu skall kärleksdemostranterna riva Göteborgs gator igen. Och naturligtvis var det Nordiskmostånd som började. Och poliserna använde övervåld snyft snyft.

Göteborgare se era gator översvämmas av kommunister och antifa till journalisternas jubel.
Citera
2017-09-24, 16:59
Medlem
motarbetars avatar
Och även denna helgen hölls det en olovlig demonstration i Göteborg, fast mot nazism!

http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6tebo...A5nd-1.4665796

Den bilden man har utav dessa fascistjägare verkar stämma.

Näsring, vågade frisyrer och med inslag utav subkulturella kläder verkar vara antifascisters jargong.

Är det denna armén som ska stå på barrikaderna nästa lördag? Göteborgs invånare kan andas ut!
Citera
2017-09-24, 19:07
Medlem
Ebba-Busch-Taubes avatar
Brukar du också kissa på dig när rödingarna försvarar sig? Nu har motståndsrörelsen lösningen för dig - gatustridsblöja M-88: https://i.imgur.com/8FtRWVp.jpg

OBS, detta är alltså på riktigt. Den intresserade kan gå igenom FUP:en från Kärrtorp där det tydligt framgår att nazisten ifråga kissade på sig.

På ämnet kan man även inflika det ironiska i att den stora och starka nazistledaren Juli*s Nils Blomb*rg vid gripandet efter Kärrtorp försökte dölja sin gråt genom att gömma sig i en garderob: https://antifa.se/2014/09/28/gripand...en-stilstudie/

Är det dessa modiga män ni kommer ta med er till demonstrationen i Göteborg?
Citera
2017-09-24, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ebba-Busch-Taube
Brukar du också kissa på dig när rödingarna försvarar sig? Nu har motståndsrörelsen lösningen för dig - gatustridsblöja M-88: https://i.imgur.com/8FtRWVp.jpg

OBS, detta är alltså på riktigt. Den intresserade kan gå igenom FUP:en från Kärrtorp där det tydligt framgår att nazisten ifråga kissade på sig.

På ämnet kan man även inflika det ironiska i att den stora och starka nazistledaren Juli*s Nils Blomb*rg vid gripandet efter Kärrtorp försökte dölja sin gråt genom att gömma sig i en garderob: https://antifa.se/2014/09/28/gripand...en-stilstudie/

Är det dessa modiga män ni kommer ta med er till demonstrationen i Göteborg?

Mod är att våga göra saker även när man är livrädd. Kan man inte känna rädsla är man en psykopat och hör hemma i era led.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in